ניסאן אקס טרייל הייבריד במבחן דרכים

ניסאן אקס טרייל מגיע אלינו למבחן בגרסתו הבכירה עם 7 מושבים ומערכת הנעה היברידית e-4orce בעלת אופי פעולה חשמלי

תגיות: , , , ,

ניסאן אקס טרייל, שהגיע אלינו שנתיים לאחר תחילת שיווקו באירופה, מבוסס על פלטפורמת CMF-C אותה הוא חולק עם הדור הנוכחי של ניסאן קשקאי, רנו אוסטרל, ומיצובישי אאוטלנדר אשר נבדל ממנו ביחידת ההנעה השונה בתכלית. ניסאן אקס טרייל משווק בישראל עם שלוש יחידות הנעה, ארבע רמות אבזור ותצורת 5 או 7 מושבים, במחיר של החל מ- 207,500 ₪. למבחן התייצבה הגרסה היקרה במבחר, גרסת e-4orce הייבריד 4X4 טקנה עם 7 מושבים שמחירה עומד על 260,500 ₪.

ניסאן אקס טרייל הייבריד 4X4 שבעה מושבים
יתרונות איכות נסיעה, תא נוסעים בגרסת טקנה, הנדסת אנוש, בלימה רגנרטיבית
חסרונות מחיר, עיצוב תא נוסעים מיושן, צריכת דלק בגרסה ההיברידית, מרווח מצומצם בשורת המושבים השלישית

ניסאן אקס טרייל הייברידניסאן אקס טרייל הייבריד

עיצוב ונוחות ניסאן אקס טרייל

ניסאן אקס טרייל מציג את שפת העיצוב הנוכחית של ניסאן עם חזית אגרסיבית הנושאת את גריל V-Motion המוכר משלל דגמי ניסאן ומקבל כאן חיזוק מיחידות תאורה מפוצלות. הדופן הנאה נעזרת בקו מותניים הגולש מטה לקראת מראות הצד ומופיע שוב בכנף האחורית. מעל השמשה האחורית ספוילר גדול הגולש גם אל עבר צדי השמשה. לפגוש האחורי מראה מסיבי המתקבל בזכות שילוב של פלסטיק מושחר עם פס כרום ועיטור סף כסוף. הגרסאות היקרות מוצעות עם צביעה דו-גונית כך שהגג ומראות הצד בצבע שחור. איפור השטח כולל בתי גלגלים בחיפוי פלסטיק שחור. התוצאה הסופית נאה ושמרנית, ותואמת לקהל היעד בסגמנט.

ניסאן אקס טרייל הייברידניסאן אקס טרייל הייבריד

הממדים מעט קטנים ביחס לסגמנט. אורכו הכולל של ניסאן אקס טרייל 4,680 מ"מ, רוחבו 1,840 מ"מ, גובהו 1,720 מ"מ, ובסיס הגלגלים באורך 2,705 מ"מ. נתונים אלו מתבטאים במרווח מוגבל בשורת המושבים השלישית כפי שנגלה בהמשך.

הארכיטקטורה הקלאסית של תא הנוסעים מסגירה את גילו של הדגם, אך ארכיטקטורה מיושנת זו מתגלה כידידותית מאוד לתפעול. תא הנוסעים מציע מראה אוורירי ונאה בזכות דשבורד שטוח ונמוך שאינו ניחן במראה נקי המרכז את רוב הפונקציות במסך מגע ענקי, מתקבלת הנדסת אנוש מצוינת וחפה מליקויים. בגרסאות המאובזרות כמו ברכב המבחן נמצא גם חומרי דיפון רכים וגימור דו-גוני נאה עם תפרי עור על הדשבורד ובדיפוני הדלתות. המסך המרכזי הצף מגיע בגודל 8.0 או 12.0 אינץ' בצמד הגרסאות הבכירות עם צימוד חוטי לסמארטפון ותמיכה בעברית. לוח המחוונים הדיגיטלי מוצג על מסך בגודל 7.0 בגרסת הבסיס או 12.3 אינץ' בשאר הגרסאות. גרסת טקנה הנבחנת מוסיפה גם מערכת תצוגה עילית המוקרנת על פני שטח בגודל 10.8 אינץ' אך חתוכה בחלקה העליון לנהגים גבוהים. על גבי הקונסולה בין המושבים הקדמיים בורר הילוכים אלקטרוני המפנה מקום חשוב עבור תאי אחסון שימושיים. התוצאה הסופית, בעיקר בגרסה הבכירה, מותירה רושם איכותי מאוד, חרף המראה השמרני.

