מותג הרכב הסיני צ'רי עושה בימים אלה צעדים ראשונים בשוק הרכב הישראלי. יצאנו למבחן דרכים עם צ'רי טיגו 7 פרו בכדי להבין עם מי יש לנו עסק
מותג הרכב הסיני צ'רי התחיל את פעילותו בישראל בחודש שעבר. בניגוד ליצרנים אחרים מסין שפגשנו בשנים האחרונות, צ'רי מתחילה את דרכה בישראל ללא יחידות הנעה חשמליות או היברידיות והשיקה שלושה רכבי פנאי המצוידים במנועי טורבו בנזין. זה אולי לא פוליטיקלי קורקט, אבל נכון לעכשיו למנועי בנזין יש עדיין קהל גדול ובהם בוחרים מרבית רוכשי הרכב החדש בישראל.
| צ'רי טיגו 7 פרו | |
|---|---|
| יתרונות | אבזור, מרווח, שימושיות, אחריות |
| חסרונות | עיצוב מיושן, דיפונים פשוטים בתא נוסעים, התנהגות כביש פושרת, יחידת הנעה בינונית, נוחות נסיעה נמוכה, צריכת דלק |
צ'רי טיגו 7 פרו
למפגש הראשון שלנו על הכביש עם המותג החדש התייצב צ'רי טיגו 7 פרו, בשלב זה הדגם האמצעי במבחר דגמי צ'רי המשווקים בישראל, מעל FX הקומפקטי ומתחת לטיגו 8 פרו בעל 7 המושבים. הדור הנוכחי של צ'רי טיגו 7 פרו הושק בשנת 2020. בישראל הוא משווק בשתי רמות אבזור במחיר של החל מ- 155,000 ₪. הגרסה הבכירה נובל מוצעת תמורת 1,000 ₪ נוספים ובה נהגנו.
עיצוב ונוחות צ'רי טיגו 7 פרו
צ'רי טיגו 7 פרו מאמץ עיצוב רבוע ותכליתי. הגריל הקדמי הטרפזי גדול ומציג לראווה שבכה בדוגמת יהלומים כפי שפגשנו לפני מספר שנים בדגמי יוקרה. אל פנסי החזית מצטרפת תאורת יום המשולבת בעיטורים המדמים כונסי אוויר. בתחתית הפגוש עיטור כסוף וגם פס אדמדם שלא ממש משתלב בעיצוב הכללי. עיצוב הדופן הוא בסגנון פנאי קלאסי, הגג גבוה ואינו משתפל לקראת הזנב. עיטורי הכרום סביב חלונות הצד נמתחים אל עבר קורה C מושחרת המייצרת מראה של גג צף. בדלת האחורית נוסף קימור נאה שהזכיר דגמים של סאנגיונג. הזנב מציג ספוילר בולט בראש השמשה האחורית וצמד פנסים אחוריים מחוברים באמצעות פס לד. דלת תא המטען גדולה, והפגוש האחורי משלב עיטור כסוף וצמד יציאות מפלט עם ספים מעוצבים.
צ'רי טיגו 7 פרו
הצללית של צ'רי טיגו 7 פרו מעט גמלונית והמראה לא עדכני במיוחד. הוא נראה כמו רכב פנאי בסגנון מחוספס יותר בניגוד לדור הנוכחי הדינמי והאתלטי של רכבי הפנאי. ניתן להעריך שיהיו לקוחות שיתחברו למראה המופנם יותר, אולם נראה שבמהלך ימי המבחן הוא לא משך עניין או מבטים סקרניים. ממדיו החיצוניים של צ'רי טיגו 7 פרו מיישרים קו עם דגמים כגון יונדאי טוסון ומאזדה CX-5 אך הוא גבוה מהם. אורכו 4,500 מ"מ, רוחבו 1,842 מ"מ, גובהו 1,705 מ"מ, ואורך בסיס הגלגלים עומד על 2,670 מ"מ. ראוי לציון מרווח גחון של 196 מ"מ, גדול מהמקובל בסגמנט.
