מכונית הקופה הספורטיבית הקטנה ביותר של ב.מ.וו מתייצבת למבחן דרכים שהוכיח מעל לכל ספק שמדובר בב.מ.וו אמיתית
עד לפני כמה שנים, השם ב.מ.וו העלה מיד לדמיון מכונית סדאן או קופה, עם מנוע 6 צילינדרים טורי ומערכת הנעה אחורית, אך בשנים האחרונות המתכון של ב.מ.וו קצת השתנה. לצד השקעה מסיבית ברכבי פנאי בסגמנטים חדשים, הבינה ב.מ.וו שלקוחות הדגמים הקומפקטיים מעדיפים מרווח פנים וחסכון בדלק על פני הנאה מנהיגה, והדור השלישי של הדגמים הקומפקטיים - ב.מ.וו 1 וב.מ.וו 2, עברו להשתמש בשלדת הנעה קדמית ומנועי 4 צילינדרים.
| ב.מ.וו M240i | |
|---|---|
| יתרונות | התנהגות כביש, ביצועים, איכות ועיצוב תא הנוסעים |
| חסרונות | גישה אל המושב האחורי, בטיחות |
ב.מ.וו M240i
יוצאת דופן היא גרסת הקופה של ב.מ.וו סדרה 2, עבורה גויסה שלדת CLAR של האחיות הגדולות, ועבור גרסת הביניים הספורטיבית גויס מנוע 6 צילינדרים טורי מוגדש טורבו עם הספק מרבי של 374 כ"ס. באשר למערכת ההנעה, אכזבה קלה נרשמה בשל הבחירה להציע בישראל את גרסת ההנעה הכפולה בלבד, אבל ב.מ.וו מבטיחים כי היא מתעדפת את הציר האחורי. יצאנו למבחן דרכים עם ב.מ.וו M240i xDrive ברמת אבזור M סופריור שמחירה עומד על 440,000 ₪ כדי לבדוק איך נתונים אלו מתורגמים על הכביש, ולדווח לכם.
עיצוב ונוחות ב.מ.וו M240i
שפת העיצוב הנוכחית של ב.מ.וו סיפקה לנו בשנים האחרונות מספר דגמים עם מראה שנוי במחלוקת הדורש קצת זמן לעיכול, וב.מ.וו סדרה 2 קופה היא אחת מהם. בחזית גריל כליות גדול ורחב, אך לא בפורמט האנכי המעטר את ב.מ.וו סדרה 4. פנסי החזית הקטנים מכילים אלמנטים עיצוביים בגוון זהוב. המשולשים המשולבים בפגוש ונראים כמו כונסי האוויר הם למעשה אטומים. הפרופיל הוא כשל מכונית קופה קלאסית. סרח העודף הקדמי קצרצר, מכסה המנוע ארוך, קורה A והדלת הקדמית ניצבות הרחק מהגלגל הקדמי, וסרח העודף האחורי משמעותי יותר. בתי הגלגלים התפוחים מכילים חישוקים גדולים עם חישורים דקיקים דרכם ניתן להבחין בקלות בקליפרים בצבע כחול. חצאיות הצד והחצאית בפגוש האחורי צבועות בשחור ומעניקות לרכב מראה קרבי. מאחור צמד פנסים גדולים עם חותמת תאורה בולטת. על דלת תא המטען ספוילר דקיק, ובקצה הפגוש צמד יציאות מפלט שמנמנות ומעוצבות, וביניהן דיפיוזר מושחר.
ב.מ.וו M240i
לאחר מפגש פנים מול פנסים אנחנו יכולים לספר לכם שב.מ.וו סדרה 2 קופה נראית במציאות הרבה יותר טוב מאשר בתמונות. העיצוב זכה לפידבקים חיוביים וחובבי רכב התלהבו לפגוש אותה. לב.מ.וו M240i xDrive אין מתחרות ישירות, שכן הגרסאות הספורטיביות של המשפחתיות הקומפקטיות הגרמניות אינן מוצעות במרכב קופה. היא ארוכה במעט מב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה בעלת 4 הדלתות, אך קצרה ממרצדס CLA המוצעת בתצורה דומה. אורכה של ב.מ.וו סדרה 2 קופה 4,548 מ"מ, רוחבה 1,838 מ"מ, גובהה 1,404 מ"מ, ואורך בסיס הגלגלים עומד על 2,741 מ"מ.