ניסאן אקס טרייל הייברידניסאן אקס טרייל הייבריד

פתרונות הנוחות כוללים סוככי שמש מוארים, 4 שקעי טעינה מסוג USB-C (שניים מקדימה ושניים מאחור), משטח טעינה אלחוטי, משטח אחסון נדיב בתחתית הקונסולה המרכזית, ותא מדופן הנפתח בתצורת ספר מתחת למשענת היד המרכזית. נוסף על אלו נמצאים תא כפפות, תאים בדלתות, תא אחסון למשקפיים בתקרה, וארבעה מחזיקי כוסות, שניים בקונסולה המרכזית ושניים במשענת היד הנשלפת בשורת המושבים השניה.

הכניסה והיציאה מהרכב נוחות מאוד הודות לגבהים אידיאלים של מפתן הכניסה, המושב וקו הגג. תנוחת הישיבה גבוהה ושולטת, והמושבים הנוחים כוללים טווח כוונון חשמלי רחב במיוחד לרבות זיכרונות, ומערכת המזיחה את מושב הנהג לאחור על מנת להקל על הכניסה והיציאה מהרכב בגרסת המבחן הבכירה. הדלת האחורית נפתחת בזווית של 86 מעלות ומאפשרת מפתח נוח עבור כניסה לשורת המושבים השלישית ועבור עיגון פעוטות במושבי בטיחות בשורת המושבים השנייה הנעה על גבי מסילה בחלוקה של 60:40 ומאפשרת גם את כיוונון זווית מסעד הגב. הזחת המושב לאחור מביאה עימה מרווח ברכיים טוב בהחלט. מרווח הכתפיים טוב וגם מרווח הראש מפתיע לטובה על אף הגג הפנורמי הגוזל חלק ממנו. נוסע מרכזי בשורת המושבים השנייה ייצור צפיפות צפויה, ויאלץ להסתפק במושב נוקשה. מדרגת ההינע נמוכה יחסית ולא תטריד את רגלי הנוסע במושב האמצעי. הנוסעים במושבי השורה השנייה ייהנו משני שקעי טעינה, פתחי מיזוג אוויר עם שליטה נפרדת בטמפרטורה, וגג פנורמי הכולל וילון הצללה אטום.

ניסאן אקס טרייל הייברידניסאן אקס טרייל הייבריד

הכניסה לשורת המושבים השלישית דורשת השתחלות פנימה ואינה נוחה במיוחד, באופן דומה לשאר הדגמים בסגמנט. מרווח הרגליים בשורה השלישית מצומצם ביותר אף ביחס לסגמנט ויתאים רק לילדים קטנים שיאלצו לשבת נמוך ללא תמיכה לירכיים ולהסתפק בראות מוגבלת החוצה. חלון הגג הפנורמי תורם המון לתחושת האווריריות בגרסה זו.

שימוש בשורת המושבים השלישית יגביל את תא המטען לנפח מצומצם של 120 ליטרים בלבד. קיפול מושבי השורה השלישית באמצעות רצועות משיכה, יביא לנפח שימושי של 485 ליטרים, וקיפול שורת המושבים השנייה ביחס של 40:20:40, תסדר משטח הטענה מפולס בנפח 1,298 ליטרים. תא המטען לא מצויד בפתרונות עיגון מקוריים והתאורה בו בסיסית. מתחת לרצפת תא המטען שוכנת ערכת תיקון תקר וניפוח.

ניסאן אקס טרייל הייברידניסאן אקס טרייל הייבריד

איכות ונוחות הנסיעה מעולות הודות לרמות NVH נמוכות ביחס לרכב שאינו מתיימר להתחרות בסגמנט הפרימיום. מתלה אחורי רב חיבורי וכיול רך ונכון, מתאימים מאוד לקהל היעד ולכבישי הארץ, ומקנים שיכוך נאות ביותר לרוב מפגעי האספלט המקומי. מחוץ לעיר נשמרת הנוחות הטובה, אליה נלווה בידוד רעשים מצוין הודות לזיגוג שמשות צד כפול וחומרי בידוד יעילים. יכולת השיוט נעימה לאורך זמן ותואמת את ייעודו המשפחתי של ניסאן אקס טרייל.

