צ'מפיון מוטורס יבואנית פולקסווגן משיקה את פולקסווגן גולף דור 7 בארץ
חטיבת פולקסווגן מבית צ'מפיון מוטורס מתחילה בימים אלה את שיווק הדור השביעי של הפולקסווגן גולף. אם נלך קצת אחורה בזמן, הדור הראשון של פולקסווגן גולף הוצג בשנת 1974 כמחליף של הפולקסווגן חיפושית וספקות רבות היו באשר להצלחתו להיכנס לנעליים הגדולות של החיפושית, היום עם מעל ל-29 מיליון רכבים שנמכרו ב-38 השנים מאז החלה פולקסווגן גולף את דרכה ודירוג במקום השלישי בטבלת המכירות בכל הזמנים באירופה ניתן לומר שהגולף הצליחה מאוד.
הדור השביעי של הפולקסווגן גולף הוא יותר בגדר התפתחות אבולוציונית של הדור השישי. מעצבי פולקסווגן שמרו גם הפעם את המראה המזוהה עם הגולף. עם זאת, הדור השביעי ארוך ב-5.6 ס"מ מהדור השישי עם אורך כללי של 4.25 מ', בסיס הגלגלים צמח אף הוא ועומד על 2.63 מ', גידול של 5.9 ס"מ. כמו כן גם נפח תא המטען גדל ב-30 ליטר ועומד על 380 ליטר.
עם זאת השינויים במראה נמצאים בפרטים הקטנים. בתי התאורה הקדמיים והאחוריים שעוצבו מחדש, פס ניקל הממשיך מהסבכה הקדמית אל תוך הפנסים ומשתלב עם קווי המתאר לאורך צד הרכב. הסבכה הקדמית, זכתה לחזית החדשה של המותג. פולקסווגן גולף החדשה בעלת קווים חדים יותר ועם שילוב הספויילר האחורי והפנסים הזוויתיים מאחור מתקבלת תחושה של רכב דינמי. תא הנוסעים נאה ואיכותי, בזכות איכות החומרים וההרכבה.
פולקסווגן גולף החדשה
פולקסווגן גולף החדשה משתמשת בפלטפורמה המודולרית של הקונצרן - MBQ אשר משמשת בין היתר את אודי A3, סיאט ליאון וסקודה אוקטביה החדשות. בזכות המרכב הקל והקשיח של הפלטפורמה הדור השביעי של הפולקסווגן גולף השיל 100 ק"ג לעומת הדור היוצא.
פולקסווגן ישראל תשווק בארץ תחילה את פולקסווגן גולף החדשה עם שני מנועים.
המנוע הראשון - הינו מנוע טורבו בנזין בנפח 1.2 ליטר TSI בהספק 105 כ"ס. למנוע משודכת תיבת הילוכים רובוטית DSG כפולת מצמדים בעלת שבעה הילוכים. תאוצה מאפס למאה קמ"ש מושגת תוך 10.2 שניות והמהירות המירבית עומדת על 192 קמ"ש. צריכת הדלק, לפי נתוני היצרן, עומדת על 20.8 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת. רמת זיהום האוויר הינה מקבוצה 3 (מתוך 15).
המנוע השני - הינו מנוע טורבו בנזין בנפח 1.4 ליטר בהספק 122 כ"ס. למנוע משודכת תיבת הילוכים רובוטית DSG כפולת מצמדים בעלת שבעה הילוכים. תאוצה מאפס למאה קמ"ש מושגת תוך 9.3 שניות והמהירות המירבית עומדת על 203 קמ"ש. צריכת הדלק, לפי נתוני היצרן, עומדת על 20 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת.
פולקסווגן גולף, תא הנוסעים
פולקסווגן גולף החדשה מצוידת במראות חיצוניות מתכווננות חשמלית עם הפשרת אדים, בקרת אקלים מפוצלת, פתחי מיזוג אחוריים, שקע AUX, מחשב דרך, אנטנה משולבת בשמשה האחורית, גלגל הגה וידית הילוכים בציפוי עור, מערכת ה- Start & Stop המסייעת בחסכון בדלק בכל עצירה של הרכב, מערכת מולטימדיה עם מסך בגודל 5 אינץ' ושמונה רמקולים. רוכשי הפולקסווגן גולף בגרסת 1.4 TSI ייהנו בנוסף ממערכת מולטימדיה מתקדמת יותר עם מסך בגודל 5.8 אינץ'. המערכת אף מציעה דיבורית BT כוללת יכולת השמעת קבצי אודיו (A2DP), שליטה מההגה על מערכת השמע ומחשב הדרך, ומערכת בקרת שיוט עם פונקציית הגבלת מהירות.
כמצופה מפולקסווגן, זכתה הגולף החדשה בחמישה כוכבי בטיחות במבחני הריסוק של Euro NCAP, והיא מצוידת בשבע כריות אוויר ושלל מערכות בטיחות ובהן ABS, ESP, מערכת נעילת דיפרנציאל אלקטרונית EDL, מערכת להעברה יעילה של כוח המנוע אל הכביש TCS, מערכת לסיוע בבלימות חירום BAS, מערכת לבלימת הרכב אחרי תאונה, מתג לניתוק כרית האוויר הקדמית בצד הנוסע, חגורות בטיחות קדמיות פירוטכניות עם כוונון לגובה וקדם מותחן, נקודות עיגון Isofix ו-Top Tether להתקנה קלה ובטוחה של מושבי בטיחות לילדים.
לדברי מנהל חטיבת פולקסווגן, קובי בלום: "הגולף החדשה, שהושקה רק לאחרונה, קוצרת מחמאות בכל העולם בזכות חדשנותה, והאבולוציה המושלמת שהיא מציגה. שימוש בטכנולוגיות וחומרים חדישים ביחד עם משקל הנמוך בכ-100 ק"ג מהדור הקודם, מאפשרות לגולף להשיג חיסכון משמעותי בצריכת הדלק, לצד התנהגות כביש ויכולות דינמיות מהגבוהות בסגמנט. תא הנוסעים שודרג, ומציע איכות חומרים, גימור ומרחב פנימי בסטנדרט המוכר מקטגוריות גבוהות יותר. אין לנו ספק, שהחבילה הכוללת של הגולף, המוצעת בתמחור אטרקטיבי ותחרותי כלפי יריבותיה, הינה מהטובות שיש. אנו בטוחים כי הגולף תהווה נדבך חשוב בהצלחת מותג פולקסווגן בשנה הקרובה בישראל".
מחיר פולקסווגן גולף 1.2 TSI יחל ב-129,900 ש"ח ומחיר פולקסווגן גולף 1.4 TSI יחל ב-145,900 ש"ח.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.