צ'רי טיגו 8 פרו במבחן דרכים

צ'רי טיגו 8 פרו הוא המצטרף האחרון לסגמנט רכבי הפנאי 7 מושבים ומציע אלטרנטיבה זולה ומאובזרת לדגמים המוכרים

תגיות: , , , ,

רגע לפני סוף שנת 2022 הושק בישראל מותג הרכב הסיני צ'רי עם מבחר של שלושה רכבי פנאי. הספקנים לא צפו הצלחה בשל המחסור ביחידות הנעה מחושמלות, אבל צ'רי נהנית מתנאי השוק הנוכחיים המאופיינים בזמני המתנה ארוכים ברכישת דגמים פופולריים. הלקוחות המיואשים פוזלים הצידה אל מותגים בעלי זמינות עדיפה.

צ'רי טיגו 8 פרו
יתרונות מרווח, אבזור עשיר, מחיר, אחריות
חסרונות נוחות נסיעה, תיבת הילוכים, התנהגות כביש, הנדסת אנוש

צ'רי טיגו 8 פרוצ'רי טיגו 8 פרו

המנוע המרכזי של צ'רי בישראל הוא הרכב הגדול והיקר ביותר אותו היא משווקת במחוזותינו - צ'רי טיגו 8 פרו, רכב פנאי עם 7 מושבים המתמודד באחד מהסגמנטים התחרותיים ביותר בישראל. צ'רי טיגו 8 פרו שולף מול המתחרים רמת אבזור גבוהה ומחיר אטרקטיבי של 181,990 ₪. יצאנו לבדוק איך הוא נוסע על הכביש.

עיצוב ונוחות צ'רי טיגו 8 פרו

צ'רי טיגו 8 פרו מציג עיצוב שמרני שאינו פורץ מסגרות. הגריל הקדמי מציג שבכת יהלומים נאה וסמל צ'רי גדול המזכיר את זה של אינפיניטי. פנסי החזית מציגים חותמת תאורה בולטת, ובפינות הפגוש כונסי אוויר מדומים עם עיטורי כרום. מהדופן מזכירות הפרופורציות את אלה של סאנגיונג רקסטון, בעיקר באיזור קו המותניים בכנף האחורית. פסי הגגון הכסופים ועיטורי הכרום סביב החלונות ובספי הדלתות מייצרים רושם מכובד. החישוקים הקלים בצביעה דו-גונית משלמים את מראה הפרופיל המרשים. הסרח העודף מאחורי הגלגל האחורי משמעותי ומייצר מראה כבד מזוויות מסוימות. מאחור ספוילר גדול בקצה השמשה, פנסים עם חותמת תאורה בולטת, וכיתוב שם המותג על דלת תא המטען. עיצוב הפגוש נאה עם עיטור כסוף ויציאות מפלט מדומות מעוצבות מתוכן מציצים צמד אגזוזים דקיקים.

צ'רי טיגו 8 פרוצ'רי טיגו 8 פרו

צ'רי טיגו 8 פרו לא מחדש דבר בתחום העיצוב, אך מציג מראה נאה, אלגנטי ומכובד. מתחרים כגון מיצובישי אאוטלנדר ופיג'ו 5008 מציגים עיצוב מקורי יותר, אולם סקודה קודיאק ופולקסווגן טיגואן אולספייס מוכיחים שאפשר להצליח גם עם מראה שגרתי. מידותיו של צ'רי טיגו 8 פרו מציבות אותו עמוק בין מתחריו. אורכו עומד על 4,722 מ"מ, רוחבו 1,845 מ"מ, גובהו 1,705 מ"מ, ואורך בסיס הגלגלים עומד על 2,710 מ"מ.

צ'רי טיגו 8 פרוצ'רי טיגו 8 פרו

תא הנוסעים של צ'רי טיגו 8 פרו חושף שילוב גוונים נאה של שחור וקאמל עם עיטור עץ בהיר. בנוסף משולבים עיטורים כסופים ופלסטיק שחור מבריק המייצרים מראה עדכני. הקונסולה בין המושבים מרשימה עם מסך מגע לשליטה בבקרת האקלים. בורר ההילוכים האלקטרוני נאה וכך גם פקדי המגע סביבו. מתחת לקונסולה הצפה תא אחסון פתוח גדול עם משטח טעינה אלחוטי ושקעי טעינה. ריפוד המושבים מציג סכימת תפירה נאה, ודיפוני הדלתות נראים נהדר הודות להשראה ממרצדס. מערכת המולטימדיה מוצגת על גבי מסך מרכזי צף בגודל 12.3 אינץ', ולוח המחוונים הדיגיטלי מוצג על גבי מסך בגודל זהה.

