לאחר כיול מחדש של מערכת המתלים והשלדה, אופל מכוונת ליצור "מחשבות על הקפות בנורבורגרינג"
אופל אינסיגניה OPC, המכונית החזקה ביותר שמייצרת אופל, זוכה לטיפול קוסמטי קליל ושיפור מערכות המתלים וההנעה כחלק מרענון קשת דגמי האינסיגניה.
אופל בחרה שלא לבצע שינויים קיצוניים בעיצוב החיצוני של האינסיגניה OPC והוא נשאר דומה לזה של הדגם הנוכחי, עדכונים קלים בוצעו ליחידות התאורה הקדמיות והאחוריות והשבכה הקדמית כוללת כעת פס כרום בודד במקום זה המפוצל בדגם היוצא. האינסיגניה OPC החדשה, בדיוק כמו זו הקודמת משדרת יוקרתיות לצד נגיעות ספורטיביות קלות וטוב שאופל החליטו לא לשנות את העיצוב יתר על המידה.
אופל אינסיגניה OPC החדשה
המנוע של האופל אינסיגניה OPC מתוחת הפנים הוא אותו מנוע המשמש את הדגם הנוכחי, V6 בנפח 2.8 ליטר הנעזר במגדש טורבו על מנת להפיק 325 כ"ס ומומנט מירבי של 44.3 קג"מ. נתוני הביצועים נתרו גם הם ללא שינוי - תאוצה מאפס למאה קמ"ש תוך 6 שניות ומהירות מרבית של 250 קמ"ש (מוגבלת אלקטרונית).
אופל אינסיגניה OPC החדשה
עם זאת, טוענת אופל שהשינוי המשמעותי ביותר בדגם החדש הוא בכיול השלדה ומערכת ההנעה הכפולה שיכולה להעביר עד 100% מהמומנט לכל אחד מהסרנים וגם להעביר אותו בין הגלגלים האחוריים כשגולת הכותרת היא הדיפרנציאל מוגבל ההחלקה בו שינו או שדרגו מהנדסי החברה כ- 60% מהחלקים. בנוסף, מערכת בקרת היציבות ומערכת FlexRide המאפשרת לנהג לבחור ברמת השיכוך של מערכת המתלים כוילו מחדש על מנת לאפשר אחיזת כביש גבוהה יותר מבעבר ולמזער תת היגוי.
אופל אינסיגניה OPC החדשה. תא הנוסעים
תא הנוסעים זוכה לעדכון דומה לאלה שנעשו בתא הנוסעים של האינסיגניה הרגילה. עם קונסולה מרכזית חדשה, פחות כפתורים ודגש על הנדסת אנוש משופרת. רשימת האבזור של האינסיגניה OPC החדשה כוללת מסך מגע 8 אינץ' המאפשר תצוגה של נתונים כגון טמפ' ולחץ השמן, מצב מצערת ותצוגת כוחות G, מושבים ספורטיביים מבית Recaro עם אפשרות לריפוד עור והגה ספורטיבי חדש בחיפוי עור עם מנופי העברת הילוכים. האינסיגניה OPC החדשה תוצג לקהל הרחב בתערוכת פרנקפורט שתיערך בספטמבר הקרוב אך תאריך שיווק רשמי טרם פורסם.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.