ירידה קצרה לשבילים אפשרה להתרשם מפוטנציאל שטח חביב למדי הודות למרווח גחון בגובה 200 מ"מ והנעה כפולה. נוחות הנסיעה הטובה נשמרת גם בשטח, אך עם צמיגי כביש בקוטר 19 אינץ' בחתך 55 העדפתי להימנע מאתגרים שיאלצו חניכה של ערכת תיקון התקרים בשטח בוצי.

ביצועים ניסאן אקס טרייל

ניסאן אקס טרייל מוצע עם שלוש יחידות הנעה לבחירה: טורבו בנזין 3 צילינדרים בנפח 1.5 ליטרים, גרסה היברידית e-Power עם הנעה קדמית ומנוע חשמלי בהספק 204 כ"ס, וגרסה היברידית e-4orce עם הנעה כפולה הכוללת מנוע חשמלי קדמי בהספק 204 כ"ס ומנוע חשמלי אחורי בהספק 136 כ"ס המביאים להספק מרבי משולב של 218 כ"ס (נתון המומנט לא פורסם). בגרסה זו אורכת התאוצה מאפס למאה קמ"ש כ- 7.2 שניות, והמהירות המרבית עומדת על 180 קמ"ש.

ניסאן אקס טרייל הייברידניסאן אקס טרייל הייבריד

יחידות ההנעה ההיברידיות של ניסאן אקס טרייל פועלות באופן שונה מהמקובל. שתיהן עושות שימוש במנוע טורבו בנזין 3 צילינדרים עם יחס דחיסה משתנה בנפח 1.5 ליטרים עם הספק מרבי של 156 כ"ס ומומנט מרבי של 25.5 קג"מ, אך הוא אינו מניע את הגלגלים באופן ישיר ולמעשה משמש כגנרטור עבור טעינת סוללה קטנה בקיבולת 1.73 קוט"ש. בשל אופי הפעולה הייחודי, מערכת ההנעה נעדרת תיבת הילוכים סטנדרטית ומספקת פעולה והעברת כוח זהה לרכב חשמלי. על הכביש יחידת ההנעה מרגישה היברידית מסורתית, בשל קיבולת הסוללה הקטנה אשר נאלצת לספק אנרגיה להזזת שני הטונות ומתרוקנת בכל פרק זמן קצר המצריך טעינה מחודשת באמצעות התנעת מנוע הבנזין כגנרטור. התוצאה הינה מנוע בנזין תלת צילינדרי המותנע וכבה לעיתים תכופות, ומייצר ויברציות ורעשים שאינם קיימים ברכב חשמלי כלל. סוללה בקיבולת גדולה יותר הייתה יכולה למקסם את היתרון הטמון בתצורה ההיברידית הזו שמייתרת תיבת הילוכים, ולספק פעולה חשמלית חלקה לטווחים ארוכים יותר.

ניסאן אקס טרייל הייברידניסאן אקס טרייל הייבריד

כיול המתלים הרך אינו מעודד תקיפת פניות, אשר ממילא אינה מועדפת על נהגי קרוסאוברים בעלי שבעה מושבים, אך התנהגות הכביש צפויה ובטוחה. המתלה האחורי הרב חיבורי מכויל נכון ותורם להתנהגות כביש ניטרלית ומרוסנת, בעלת זוויות גלגול מדודות. צמיגי ההנקוק אינם ממהרים להשמיע את צווחות מחאתם, וההנעה הכפולה מאפשרת יציאה חזקה מפניה לנהג שבכל זאת יחפש לאתגר את אחיזת הכביש. הבלמים טובים והולמים את יכולות הרכב, אך בדומה לדגמים היברידים רבים סובלים מתחושה מעט עצית. בכל מקרה הבלימה הרגנרטיבית המצוינת מיתרת רוב הזמן את השימוש בבלמים.

