סובארו סולטרה החשמלי זוכה למתיחת פנים מקיפה הכוללת גם טווח נסיעה מוגדל ב- 25%. מעניין אם הפעם גם יגיע לישראל
במסגרת תערוכת הרכב בניו יורק נחשף סובארו סולטרה החשמלי 2025 לאחר מתיחת פנים מקיפה. הדגם פותח בשיתוף טויוטה והוצג לראשונה בשנת 2022 אך לא שווק בישראל באופן רשמי, אם כי מספר רכבים בודדים הגיעו ונמסרו ללקוחות. במסגרת מתיחת הפנים, קיבל רכב הפנאי החשמלי של סובארו עיצוב עדכני המבדל אותו מאחיו התאום טויוטה bZ4X, תא נוסעים חדש ומאובזר יותר, מנועים מחוזקים וסוללה חדשה המאפשרת טווח נסיעה מוגדל ב- 25% ביחס לדגם היוצא.
סובארו סולטרה
סובארו העניקה לדגם חזית חדשה לחלוטין בעיצוב נקי ומינימליסטי הכולל שבכה אטומה וחלקה לצד יחידות תאורה מפוצלות עם חותמת לד חדשה. ברכב המוצג, בתי הגלגלים צבועים בצבע הרכב אך סובארו מציינת כי ניתן יהיה לקבל גם בתי גלגלים בצבע שחור כמו בדגם היוצא, עבור מי שמעדיף מראה מעט קשוח יותר. מאחור העיצוב נותר ללא שינוי למעט כיתוב שם המותג על דלת תא המטען. חישוקי 18 או 20 אינץ' בעיצוב שונה משלימים את ההופעה.
סובארו סולטרה
תא הנוסעים נראה מוכר במבט ראשון, אך למעשה מדובר בעיצוב חדש ומודרני יותר הכולל קונסולה מרכזית עם צמד משטחי טעינה אלחוטית, ופקדים פיזיים המבטיחים תפעול קל יותר, לוח מחוונים שונה, מסך בגודל 14 אינץ' כסטנדרט במקום 12.3 אינץ' עד כה, וחומרים באיכות גבוהה יותר לטענת החברה. שיפורים בוצעו גם בתחומי איכות ונוחות הנסיעה הודות לכיול מחדש של מערכות המתלים וההיגוי.
סובארו סולטרה
בשוק האמריקאי ישווק סובארו סולטרה בשתי גרסאות לבחירה עם הספקים מוגדלים ביחס לדגם היוצא. לגרסת ההנעה הקדמית הספק מרבי של 224 כ"ס המאפשר תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 7.4 שניות, וסוללה בקיבולת 74.7 קוט"ש המספקת טווח נסיעה של עד 459 ק"מ בתקן EPA או כ- 575 ק"מ בתקןWLTP האירופאי. לגרסה הבכירה הנעה כפולה עם הספק מרבי של 343 כ"ס (217 כ"ס בדגם היוצא) המאפשר תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 5.1 שניות, וסוללה בקיבולת 74.7 קוט"ש.
סובארו סולטרה זוכה לעדכון חשוב המאפשר טעינה מהירה יותר במזג אוויר קר הודות לחימום יזום לפני הגעה לעמדת הטעינה. הדגם כולל מטען פנימי בהספק 11 קילוואט ולראשונה ניתן לקבל גם מטען פנימי בהספק 22 קילוואט. טעינה מהירה DC עדיין מוגבלת ל- 150 קילוואט. כמו כן, בשוק האמריקאי ישווק הדגם עם שקע טעינה NACS המאפשר ללקוחות שימוש ברשת הטעינה הרחבה של טסלה.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.