צ'רי טיגו 7 פרו
תא הנוסעים מציג מראה עדכני יותר. הדשבורד שטוח ונמוך, וממנו בולט המסך המרכזי הצף. לוח המחוונים הדיגיטלי לעומתו שוכן בתוך חופת לוח מחוונים מסורתית, ובניגוד למקובל לא מציע אפשרויות פריסת תצוגה מגוונות. הפנל המרכזי המחופה בדיפון דמוי עור עם תפרים בגוון מנוגד, מאכלס את פתחי המיזוג ופקדי קיצור דרך עבור המסך המרכזי. פקדי המגע לתפעול בקרת האקלים שוכנים על משטח משופע הגולש אל עבר בורר ההילוכים ומשטח הטעינה האלחוטי בין המושבים הקדמיים. דיפוני הדלתות זוכים לעיצוב נאה עם מוטיבים שהושאלו ממותגי פרימיום. בחשיכה מצטרפת תאורה אווירה נאה, הניתנת לשינוי אוטומטי בהתאם לקצב המוזיקה, ומרגישה מוגזמת מדי לטעמי בשל החלפת הצבעים התכופה. שטח השמשות נדיב ומכניס אור רב אל תא הנוסעים, אך הוא עלול לגרום גם להתחממות מוגברת של תא הנוסעים בקיץ.
צ'רי טיגו 7 פרו
על רקע העיצוב הנאה של תא הנוסעים, איכות החומרים מאכזבת ואינה מרשימה. ריפוד המושבים מופיע במפרט כ- PVC ואמור לדמות ריפודי עור. בפועל הוא מחוספס, מרגיש פשוט ולא נעים למגע, ויהיה מעניין לגלות כיצד הוא יתפקד בקיץ הישראלי הלוהט. הפלסטיק השחור המבריק המשולב בקונסולה המרכזית מתלכלך במהירות, נשרט בצורה בולטת מאוד, ונראה בלוי ומשומש באופן מאכזב ברכב ההדגמה אשר עבר פחות מ- 3,000 קילומטרים. גלגל ההגה נעים למגע וכך גם חיפוי הדשבורד, אך הפלסטיקה באזורים הנמוכים נוקשה ובסיסית, ובאופן כללי האווירה אינה מתעלה. איכות ההרכבה סבירה וזמזומים קלים נשמעו רק בכבישים משובשים במיוחד.
צ'רי טיגו 7 פרו
במבט חטוף נדמה כי חסרים תאי אחסון, אך חדי העין בוודאי יבחינו בתא אחסון פתוח גדול מתחת לקונסולה המרכזית. יש לציין כי הגישה אליו בזמן נהיגה לא נוחה אך הוא יכול להכיל תיק יד וחפצים גדולים. בין המושבים הקדמיים צמד מתקני כוסות הממוקמים קצת רחוק מאחור. הם גם מוגבלים על ידי משענת היד במידה ותבחרו להזיח אותה לפנים. משענת היד לא ננעלת באף מצב ועשויה להחליק לפנים ולאחור בלי שתרצו בכך. מתחת למשענת היד נמצא תא אחסון גדול ועמוק עם מדף, פתח מיזוג, ואפשרות לחלוקה פנימית. תא הכפפות מדופן בפשטות אך מציע חלל אחסון שימושי. התאים בדלתות מציעים חלוקה פנימית המאפשרת עיגון בקבוק שתיה קטן. לרשות הנוסעים מאחור תא אחסון פתוח בסמוך לפתחי המיזוג, וכיסי אחסון בגב המושבים הקדמיים.
צ'רי טיגו 7 פרו
תפעול הפונקציות השונות בתא הנוסעים נוח והנדסת האנוש הפתיעה לטובה. המסך המרכזי מציג רזולוציה נמוכה ועיצוב הממשק מעט מיושן, אך פריסת התפריטים נוחה לשימוש. פקדי המגע השולטים בבקרת האקלים אינם אידיאליים אך הם גדולים באופן המקל במעט בתפעול ללא מבט. בימי המבחן החורפיים והחמימים התקשה המזגן להרשים, ובזמן עמידה פלט אוויר לח ולא מספיק קר. לוח המחוונים הדיגיטלי לא מציע תצוגה עם פריסה קלאסית, ולמעשה לא מאפשר בחירה בין סגנונות תצוגה שונים, אולם המידע מאורגן בו היטב ומקל על קריאת הנתונים. תפריט ההגדרות בלוח המחוונים מעט סבוך, וטוב שניתן לתפעל אותו רק בזמן עצירה. צלילי ההתרעה דומים מדי ולפעמים קשה לנחש את סיבת הצפצוף. החיבור האלחוטי לממשק אפל קאר פליי לא תמיד עבד, ובחיבור באמצעות כבל חוויתי מספר ניתוקים על אף שימוש בכבל איכותי.