ב.מ.וו M240i
מכונית ההדגמה מגיעה עם תא הנוסעים שהוצג עם הדגם במקור, המצויד בלוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ' תחת חופה מסורתית, בנפרד מהמסך המרכזי בגודל 10.25 אינץ'. הדגם עבר מאז עדכון קל וזכה למערך המסכים העדכני של ב.מ.וו Curved Display עם לוח מחוונים בגודל זהה ומסך מרכזי ענקי בגודל 14.9 אינץ'. גם בורר ההילוכים הוחלף לפקד אלקטרוני זעיר בעדכון האחרון. אני אישית דווקא העדפתי את התצורה המסורתית המקורית. כך או כך מדובר בתא נוסעים נאה במיוחד עם דשבורד נמוך המייצר תחושה אוורירית, עיטור עם צבעי סמל מותג M בדלתות המואר בחשיכה, וקונסולה מרכזית הפונה קלות אל עבר הנהג ומבהירה במי ממוקדת המכונית. השילוב של ריפודי העור האדומים, האלומיניום המוברש והדיפון דמוי סיבי הפחמן הופך את תא הנוסעים לנאה במיוחד.
ב.מ.וו M240i
הניחוח המזוהה עם עור איכותי עולה אל האף מיד עם פתיחת הדלת, והריפודים אכן איכותיים, עבים ונעימים למגע. איכות החומרים משובחת, וב.מ.וו צמצמה למינימום את השימוש בפלסטיק שחור מבריק הצובר אבק וטביעות אצבעות המצריכים ניקיון תכוף. איכות ההרכבה מעולה ולא נשמעו רשרושי פלסטיק. הנדסת האנוש טובה ומסך המגע מאפשר שליטה נוחה בפונקציות השונות.
העובדה שהרכב מגיע עם מערכת iDrive 7 היוצאת חסכה מאיתנו את השימוש במסך המגע על מנת לשלוט בבקרת האקלים. פקדי השליטה הפיזיים בסמוך לפתחי המיזוג אמנם קטנים אך נוחים לשימוש לעומת שליטה באמצעות המסך. ב.מ.וו עדיין אינה תומכת בממשק אנדרואיד אוטו ורק בעלי אייפון יוכלו להשתמש בפונקציית שיקוף מסך. השליטה במחשב הדרך באמצעות פקדים על גלגל ההגה, וגם הפעלת מנוף האיתות, אינן אינטואיטיביות. לוח המחוונים הדיגיטלי אינו מציע אפשרויות תצוגה שונות. במכונית ספורט הייתי שמח לפגוש תצוגה המדמה מחוונים מסורתיים.
ב.מ.וו M240i
תא הנוסעים מציע פתרונות אחסון עבור ציוד בסיסי. בבסיס הקונסולה המרכזית כיסוי נפתח החושף צמד מתקני כוסות, שקע V12, שקע USB, ומשטח טעינה אלחוטי. בסמוך לברך שמאל של הנהג מגירת אחסון מדופנת עבור חפצים קטנים. מתחת למשענת היד תא אחסון רדוד עם שקע USB-C. תא הכפפות קטן והגישה אליו אינה נוחה, אך לזכותו דיפון פנימי איכותי למניעת רעשים. התאים בדלתות מציעים חלל אחסון נדיב עם מגרעת נוחה עבור בקבוק שתיה. לרשות הנוסעים במושב האחורי עומד תא אחסון פתוח בין המושבים. במשענת היד המתקפלת מאחור מתקני כוסות מסיביים, ובגב המושבים הקדמיים רשתות אחסון.
ב.מ.וו M240i
הדלתות הקדמיות הגדולות מייצרות מפתח נדיב, אך כמצופה ממכונית קופה ספורטיבית המושבים ממוקמים נמוך ודורשים התכופפות משמעותית בכניסה פנימה, וגם היציאה אינה נוחה. המושבים נראים נהדר והם גם נוחים מאוד. תמיכת המותניים במושב הנהג מתכווננת חשמלית ומאפשרת לנהג להתאים את מידת התמיכה אל מבנה הגוף. בסיס המושב ניתן להארכה ומאפשר לבעלי רגליים ארוכות לקבל תמיכה לברכיים. תנוחת הישיבה הבסיסית נמוכה. טווח הכוונון של המושבים החשמליים רחב ומאפשר גם לנהגים גבוהים במיוחד למצוא תנוחת ישיבה נוחה, אך הם יאלצו לשבת נמוך בכדי שראשם לא יתחכך בתקרה. עם תג מחיר כזה היינו שמחים לקבל כוונון חשמלי גם לגלגל ההגה. המרווח מלפנים אינו נדיב במיוחד, אך גם לא מעניק הרגשה של ישיבה בקופסת סרדינים. שדה הראייה לפנים טוב ומראות הצד מעולות ומעניקות שדה ראייה רחב. הראות לאחור פחות מוצלחת אך עדיין טובה על אף שמשה אחורית קטנה המותקנת בזווית חדה.