צריכת דלק ניסאן אקס טרייל

יחידת ההנעה ההיברידית המתוחכמת אינה חסכונית כמו שציפינו. נסיעת המבחן שכללה ברובה נהיגה במצב קומפורט עם פונקציית e-pedal מופעלת ומצב B בבורר ההילוכים, לצד כמה קטעים מאומצים, רשמה צריכת דלק של 12 ק"מ לליטר. נתון היצרן מצהיר על צריכת דלק ממוצעת של 15.1 ק"מ לליטר. בהתחשב במשקל ובסגמנט, מדובר ברכב החסכוני בקטגוריית רכבי קרוסאובר בעלי 7 מושבים, אך סוללה בקיבולת גבוה יותר הייתה מסייעת משמעותית לצריכת דלק טובה יותר. עם מיכל דלק בנפח 55 ליטרים ניתן לצפות לטווח נסיעה של כ- 650 ק"מ בין תדלוקים. דרגת זיהום האוויר הינה 9 מתוך 15.

אמינות ועלויות אחזקה ניסאן אקס טרייל

אמינות רכבי ניסאן נחשבת בינונית. בסקר שביעות רצון שערך ארגון Consumer Reports בארה"ב בשנת 2023 הגיעה ניסאן למקום ה- 17 מתוך 30 יצרנים. בסקר של ארגון J.D. Power שנערך בארה"ב בשנת 2021 ומדד את כמות התקלות לכל 100 כלי רכב הגיעה ניסאן למקום ה- 21 מתוך 33 יצרניות. בסקר דומה שערך הארגון בגרמניה הגיעה ניסאן למקום ה- 14 מתוך 22 יצרניות. בשני הסקרים הייתה כמות התקלות גבוהה מהנתון הממוצע שהתקבל בסקר. ניסאן מציעה ליין דגמים שונה לחלוטין עבור אירופה ועבור ארצות הברית, ולישראל מגיעים רכבים משני השווקים השונים משום שהמדינה מאפשרת מכירת רכבים בתקינה אירופאית וגם בתקינה אמריקאית.

ניסאן אקס טרייל הייברידניסאן אקס טרייל הייבריד

ניסאן אקס טרייל משווק עם 3 שנות אחריות או עד 100,000 ק"מ, המוקדם מביניהם. הטיפולים מתבצעים אחת לשנה או בכל 15,000 ק"מ. עלות ביטוח מקיף לכל נהג מעל גיל 25 עם ותק נהיגה של 7 שנים ללא תביעות או שלילות רישיון עומדת על 9,200 ₪ ועלות ביטוח החובה 1,600 ₪.

בטיחות ניסאן אקס טרייל

ניסאן נבחן ע"י ארגון הבטיחות Euro NCAP בשנת 2021 וזכה לציון מרבי של 5 כוכבים עם ציוני משנה של 91% בהגנה על נוסעים בוגרים, 91% בהגנה על ילדים, 70% בהגנה על הולכי רגל, ו- 95% על תפקוד מערכות הבטיחות. מערך הבטיחות כולל בין היתר 7 כריות אוויר, מערכת לניטור מרחק מלפנים עם זיהוי הולכי רגל, בלימת חירום אוטונומית, התרעה ותיקון סטיה מנתיב הנסיעה עם פונקציית שמירה על מרכז הנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית עם יכולת זחילה בפקקים, ניטור שטחים מתים, מערכת אקטיבית למניעת התנגשות בעת מעבר נתיב, התרעה מפני תנועה חוצה מאחור, שליטה אוטומטית באורות הגבוהים, זיהוי תמרורים, ניטור עירנות הנהג, ולחצן מצוקה. רמת האבזור אסנטה טק כוללת בנוסף מערכת התרעה מפני עצמים נעים בסביבת הרכב. רמת האבזור טקנה כוללת בנוסף פנסי חזית מטריקס לד. בגרסאות ההיברידיות נוסף לרמת האבזור טקנה גם סייען חניה אוטומטי. ציון הבטיחות על פי דירוג משרד התחבורה הינו 6 מתוך 8 על פי הסטנדרטים אשר הוחמרו בשנת 2024.

תמורה למחיר ניסאן אקס טרייל

ניסאן אקס טרייל החדש משווק בישראל ב- 10 גרסאות, עם 3 יחידות הנעה, תצורת 5 או 7 מושבים, ו- 4 רמות אבזור. גרסת הכניסה ויזיה כוללת בין היתר מערכת מולטימדיה בהתקנה מקומית, בקרת אקלים עם פתחי מיזוג אוויר עבור שורת המושבים השניה, בלם יד חשמלי עם פונקציית Auto Hold, מערכת לבחירת מצבי נהיגה, מנופים להעברת ההילוכים מגלגל ההגה, חיישני אור וגשם, חיישני חניה אחוריים, חימום וקיפול חשמלי למראות הצד, פנסים קדמיים עם תאורת לד, וחישוקים קלים בקוטר 18 אינץ'.