צ'רי טיגו 7 פרו
הדלתות הקדמיות חושפות מפתח רחב. המפתן מעט גבוה אך המושבים הקדמיים ממוקמים בגובה מוצלח כך שלא נדרש טיפוס פנימה. תנוחת הישיבה גבוהה ומעניקה את האפקט הנכסף של נהיגה ברכב פנאי גם במצב הנמוך ביותר. בסיס המושב צר, קצר ונטול תמיכת צד. מסעד הגב מוצלח יותר אך גם הוא לוקה בחסר בתמיכת הצד, וחסרה תמיכה לכתפיים. היעדר התמיכה בולט בעיקולים בשל זוויות הגלגול הגדולות. המושבים הקדמיים מתכווננים חשמלית והטווח מספק. המרווח מלפנים טוב ומרווח הראש נדיב במיוחד. שדה הראייה מוצלח לכל הכיוונים בזכות תנוחת הישיבה הגבוהה והזקופה. קורות A מעט עבות אך לא באופן המפריע מעבר למקובל. מראות הצד מעט קטנות אך מספקות שדה ראייה מוצלח. המראה המרכזית מגדילה באופן מוזר וצריך להתרגל לשימוש בה.
צ'רי טיגו 7 פרו
גם הכניסה למושב האחורי נוחה וגם שם נמצא מרווח ראש חריג לטובה על אף גג השמש הפנורמי הגדול. מרווח הכתפיים מאחור לא נדיב במיוחד, ויהיה קשה לצופף 3 נוסעים בוגרים מאחור. שני נוסעים בוגרים או 3 ילדים יוכלו לשבת בנוחות מאחור בזכות רצפה כמעט שטוחה. המושבים מאחור רכים ונעדרי תמיכת צד. הנוסעים מאחור ייהנו מפתחי מיזוג, שמשות אחוריות כהות, ונוף מהגג הפנורמי הגדול, אך יאלצו להתמודד עם שקע טעינה בודד.
צ'רי טיגו 7 פרו
דלת תא המטען החשמלית ברמת האבזור הגבוהה נובל חושפת חלל הטענה בנפח 475 ליטרים שנראה גדול יותר בפועל. המושבים האחוריים מתקפלים באמצעות מנופים בגב המושב ונוצרת רצפה שטוחה המאפשרת הובלת מטענים גדולים ללא הפרעה. שפת ההטענה רחבה וגם המפתח רחב. מבנה תא המטען שימושי, ורק בתי הגלגלים נוגסים בו קלות. הווילון הנגלל מסיבי אך נוטה לצקצק בנסיעה בכבישים משובשים. בתא המטען שקע טעינה בודד, צמד ווים לתליית שקיות, ותאורה צנועה. חסרים בתא המטען אמצעי עיגון עבור הציוד. מתחת לרצפת תא המטען מגש עם תאים נמוכים המאפשרים אחסון של חפצים קטנים, ומתחתיו נמצא גלגל חלופי זמני.
צ'רי טיגו 7 פרו
לצ'רי טיגו 7 פרו מתלים רכים בסגנון המזכיר מעט מכוניות אמריקאיות של פעם. זה אומר שעל כבישים סלולים היטב הנסיעה רכה ונעימה. בנסיעה עירונית מצליח הרכב לספוג חלק מהמהמורות, בעיקר הקטנות שבהן, והאפקט הוא תנודות קלות על המתלים. על שיבושים משמעותיים יותר התנודות הופכות מוגזמות, ואם לא מאטים לפני פסי האטה, גם הקטנים שבהם, עשוי הרכב לסגור מתלה. בדרכים בין עירוניות חוסר הריסון מורגש עוד יותר, ואם פני הכביש לא ישרים מתנדנד המרכב ללא הפסקה. ככל שהשיבושים גדולים יותר התנודות חדות ומשמעותיות יותר. המתלים הרכים אחראיים גם על נסיקת חרטום משמעותית בתאוצה וצלילת חרטום משמעותית עוד יותר בבלימות חזקות. בנהיגת שבילים העניק צ'רי טיגו 7 פרו תחושה חסונה, וכל עוד הקצב רגוע הוא מצליח להיות נוח על שבילים זרועי אבנים וחריצים בזכות הצמיגים השמנמנים. בידוד הרעשים בינוני. רעשי הכביש בולטים כבר במהירות נמוכה, ובהמשך מצטרפים אליהם רעשי רוח נוכחים ורעשי מנוע.
