סיאט משיקה את הלאון ספורט טורר באירוע ראוותני ומתוקשר על בימות תערוכת פרנקפורט ובנוסף מציגה גרסה חסכונית במיוחד לכל דגמי הלאון
הדור השלישי של סיאט לאון הושק בשנת 2012 עם גרסת האצ'בק חמש דלתות ובתחילת 2013 לראשונה בהיסטוריה של הדגם הוצגה גם גרסת ספורט קופה (SC) בעלת שלוש דלתות ובסיס גלגלים מקוצר. בעוד אנו ממתינים לתחילת שיווקן של שתי הגרסאות בארץ בעוד עשרה ימים, משיקה סיאט באירוע מתוקשר במהלך תערוכת פרנקפורט את הגרסה השלישית, הסטיישן. גרסת הסטיישן מקבלת את השם ספורט טורר (ST) שמדגיש את התפיסה של סיאט על פיה התנהגות ספורטיבית ושימושיות לא חייבות להיות תכונות זרות אחת לשנייה.
סיאט לאון ST
עיצובה של הלאון ספורט טורר ממשיך בשפת העיצוב שנולדה עם גרסת ההאצ'בק, עם קווים זוויתיים וחדים ויציבה נמוכה ורחבה המודגשת בצורת הטרפז של הפגוש הקדמי ויחידות התאורה הקדמיות הרחבות. לאון ספורט טורר ארוכה ב- 264 מ"מ מגרסת ההאצ'בק ואורכה הכללי עומד על 4,535 מ"מ. שאר המידות נותרו זהות לאלו של שתי הגרסאות האחרות והן עומדות על רוחב של 1,816 מ"מ וגובה של 1,459 מ"מ.
סרטון השקת סיאט לאון ST
גולת הכותרת של סיאט לאון ספורט טורר היא כמובן תא המטען שנפחו 584 ליטר או 1,470 ליטר לאחר קיפול המושבים האחוריים והוא מציב את הלאון ספורט טורר גבוה בקטגורייה כאשר מעליה מוצבת סקודה אוקטביה קומבי החדשה עם נפח תא מטען של 610 ליטר.
נקודה נוספת המייחדת את הלאון ספורט טורר ממתחרותיה היא הגישה שנקטה סיאט בתכנון הרכב, גישה על פיה רכב שימושי יכול להיות גם מהנה לנהיגה. על כן משלבת סיאט בלאון ספורט טורר הגה בעל יחס תגבור משתנה ביחס למהירות, במהירויות נמוכות ההגה מקבל תגבור מקסימלי על מנת להקל על תמרונים בעיר ובמהירויות גבוהות הוא הופך כבד יותר כדי להגביר את ההיזון החוזר ולספק חוויית נהיגה מהנה יותר. כמו כן, קיימת מערכת בקרת מרכב בעזרתה יוכל הנהג לבחור מבין ארבעה מצבי נהיגה: Comfort ,Eco ,Individual ו- Sport.
סרטון השקת סיאט לאון ST
גרסת הסטיישן של סיאט לאון תשווק עם מגוון המנועים המוכר של קונצרן פולקסווגן, החל ממנוע בנזין מסדרת TSI בנפח 1.2 ליטר עם הספק של 105 כ"ס ועד 1.8 TSI המפיק 180 כ"ס ומנועי דיזל בנפח 1.6 ליטר ועד 2.0 ליטר. בנוסף מציגה סיאט גרסת Ecomotion חסכונית במיוחד לכל שלושת דגמי הלאון שתונע ע"י מנוע הטורבו דיזל בנפח 1.6 ליטר שעבר תכנון מחדש ומפיק 108 כ"ס בגרסה זו. גרסת Ecomotion מציגה צריכת דלק מדהימה של 36.4 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת שמאפשרת לה לגמוע מעל ל- 1,500 ק"מ על מיכל דלק אחד.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.