מכונית הסופר מיני הוותיקה מאזדה 2 זוכה למתיחת פנים שמעניקה לה עדכוני עיצוב קלים. יחידת ההנעה נותרה ללא שינוי
מכונית הסופר מיני מאזדה 2 נחשפה ביפן לאחר שעברה מתיחת פנים. מאזדה 2 עברה כבר מספר עדכונים במהלך חייה הארוכים. הדור הנוכחי הושק בשלהי שנת 2014 ומשווק בישראל ברצף משנת 2015. בתחילת הדרך שווקה מאזדה 2 גם בגרסת סדאן אך שיווקה פסק לפני מספר שנים. על אף גילה המתקדם מאזדה 2 הובילה בשנת 2022 את טבלת המסירות בקטגוריית הסופר מיני והתברגה למקום הרביעי ברשימת המכוניות הנמכרות ביותר בישראל. ההישג התקבל בעיקר בזכות מלאי זמין וזכייה במכרזי רכש של מנהל הרכב הממשלתי.
מאזדה 2
מתיחת הפנים לא מביאה עמה שינויים משמעותיים אך בכל זאת מצליחה לגרום למאזדה 2 להיראות עדכנית יותר, גם אם מעט מצועצעת. הגריל הקדמי קיבל מראה כמעט אטום שמשווה לה מראה שמזכיר קצת דגמים חשמליים. בחזית שולב עיטור צבעוני בדומה לזה שפגשנו בחלק מגרסאות מאזדה CX-5. רמות האבזור הספורטיביות מגיעות עם גריל רשת סטנדרטי. מסגרת הכרום העבה הוחלפה בשחורה ובחלק מהגרסאות אופציה לחיפוי פנימי בצבע שונה מהצבע החיצוני של הרכב. הפגוש עוצב מחדש עם כונס אוויר תחתון בולט יותר. בדופן לא נצפו שינויים משמעותיים למעט חישוקים בעיצוב חדש בחלק מהגרסאות, חלקם בעיצוב רטרו ובשילוב מספר צבעים. מאחור פגוש בעיצוב חדש. חלק מהגרסאות ביפן מוצעות עם מרכב בצביעה דו-גונית או עם מדבקה בגימור סיבי פחמן על הגג. כאופציה מוצעים סטים של מדבקות בגוון תואם לחיפוי מראות הצד, הספוילר האחורי, הדלתות וגם החישוקים הקלים. למבחר הצבעים נוסף גוון אפור בהיר חדש וגוון תכלכל בהיר חדש.
מאזדה 2
תא הנוסעים שומר על המראה המוכר והא-סימטרי עם מסך מרכזי צף בגודל 7 אינץ' ומערכת שליטה MZD Connect על בסיס גלגלת ופקדי קיצורי דרך הממוקמים בין המושבים הקדמיים. חומרי הדיפון והריפוד עודכנו ואילו שילובי הגוונים והחומרים משתנים בהתאם לרמת האבזור. הגרסאות הבכירות ביפן יוצעו עם כוונון חשמלי למושבים הקדמיים וגלגל הגה מחומם, מעבר לזה היצרנית לא סיפקה מידע אודות עדכוני אבזור כך שלא ברור האם נוסף אבזור עדכני כגון חיבור אלחוטי לממשקי אנדרואיד אוטו ואפל קאר פליי. בהודעה לעיתונות היפנית מוזכרת מערכת סיוע לשמירה על נתיב אך לא ברור האם מדובר במערכת עם יכולת תיקון היגוי אקטיבית או במערכת התרעה מפני סטיה מנתיב הנסיעה המותקנת גם בדגם הנוכחי. נזכיר כי מאזדה 2 היא אחת ממכוניות הסופר מיני הבודדות שעוד מחויבות במערכת התרעה בהתקנה מקומית בשל מחסור באבזור בטיחות מקורי שהוגדר כחובה על ידי משרד התחבורה הישראלי.
מאזדה 2
גם יחידת ההנעה לא הוזכרה בהודעה לעיתונות כך שהדגם ככל הנראה ימשיך לעשות שימוש במנוע בנזין אטמוספרי 4 צילינדרים בנפח 1.5 ליטרים עם הספק מרבי של 116 כ"ס ומומנט מרבי של 14.8 קג"מ, תיבת 6 הילוכים אוטומטית, ומערכת הנעה קדמית. התאוצה מעמידה ל- 100 קמ"ש אורכת 10.3 שניות. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 15.8 ק"מ לליטר על פי נתוני היצרן.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.