ביצועים צ'רי טיגו 7 פרו
צ'רי טיגו 7 פרו, משווק כמו יתר דגמי צ'רי בישראל, כשהוא מצויד במנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים בנפח 1,598 סמ"ק עם הספק מרבי של 186 כ"ס ומומנט מרבי של 28.0 קג"מ, תיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים, ומערכת הנעה קדמית. התאוצה מעמידה ל- 100 קמ"ש אורכת 8.3 שניות, והמהירות המרבית עומדת על 200 קמ"ש.
צ'רי טיגו 7 פרו
המנוע מתעורר לחיים עם צליל נוכח ולא מעודן במיוחד, ונותר כך גם בהמשך. היציאה מהמקום אינה מרשימה במיוחד, אך לחיצה החלטית יותר תניב ביצועים נאים. תיבת ההילוכים פוגמת בביצועים בשל אופי פעולה איטי. שילוב ההילוך הראשון מעט גס ויוצר תנודת מרכב מורגשת, ושחרור המצמד מרגיש לא החלטי. גם בהמשך העברות ההילוכים מעט איטיות. התגובה לקיק דאון איטית אף היא, ובהורדת הילוכים נתקלתי במספר מקרים בחבטות קלות. מצב ספורט משפר במעט את מהירות העברת ההילוכים אך לא את העידון. בשלב זה תיבת ההילוכים לא עומדת בקנה אחד עם תיבות מסוג דומה של יצרניות מערביות.
צ'רי טיגו 7 פרו
המתלים הרכים מבהירים שאין מה לבנות על הנאה מנהיגה. זוויות הגלגול בולטות ומשמעותיות כבר ממהירות נמוכה, ואליהן מצטרפות יללות צמיגים הנשמעות במהירות לא גבוהה במיוחד. תת ההיגוי מוחשי, וגבול רמת האחיזה מורגש מוקדם מדי. פעולת מערכת בקרת היציבות אינה החלטית והיא מפחיתה את הכוח בפולסים ולא באופן הקוטע את איבוד האחיזה. בניגוד לרכבים מתחרים, צ'רי טיגו 7 פרו מעניק תחושה של נהיגה ברכב גדול וכבד יותר, בדומה לרכבי שטח אמיתיים עם שלדת סולם ומכלולי שטח. תמרוני חירום עשויים להיות מעט מאיימים עם תנודות מרכב חריפות המערערות את בטחון הנהג. ההגה קל וצמיגי, בעל שטח מת במרכז, וחסר רגש ודיוק. הבלמים מספקים נשיכה ראשונית לא מספיק חזקה, ומהלך הדוושה ארוך מדי.
צריכת דלק צ'רי טיגו 7 פרו
צריכת הדלק לא נשמעת מבטיחה מראש. נתוני היצרן במפרט מעידים על צריכת דלק של 11.6 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת, ובפועל מדדנו צריכת דלק קרובה מאוד לנתוני היצרן שעמדה על 11.5 ק"מ לליטר בתוואי שרובו המוחלט בין עירוני, בנסיעה רגועה ונטולת פקקים. מיכל דלק בנפח 51 ליטרים מאפשר טווח נסיעה של קרוב ל- 590 ק"מ. צ'רי טיגו 7 פרו מתברג בקבוצת זיהום 14 מתוך 15.