רמת האבזור אסנטה טופ כוללת בנוסף מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 8.0 אינץ', מערכת מולטימדיה עם תמיכה בממשק אפל קאר פליי אלחוטי ואנדרואיד אוטו בחיבור כבל, מצלמת רוורס, לוח מחוונים דיגיטלי עם מסך בגודל 7.0 אינץ', בקרת אקלים מפוצלת, מפתח חכם, מראה מרכזית עם עמעום אוטומטי, חיישני חניה היקפיים, גג זכוכית פנורמי חשמלי, ושמשות אחוריות כהות.

רמת האבזור אסנטה טק כוללת בנוסף מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 12.0 אינץ', מערכת שמע מבית BOSE עם 9 רמקולים, מערכת מצלמות היקפיות, לוח מחוונים דיגיטלי עם מסך בגודל 12.3 אינץ', ותאורת אווירה בקונסולה המרכזית.

גרסת המבחן כפולת ההנעה ברמת האבזור הבכירה טקנה מוצעת במחיר 260,500 ₪ וכוללת בנוסף ריפוד דמוי עור, כוונון חשמלי וזיכרונות למושבים הקדמיים, חימום למושבים הקדמיים, מערכת תצוגה עילית, בקרת אקלים מפוצלת עם שליטה נפרדת עבור הנוסעים במושב האחורי, משטח טעינה אלחוטי, פתיחה וסגירה חשמלית לדלת תא המטען ללא מגע יד, פנסי ערפל עם תאורת לד, וחישוקים קלים בקוטר 19 אינץ'.

ניסאן אקס טרייל הינו קודם כל קרוסאובר משפחתי איכותי. כרכב 7 מושבים, מציע הדגם מרחב מצומצם לנוסעי השורה השלישית אף ביחס לסגמנט שאינו מתפאר בפינוק נוסעים אלו. יחידת ההנעה ההיברידית נופלת בין הכסאות. מחד אינה מציעה צריכת דלק חסכונית במיוחד (12 ק"מ לליטר) ושיטת פעולתה הייחודית שאמורה להעניק נסיעה חלקה ושקטה כמו ברכב חשמלי מתפספסת בשל הסוללה הקטנה המעוררת את מנוע הבנזין ללא הרף. מאידך, בהסתכלות על סגמנט רכבי הקרוסאובר 7 מושבים שאינו מונה את האופציות החשמליות, ניסאן אקסטרייל מציע חלופה חסכונית יחסית, איכותית וראויה, גם אם לא זולה.

ניסאן אקסטרייל הייבריד 4X4 שבעה מושבים e-4orce אוטומט
מנוע היברידי, בנזין 3 צילינדרים 1,497 סמ"ק + צמד מנועים חשמלים
הספק מרבי 218 כ"ס
מומנט מרבי לא נתון
תיבת הילוכים יחס העברה יחיד
יחידת הנעה כפולה
אורך כללי 4,680 מ"מ
רוחב כללי 1,840 מ"מ
גובה כללי 1,720 מ"מ
בסיס גלגלים 2,705 מ"מ
מרווח גחון 200 מ"מ
מיכל דלק 55 ליטרים
נפח תא מטען 120/485/1,298 ליטרים
משקל עצמי 1,965 ק"ג
מהירות מרבית 180 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 7.2 שניות
צריכת דלק משולבת (יצרן) 15.1 ק"מ לליטר
צריכת דלק משולבת (מבחן) 12.0 ק"מ לליטר
קבוצת זיהום 9( מתוך 15)
ציון בטיחות Euro NCAP 5 כוכבים (2021)
רמת אבזור בטיחותי 6 (מתוך 8)
מחיר 260,500 ₪

ניסאן אקס טרייל 2024 מבחן דרכים גלריית תמונות

עדיין מתלבט? נשמח להעניק לך ייעוץ וליווי אישי VIP ברכישת רכב

 מלא פרטים ונחזור אליך בהקדם (שירות הליווי כרוך בתשלום)