ב.מ.וו M240i
המושבים הקדמיים מתקפלים באמצעות משיכת ידית בגב המושב, ונעים קדימה חשמלית על מנת לאפשר כניסה למושב האחורי המיועד לשני נוסעים. בפועל נראה כי המושב יכול לנוע עוד לפנים, ולהגדיל את המפתח הצר המכתיב השתחלות לא אלגנטית פנימה. היציאה מהמושב האחורי אינה נוחה באותה המידה. מי שיצליח לגייס מספיק גמישות ולהשתחל פנימה יתיישב במושב צפוף, עם מרווחי ראש וכתפיים מוגבלים, ומרווח רגליים קטן מאוד התלוי בטוב לבם של הנהג והנוסע מלפנים. המושבים נוחים ותנאי המחיה מאחור טובים וכוללים שני שקעי טעינה, משענת יד עם מתקני כוסות, פתחי מיזוג, ושליטה נפרדת בטמפרטורה.
ב.מ.וו M240i
נפח תא המטען עומד על 390 ליטר. הופתעתי לגלות דלת תא מטען שאינה חשמלית באף אחת מרמות האבזור. המפתח צר אך החלק העליון של הדלת רחב ומאפשר גישה אל עומק תא המטען, בו תמצאו שקע V12 ותאורה בסיסית. מתחת לרצפת תא המטען אין גלגל חלופי, אלא מצבר וערכה לתיקון תקרים. המושב האחורי מתקפל ביחס 40:20:40 ומאפשר להוביל מטען ארוך יחד עם שני נוסעים במושב האחורי. מנופים לקיפול המושבים נמצאים בתקרת תא המטען כך שלא תיאלצו להתקפל באופן מביך אל תוך המושב האחורי כדי לבצע זאת.
ב.מ.וו M240i
רכב ההדגמה צויד במתלים אדפטיביים עם קשיחות המשתנה בהתאם למצב הנהיגה הנבחר, והם מציגים מנעד שיכוך רחב המאפשר את התאמת הרכב לטעמכם. מצב נוחות, בו בחרתי להשתמש בנסיעה עירונית ובשיוט, הפתיע והעניק נוחות נסיעה טובה. ההתמודדות בעיר עם בורות ושברים טובה. הם מורגשים בתא הנוסעים אך לא נרשמו התרסקויות או חבטות משמעותיות. פסי האטה לא מתקבלים בברכה ומומלץ להאט לפני מפגש עמם. גם מחוץ לעיר ההתמודדות עם בורות ושברים קטנים מוצלחת, אך שיבושים גדולים עשויים לגרום לסגירת מתלה חובטת. כבישים גליים עם שינויים רבים בגובה האספלט מייצרים קפיצות קטנות ותחושה שאינה נינוחה. במצב ספורט המתלים מתקשחים באופן משמעותי וכמעט שאינם מסננים שיבושים. בידוד הרעשים טוב מאוד עם סינון מוצלח של רעשי רוח וצמיגים. צליל המנוע חודר פנימה באופן נעים, ותחת מאמץ הצליל ערב לאוזן.
ביצועים ב.מ.וו M240i
תשכחו ממנועים צנומי נפח, יחידות הנעה היברידיות או חשמליות. כאן תקבלו את הדבר האמיתי. ב.מ.וו M240i מצוידת במנוע טורבו בנזין 6 צילינדרים אורכי בנפח 2,998 סמ"ק עם הספק מרבי של 374 כ"ס הזמינים ב- 5,500 סל"ד ומומנט מרבי של 50.9 קג"מ הזמין ב- 1,800 סל"ד. הנתונים מעידים על רצועת כוח רחבה, ועל העברת הכוח אחראיות תיבת 8 הילוכים אוטומטית ומערכת הנעה כפולה. התאוצה מעמידה ל- 100 קמ"ש אורכת 4.3 שניות, והמהירות המרבית עומדת על 250 קמ"ש.