אמינות ועלויות אחזקה צ'רי טיגו 7 פרו
צ'רי הוא מותג צעיר במונחי עולם הרכב והחל את פעילותו רק בשנת 1999, אולם ביחס ליצרניות סיניות אחרות הוא נחשב ותיק. שמו של המותג הוזכר במדורי הרכב והכלכלה בישראל מספר פעמים ובהקשר של מספר יבואניות, אולם בפועל מהלכים אלו לא הבשילו מול היבואניות המקומיות עד לנקודה בה קיבלה קרסו מוטורס את זיכיון היבוא. צ'רי היא יצואנית רכב בולטת ביחס ליצרניות סיניות אחרות, ובשנה שעברה ייצאה 850,000 כלי רכב. עד כה התרכזה היצרנית בעיקר בשווקים מתפתחים כגון ברזיל, צ'ילה ואקוודור. צ'רי עדיין לא פונה אל השוק האמריקאי, ובימים אלו מבצעת היצרנית צעדים ראשונים בשווקי מערב אירופה ועל כן טרם השתתפה בסקרי שביעות הרצון של ארגונים כגון Consumer Reports ו- J.D Power. הצרכן הישראלי קיבל את היצרניות הסיניות בזרועות פתוחות בכל הנוגע לרכבים עם הנעה חשמלית אשר פוטנציאל התקלות בה נמוך. דגמי צ'רי משווקים בישראל עם מכלולים מורכבים ורגישים יותר כגון מגדשי טורבו ותיבות הילוכים רובוטיות, ואלה עשויים להשפיע על מידת האמון של הצרכן במותג.
צ'רי טיגו 7 פרו
דגמי צ'רי משווקים בישראל עם אחריות ל- 5 שנים או עד 150,000 ק"מ. מדובר באחריות נדיבה מאוד ביחס למקובל, האמורה לרכך את חששות הלקוח בבחירה במותג לא מוכר. מחירי הטיפולים והחלפים לא מפורסמים ברשת האינטרנט ולא זכינו לקבלם מהיבואנית קרסו מוטורס. צ'רי טיגו 7 פרו מתברג אל קבוצת רישוי 4 בה עלות אגרת הרישוי השנתית עומדת על 2,148 ₪.
עלות ביטוח מקיף לכל נהג מעל גיל 25 עם ותק נהיגה של 7 שנים ללא תביעות או שלילות רישיון עומדת על כ- 4,500 ₪, עלות ביטוח החובה כ- 2,500 ₪.
בטיחות צ'רי טיגו 7 פרו
צ'רי טיגו 7 פרו לא עבר את מבחני הריסוק של ארגון Euro NCAP. היצרנית מתחילה לפעול באירופה בימים אלה במקביל להשקה בישראל, וההערכות הן כי צ'רי תשתתף בקרוב לראשונה במבחני הבטיחות של ארגון Euro NCAPעם צ'רי FX המשווק בעולם גם כאומודה 5.
צ'רי טיגו 7 פרו
אבזור הבטיחות של צ'רי טיגו 7 פרו בשתי רמות האבזור כולל בין היתר 6 כריות אוויר, מערכת לניטור מרחק מלפנים עם זיהוי הולכי רגל ורוכבי כלים דו גלגליים, בלימה אוטונומית בעת חירום, מערכת אקטיבית להתרעה ותיקון סטייה מנתיב הנסיעה עם פונקציית שמירה על מרכז הנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית הפעילה בכל מהירות, ניטור שטחים מתים, התרעה מפני תנועה חוצה מאחור, התרעה מפני רכב חולף בנתיב המקביל בעת פתיחת דלת, מערכת מצלמות היקפיות, וחיישני רוורס. רמת האבזור הבכירה נובל אותה בחנו כוללת בנוסף שליטה אוטומטית באורות הגבוהים. רמת האבזור הבטיחותית של שתי רמות האבזור עומדת על 6 מתוך 8 על פי דירוג משרד התחבורה הישראלי.
צ'רי טיגו 7 פרו
במהלך נסיעת המבחן גילינו שהמערכת לתיקון סטייה מנתיב הנסיעה מתריעה באמצעות רטט בגלגל ההגה ומפנה קלות את ההיגוי חזרה אל הנתיב, אולם ללא התערבות של הנהג היא לא תמנע בעצמה את הסטייה מנתיב הנסיעה. פונקציית השמירה על מרכז הנתיב פעלה בגסות ויצרה תנודות מרכב מציקות. צלילי ההתרעה של הרכב דומים ועשויים לבלבל או לפתח אדישות בקרב הנהגים. מערכת המצלמות ההיקפיות נדרכת בהפעלת איתות בנסיעה במהירות של מתחת ל- 20 קמ"ש ומציגה את תמונת הרכב במסך המרכזי. המערכת לא מסייעת באומדן המרחק מכלי רכב אחרים או מדרכות כפי שעושה מערכת המצלמות ההיקפיות של יונדאי למשל, ועל כן נחיצותה של פונקציה זו אינה ברורה. איכות המצלמות טובה אך התצוגה לעיתים מעת מעוותת. הרכב מתריע בפני נהגים המתקרבים מאחור באופן מסוכן באמצעות הפעלת איתות החירום, אך המערכת רגישה מדי, ובעומסי תנועה הרבה הרכב להפעיל בעצמו את תאורת החירום וזכה לשלל מבטים משתאים מהנהגים מסביב.