תגובות

7 תגובות

בלחיצה על שלח אתה מסכים   לתנאי השימוש

  • 7

    אקסטרייל E4ORCE

    • אליהו הנביא16/04/24

    ברשותי כבר כמה חודשים, צריכות דלק שנמדדו לאחר תדלוק 13.5 -16 לא פחות מ13.5, הנסיעה חלקה ונעימה לקחת סיבובים עם הרכב זו חוויה בפני עצמה לפחות ב4X4 , יש קצת רעש מנוע כשמאיצים אבל כזה שלא משתווה לרכב בנזין שמאיץ, מיועד למי שמעוניין בהנעה חשמלית ללא צורך בהתעסקות עם טעינה, מי שמוכן אולי בהשוואה לרכבים היברידיים אחרים לשלם על יותר דלק, בפנים לפחות ברמת הטקנה הוא מתחרה עם רכבים יוקרתיים הרבה יותר. יתרונות, רכב עם הנעה חשמלית וביצועים מעולים חסרונות, צריכת דלק מעט פחות טובה ו....קראסו.

  • 6

    ניסאן אקס טרייל החדש

    • מרין יוסי10/03/24

    ביצועים בינוניים , אישית איני חסיד של מנוע 3 בוכנות , אינו מרווח דיו בחלק האחורי , אבזור סביר אך המחיר יקר מאוד ביחס למכלול

  • 5

    לא שווה את הכסף שותה דלק כמו רכב רגיל

    • דוד רבין06/03/24

  • 4

    טעות הנדסית

    • יוסי כהן10/02/24

    לא סתם ניסן היחידה בעולם עם סוג הנעה שכזו, כשלון!! בסקירות חו"ל גם קראתי שהמנוע רועש מאוד מחוץ לעיר, בהאצות ובעליות. פתרון מוזר שלא מאפשר את יתרונות החשמל וגם לא את ההנאה ממנוע בערה, לא מחסכון של היברידיות...בקצור, ניסו משהו מוזר ופספסו בכל הקגוריות. לפחות בתחום ההנעה, הרכב נשמע כשלון

  • 3

    ניסן

    • ISAAC09/02/24

    כתבה ארוכה ללא שורה תחתונה... ממליצים לקנות.. כן או לא?

  • 2

    מחירון לא נכון, המחירון השתנה לפני כ 4 חודשים וירד

    • שוקי09/02/24

  • 1

    רכישת ניסאן

    • אבו ג'עפר מחמד08/02/24

כתבות נוספות בנושא מבחני רכב 

סיטרואן C3 איירקרוס 2025 במבחן דרכים...

סיטרואן C3 איירקרוס בדורו השני הגיע לישראל כמתחרה בסגמנט B-SUV עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.2 ליטרים ב...

אלדר מנורי27 נובמבר 2025

וולוו XC90 2025 במבחן דרכים (מתיחת פנים)...

הדור השני של וולוו XC90 הוותיק אשר הושק עוד בשנת 2014, זכה למתיחת פנים שניה הכוללת בעיקר מערכת מולטי...

אלדר מנורי23 נובמבר 2025

וולוו XC60 2025 במבחן דרכים (מתיחת פנים)...

וולוו XC60 אשר הושק עוד בשנת 2017 והפך לדגם הנמכר ביותר של וולוו בכל הזמנים לאחר שעקף את וולוו 240, ...

אלדר מנורי16 נובמבר 2025

שברולט קולורדו ZR2 במבחן דרכים

שברולט קולורדו ZR2, גרסת הביצועים של הפיק אפ האמריקאי אשר מתחרה בעיקר בפורד ריינג'ר רפטור, עושה הרבה...

אלעד לרך12 נובמבר 2025

פיג'ו 5008 1.2 2025 במבחן דרכים...

הדור השלישי של פיג'ו 5008 מתחרה בקטגורית רכבי הפנאי D-SUV בעלי 7 מושבים כגון מיצובישי אאוטלנדר, ניסא...

אלדר מנורי9 נובמבר 2025

איון V במבחן דרכים

המותג איון (Aion) שייך לקבוצת GAC שהינה אחת מעשר יצרניות הרכב הגדולות והוותיקות בסין. בעבר GAC שווקה...

אלעד לרך29 אוקטובר 2025

בעלי מקצוע
השווה
נקה הכל

הוסף עד 4 רכבים להשוואה ולחץ על ׳השווה׳

השווה
נגישות
menu