ב.מ.וו M240i
הנתונים נשמעים טוב על הנייר והמנוע נשמע נהדר כשמניעים אותו, במיוחד בחניונים סגורים. היציאה מהמקום מלווה בשחרור מורגש של בלם היד החשמלי. מהלך דוושה ארוך מאפשר ליצור את מינון התאוצה הראוי ולשייט ברחובות העיר במהירות המתאימה ולא מהר מדי, כשברקע גרגור עדין מכיוון המנוע. תיבת ההילוכים פעלה באופן נהדר בתנאים אלה עם העברות הילוכים חלקות וזריזות.
ב.מ.וו M240i
מחוץ לעיר לא תתקלו במצבים בהם חסר כוח. אופייה של יחידת ההנעה מאפשר שיוט נינוח ורגוע וגם הגברת מהירות אל קצב נינוח המתאים לשיוט. רמיסה של דוושת התאוצה מספקת תאוצה חזקה ומהנה עם נהמת מנוע מענגת ודפדוף מהיר בין ההילוכים. מרשימה יותר היא העובדה שהכוח הרב מורגש בכל תנאי הדרך ובכל מהירות. בנהיגה דינמית ובחירה במצב נהיגה ספורט, המנוע ותיבת ההילוכים משתפים פעולה עם הנהג באופן מעורר השתאות עם משיכות הילוכים וסל"ד המספקות נהמה גרונית וחזקה עוד יותר. התגובות מיידיות וחדות, ודוושת המצערת מאפשרת ליצור מינון תאוצה מדויק ולא מרגישה כמו מתג ON/OFF.
ב.מ.וו M240i
העובדה שהגרסה הישראלית מגיעה רק בתצורת הנעה כפולה גרמה למעט אכזבה, שכן לא מדובר בתצורה הקלאסית של קופה ספורטיבית מבית ב.מ.וו, אך היצרנית הבטיחה שמערכת ההנעה הכפולה מתעדפת העברת כוח אל הציר האחורי. אל דרך נוף הגלבוע המפותלת הגענו מעט סקפטיים אבל כבר בסיבובים הראשונים התברר שב.מ.וו עומדת בהבטחתה. מערכת ההנעה מאפשרת שמירה על רמת אחיזה גבוהה מאוד ושמירה על קו הפניה הנבחר, אך תחת פרובוקציה קלה עם ההגה, או במעיכה של דוושת התאוצה, הציר האחורי משתחרר בקלות ומאפשר גם לנהגים לא מיומנים לחוות החלקות זנב קלות ונשלטות. לא מדובר במכונת דריפטים, אבל האופי הקליל והלא נושך מאפשר למכונית לא להתקרב אל גדות הכביש בקצב מאיים, יקרוץ לנהגים רבים יותר, וכמובן משאיר מקום לאחות החזקה והקיצונית יותר - ב.מ.וו M2.
ב.מ.וו M240i
הישיבה הנמוכה מאפשרת להבין היכן נמצאים הגלגלים ולאיזה כיוון הם פונים. במצב ספורט מוקשחים המתלים האדפטיביים באופן המנטרל כמעט לחלוטין את תנודות המרכב וזוויות הגלגול. בקרת היציבות מאוד ליברלית ומאפשרת משחקי זנב קלילים, ותפחית את הכוח רק במקרים קיצוניים בהם נראה שהמכונית חורגת מהמסלול הרצוי. גם אז ההתערבות עדינה יחסית ולא גסה, תוך שהיא מעניקה לנהג תחושה שהוא עדיין בשליטה והיא רק מסייעת לו קלות. ההגה הקצר והמהיר מציג משקל מוצלח ומעט כבד המאפשר ליצור את מינון הפניה הרצוי ומוסיף להנאה מנהיגה בין הפיתולים. הבלמים אכזבו מעט עם דוושה קשה, נשיכה ראשונית לא מספיק חזקה, ומהלך דוושה קצר שלא מאפשר לדייק במינון הבלימה הרצוי.
צריכת דלק ב.מ.וו M240i
צריכת הדלק המשולבת של ב.מ.וו M240i עומדת על 11.3 ק"מ לליטר על פי נתוני היצרן. במבחן הדרכים שלנו נמדדה צריכת דלק משולבת של 8.3 ק"מ לליטר בתוואי שכלל בעיקר נסיעות בין עירוניות, ושילב גם קטע נהיגה דינמי ונסיעה קצרה בפקקים. מיכל דלק בקיבולת 52 ליטרים מאפשר טווח נסיעה של כ- 430 ק"מ. ב.מ.וו M240i ניצבת בקבוצת זיהום 15 מתוך 15.