תמורה למחיר צ'רי טיגו 7 פרו
צ'רי טיגו 7 פרו מוצע בישראל בשתי רמות אבזור. גרסת הכניסה קומפורט המיועדת לציי רכב מוצעת תמורת 154,990 ₪ וכוללת בין היתר מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 10.0 אינץ', תמיכה בממשקי אנדרואיד אוטו ואפל קאר פליי, לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 7.0 אינץ', מפתח חכם עם אפשרות להנעה מרחוק, ריפודי PVC, כוונון חשמלי למושב הנהג, חימום למושבים הקדמיים, בקרת אקלים, פתחי מיזוג אוויר למושב האחורי, מצלמת רוורס, חיישני רוורס, חיישן גשם, שמשות אחוריות כהות, גג זכוכית פנורמי חשמלי, וחישוקים קלים בקוטר 18 אינץ'.
רמת האבזור הבכירה נובל מוצעת תמורת 155,990 ₪ וכוללת בנוסף כוונון חשמלי למושב הנוסע, בקרת אקלים מפוצלת, לוח מחוונים דיגיטלי עם מסך בגודל 12.3 אינץ', מערכת מצלמות היקפיות, שליטה בפונקציות נבחרות באמצעות פקודות קוליות, קיפול חשמלי למראות הצד, פתיחה וסגירה חשמליות לדלת תא המטען. צביעה דו-גונית ברמת אבזור זו מוצעת בתוספת תשלום של 2,000 ₪.
צ'רי טיגו 7 פרו הוא רכב פנאי שטח בעל תא נוסעים מרווח ושימושי, ומפרט אבזור עשיר. עם זאת, לא נראה שמדובר באס שיזניק את צ'רי בישראל. צ'רי טיגו 7 פרו סובל מעיצוב חיצוני לא אופנתי ודיפונים פשוטים וזולים בתא הנוסעים. יחידת ההנעה לוקה בחסר בתחום העידון ואופי התפעול, וצריכת הדלק גבוהה. איכות הנסיעה נמוכה, והתנהגות הכביש מפוזרת כתוצאה מהמתלים הרכים ונטולי הריסון.
מחירו של צ'רי טיגו 7 פרו מציב אותו מול רכבים קטנים ומאובזרים פחות ממנו, אך אלה יציעו לרוב רמת חיים עדיפה, והם מרגישים אפויים ומגובשים יותר. מול מתחרים במידות דומות ממותגים מבוססים יתקשה צ'רי טיגו 7 פרו מאוד להתחרות, ובשורה התחתונה פערי המחיר לא הולמים את פערי הביצוע. אם תחליטו שצ'רי טיגו 7 פרו מתאים עבורכם, נמליץ לכם לבחור ברמת האבזור הגבוהה בשל תוספת המחיר הזניחה.
| צ'רי טיגו 7 פרו 1.6 טורבו נובל אוטומט | |
|---|---|
| מנוע | טורבו בנזין 4 צילינדרים 1,598 סמ"ק |
| הספק מרבי | 186/5,500 (סל"ד/כ"ס) |
| מומנט מרבי | 28.0/2,000 (סל"ד/קג"מ) |
| תיבת הילוכים | רובוטית כפולת מצמדים 7 הילוכים |
| יחידת הנעה | קדמית |
| אורך כללי | 4,500 מ"מ |
| רוחב כללי | 1,842 מ"מ |
| גובה כללי | 1,705 מ"מ |
| בסיס גלגלים | 2,670 מ"מ |
| מיכל דלק | 51 ליטרים |
| תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) | 8.3 שניות |
| מהירות מרבית | 200 קמ"ש |
| צריכת דלק משולבת (יצרן) | 11.6 ק"מ לליטר |
| צריכת דלק משולבת (מבחן) | 11.5 ק"מ לליטר |
| קבוצת זיהום | 14 (מתוך 15) |
| ציון בטיחות Euro NCAP | טרם נבחן |
| רמת אבזור בטיחותי | 6 (מתוך 8) |
| מחיר | 155,990 ₪ |

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.