שברולט קרוז - דור ראשון: משנת 2009 ועד היום
שברולט קרוז הוצגה לראשונה בשנת 2008 ושיווקה בארץ החל בשנת 2009. שברולט קרוז החליפה את מקומה של שברולט אופטרה והיתה המכונית המשפחתית הגלובאלית הראשונה של תאגיד ג'נרל מוטורס. הרכב מיוצר במספר מדינות ברחבי העולם ומשווק תחת מותגים שונים בהתאם לשוק היעד, כך למשל שברולט קרוז משווקת באוסטרליה תחת המותג הולדן ובקוריאה תחת המותג דייהו.
שברולט קרוז מבוססת על פלטפורמת Delta II המשמשת גם דגמים נוספים בתאגיד ג'נרל מוטורס וביניהם שברולט וולט, שברולט אורלנדו, אופל אסטרה ואופל זפירה. ניכר כי היצרנית תולה בשברולט קרוז תקוות גדולות לשיפור מצבה הכלכלי שכן פיתוח הרכב ארך 27 חודשים ועלותו הסתכמה ב- 4 מיליארד דולר. על הפיתוח אחראיות חטיבות ג'נרל מוטורס בקוריאה וגרמניה.
לקראת סוף שנת 2010 מנוע ה- 1.6 ליטר זכה לתוספת הספק ושודך לתיבת הילוכים אוטומטית בת 6 יחסי העברה במקום 4 יחסי העברה. בשנת 2012 נוסף להיצע מנוע 1.4 ליטר טורבו. במבחני הריסוק של ארגון Euro NCAP שבוצעו בשנת 2009 זכתה שברולט קרוז בציון מרבי בחמישה כוכבי בטיחות.
מתיחת פנים בשנת 2013
בשנת 2013 הושקה בישראל שברולט קרוז לאחר שעברה מתיחת פנים קלה שכללה בעיקר שינויים קוסמטיים בפגושים ובשכבה הקדמית. תא הנוסעים עבר גם הוא רענון קל וכולל כעת את מערכת המולטימדיה My Link. עם השקת מתיחת הפנים בישראל, הצטרפו להיצע גרסאות סטיישן והאצ'בק 5 דלתות בתמחור אטרקטיבי ביחס לקטגוריה.
תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.