אמינות ועלויות אחזקה ב.מ.וו M240i
מוניטין האמינות של ב.מ.וו איננו מרשים בשנים האחרונות, ועל פי סקרי אמינות עדכניים היא לא מצליחה לשפר את שביעות רצון הלקוחות. בסקר אמינות שערך בארצות הברית ארגון Consumer Reports בשנת 2021 הגיעה ב.מ.וו למקום ה- 17 מתוך 28 יצרניות, ירידה של 4 מקומות ביחס לסקר הקודם. בסקר של ארגון J.D Power המודד את כמות התקלות לכל 100 כלי רכב, שנערך בשנת 2022 בארה"ב, הגיעה ב.מ.וו למקום ה- 15 מתוך 32 יצרניות, ירידה של 5 מקומות ביחס לסקר הקודם. בסקר דומה שנערך בשנת 2019 בגרמניה הגיעה ב.מ.וו למקום ה- 17 מתוך 22 יצרניות.
ב.מ.וו M240i
דגמי ב.מ.וו משווקים בישראל עם אחריות ל- 3 שנים ללא הגבלת נסועה. טיפולים יש לבצע אחת לשנה או בכל 15,000 ק"מ. מחירי הטיפולים והחלפים אינם מפורסמים ברשת האינטרנט ולא נמסרו לידינו מהיבואנית דלק מוטורס.
עלות ביטוח מקיף לכל נהג מעל גיל 25 עם ותק נהיגה של 7 שנים ללא תביעות או שלילות רישיון עומדת על 49,990 ₪, ועלות ביטוח החובה 1,734 ₪. ב.מ.וו M240i ברמת אבזור M סופריור ניצבת בקבוצת רישוי 7 בה עלות אגרת הרישוי השנתית עומדת על 4,787 ₪.
בטיחות ב.מ.וו M240i
ב.מ.וו סדרה 2 עברה את מבחני הריסוק של ארגון Euro NCAP בשנת 2022 וקיבלה ציון של 4 כוכבים מתוך 5 עם ציוני משנה של 82% בהגנה על נוסעים בוגרים, 81% בהגנה על ילדים, 67% בהגנה על הולכי רגל, ו- 64% על תפקוד מערכות הבטיחות. בפרוטוקול המבחן ציינו אנשי הארגון כי המכונית סיפקה הגנה טובה לנוסעים אך הפסידה נקודות בגין תפקוד לא מספק של מערכת הבלימה האוטונומית בתרחישים בהם הדרך מעוקלת ובזיהוי רוכבי אופניים.
ב.מ.וו M240i
אבזור הבטיחות בכל רמות האבזור כולל בין היתר 6 כריות אוויר, מערכת לניטור מרחק מלפנים עם זיהוי הולכי רגל, תיקון סטיה מנתיב הנסיעה, בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור שטחים מתים, התרעה מפני תנועה חוצה מאחור, התרעה מפני פגיעה מאחור, ניטור עירנות הנהג, חיישני חניה היקפיים, בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור, מצלמת רוורס, חניה אוטומטית, וזיכרון של תוואי הנסיעה ב- 50 המטרים האחרונים עם סיוע בנסיעה לאחור באותו התוואי. רמת האבזור הבכירה M סופריור כוללת פנסים עוקבי פניה עם שליטה אוטומטית באורות הגבוהים. אבזור הבטיחות מעניק לכל רמות האבזור ציון זהה של 7 מתוך 8 על פי דירוג משרד התחבורה הישראלי.
ב.מ.וו M240i
המערכת לתיקון סטיה מנתיב הנסיעה פועלת בגסות עם תיקוני היגוי חדים הזורקים את הרכב אל עבר גבול הנתיב הנגדי. יתר מערכות הבטיחות תפקדו היטב. ברכב פרימיום ספורט הנושא תג מחיר כזה הייתי מצפה למערכת מצלמות היקפיות.
תמורה למחיר ב.מ.וו M240i
ב.מ.וו M240i מוצעת בישראל בשלוש רמות אבזור. גרסת הכניסה M ספורט מוצעת תמורת 415,000 ש"ח וכוללת בין היתר מערכת פיקוד מרכזית iDrive Touch 7 עם תמיכה בשפה העברית, מסך מגע בגודל 10.25 אינץ', לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ', מערכת ניווט מקורית, תמיכה בממשק אפל קאר פליי אלחוטי, מושבי ספורט קדמיים עם כוונון חשמלי וזיכרונות במושב הנהג, ריפוד דמוי עור בשילוב אלקנטרה, בקרת אקלים תלת אזורית מפוצלת, מפתח חכם, מנופים להעברת הילוכים מגלגל ההגה, בלם יד חשמלי עם פונקציית Auto Hold, תאורת אווירה בתא הנוסעים, גג שמש חשמלי, תאורת לד היקפית, תאורת גישה במראות הצד, שמשות אחוריות כהות, עיטורים חיצוניים בצבע שחור מבריק, וחישוקים קלים בקוטר 19 אינץ'.
רמת האבזור M סופריור מוצעת תמורת 440,000 ₪ וכוללת בנוסף מתלים אדפטיביים, ריפודי עור, עיטור M מואר בדיפוני הדלתות, ופנסי חזית עוקבי פניה.
רמת האבזור הבכירה M טראק אדישן מוצעת תמורת 475,000 ₪ וכוללת בנוסף חגורות בטיחות בצבעי חטיבת M, מערכת קירור משודרגת למנוע ולבלמים, קליפרים בצבע אדום, פנסי חזית עם רקע מושחר, קשתות הרחבה לבתי הגלגלים, וחישוקים קלים בקוטר 19 אינץ' בצביעה דו-גונית.
ב.מ.וו M240i היא כל מה שציפינו ממכונית קופה ספורטיבית מבית ב.מ.וו. היא מעוררת ציפיות כבר מהמבט הראשון, וגם מקיימת אותן עם ביצועים מעולים והתנהגות כביש מהנה על אף מערכת ההנעה הכפולה. לצד כמויות הכיף שהיא מציעה, ב.מ.וו M240i לא מענישה את הנהג בנסיעות יום יומיות, תא הנוסעים איכותי ונעים לשהייה, ואפילו נוחות הנסיעה טובה ולא נוקשה באופן בלתי נסבל. לעיצוב צריך להתרגל, וכפי שכבר צוין - במציאות היא נראית טוב הרבה יותר.
בשורה התחתונה מדובר במכונית כייפית המייצרת עם הנהג קשר בתוך רגעים ספורים והופכת לפרטנרית מהנה בכל נסיעה. ב.מ.וו M240i מוכיחה מעל לכל ספק שהיא ב.מ.וו אמיתית ומהווה כרטיס כניסה לעולם דגמי הספורט האקסלוסיביים של ב.מ.וו. למאושרים בעלי היכולת שיכולים לשים את ידם על ב.מ.וו M240i נמליץ לבחור בגרסאות המצוידות במתלים אדפטיביים, ולשמור עליה היטב לפני שגם היא תיעלם לעתיד שכולו מחושמל.
| ב.מ.וו M240i 3.0 טורבו M סופריור אוטומט | |
|---|---|
| מנוע | טורבו בנזין 6 צילינדרים אורכי 2,998 סמ"ק |
| הספק מרבי | 374/5,500 (סל"ד/כ"ס) |
| מומנט מרבי | 50.9/1,800 (סל"ד/קג"מ) |
| תיבת הילוכים | אוטומטית 8 הילוכים |
| יחידת הנעה | כפולה |
| אורך כללי | 4,548 מ"מ |
| רוחב כללי | 1,838 מ"מ |
| גובה כללי | 1,404 מ"מ |
| בסיס גלגלים | 2,741 מ"מ |
| מיכל דלק | 52 ליטרים |
| תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) | 4.3 שניות |
| מהירות מרבית | 250 קמ"ש |
| צריכת דלק משולבת (יצרן) | 11.3 ק"מ לליטר |
| צריכת דלק משולבת (מבחן) | 8.3 ק"מ לליטר |
| קבוצת זיהום | 15 (מתוך 15) |
| ציון בטיחות Euro NCAP | 4 כוכבים (2022) |
| רמת אבזור בטיחותי | 7 (מתוך 8) |
| מחיר | 440,000 ₪ |

תפריט נגישות








קצת יקר לרכב שמיוצר במקסיקו…
אבל הייתי רוצה כזה 😀
אהבתי את הכתבה אבל לדעתי יש טעות במחיר הביטוח המקיף