צ'רי טיגו 8 פרוצ'רי טיגו 8 פרו

מבט בוחן מגלה איכות חומרים מעורבת. הדיפונים דמויי העור על הדשבורד ועל הדלתות נאים ונעימים למגע. לעומת זאת, ריפוד המושבים, על אף מראהו הנאה, לא באמת מצליח לדמות ריפודי עור ומרגיש מחוספס ונוקשה. הפלסטיק השחור המבריק בפנל בורר ההילוכים צובר אבק וטביעות אצבעות במהירות, ונראה בלוי לאחר זמן שימוש קצר. איכות ההרכבה טובה ולא נשמעו רשרושי פלסטיקה למרות שמדובר ברכב הדגמה ותיק שעבד קשה.

צ'רי טיגו 8 פרוצ'רי טיגו 8 פרו

התא הפתוח מתחת לקונסולה המרכזית אינו גדול במיוחד והגישה אליו בזמן הנהיגה כמעט בלתי אפשרית. מתקני הכוסות ממוקמים מאחור על אף בורר ההילוכים האלקטרוני האמור בתאוריה לפנות מקום בחלק הקדמי של הקונסולה. בסמוך אליהם ממוקם חרך צר עבור טלפון סלולרי. התא מתחת למשענת היד מרווח ומכיל שקעי טעינה. תא הכפפות מרווח אך מדופן באופן בסיסי. התאים בדלתות אינם גדולים במיוחד אך כוללים מגרעת עבור אחסון בקבוקי שתיה. עבור הנוסעים בשורת המושבים השנייה כיסי אחסון בגב המושבים הקדמיים, מתקני כוסות במשענת היד, ותא פתוח קטן מתחת לפתחי המיזוג. עבור הנוסעים בשורת המושבים השלישית מתקני כוסות ותאי אחסון פתוחים בדפנות הרכב.

צ'רי טיגו 8 פרוצ'רי טיגו 8 פרו

הנדסת האנוש מקבלת ציון בינוני. השימוש בפקדי מגע במהלך הנהיגה אינו אינטואיטיבי, ובמיוחד תפעול בקרת האקלים באמצעות מסך מגע. ניתוק מערכת בקרת הסטייה מנתיב הנסיעה נשלט דווקא במסך האחראי על בקרת האקלים, ולקח לא מעט זמן לגלות זאת. מערכת המצלמות ההיקפיות נדרכת באופן אוטומטי בהפעלת איתות במהירות נמוכה, והתצוגה שלה מחליפה את תצוגת מערכת הניווט העשויה להיות קריטית ברגעים אלה. תפעול לוח המחוונים הדיגיטלי באמצעות הפקדים על גלגל ההגה אינו אינטואיטיבי, וחלק מהפונקציות לא ניתנות לשליטה בזמן נהיגה. לאלה מצטרפים שלל צפצופים דומים הנשמעים בתא הנוסעים ללא התראה ויזואלית במסכים, כך שלא ניתן להבין את מקורם. בעת התרחקות מהרכב כאשר הוא מונע והמפתח החכם בכיס נשמע סט צפירות מטריד שלא מצאתי דרך לנטרל. לזכותו של צ'רי טיגו 8 פרו אציין כי הוא מציע תמיכה בממשקי אנדרואיד אוטו ואפל קאר פליי אשר לרוב לא מוצעת בכלים סיניים.

צ'רי טיגו 8 פרוצ'רי טיגו 8 פרו

הכניסה אל המושבים הקדמיים נוחה. הדלתות גדולות, זווית הפתיחה רחבה, והמפתן אינו גבוה ולא מצריך טיפוס פנימה. המושבים הקדמיים לא רכים במיוחד, וגם לא תומכים במיוחד, אך בסך הכל היו נוחים גם בנסיעות ארוכות. ריפוד המושבים אינו נעים למגע אך ניתן להתנחם בפונקציות חימום ואוורור עבור המושבים הקדמיים. משענות הראש מצוינות ומעניקות תמיכה לעורף. המרווח מלפנים טוב, אך הקונסולה הרחבה בין המושבים הקדמיים גוזלת ממרווח הרגליים. שדה הראייה לפנים טוב אך קורות A מסיביות חוסמות את הראות הצידה. מראות הצד מוצלחות. המראה המרכזית הפנורמית מאפשרת לנהג לראות את כל הנוסעים בשורות המושבים האחוריות, אך מעוותת את הראות לאחור.

צ'רי טיגו 8 פרוצ'רי טיגו 8 פרו

הדלתות האחוריות הגדולות נפתחות בזווית רחבה ומאפשרות גישה נוחה אל שורת המושבים השניה. המושב האחורי מרווח אך מבנהו יאפשר נסיעה נוחה עבור שני מבוגרים וילד במרכז. המושבים הסמוכים לדלתות רכים ומצעים גם הם משענות ראש נוחות ותומכות. המושב נע על מסילה וזווית משענת הגב מתכווננת עד כדי קיפול, בחלוקה של 60:40. מבוגר שיתיישב במושב האמצעי יאלץ להתמודד עם מושב צר, נוקשה, ומוגבה. הרצפה כמעט שטוחה אך הקונסולה עם פתחי המיזוג חודרת אל מרווח הרגליים ומכתיבה ישיבה בפישוק רגליים. לרווחת הנוסעים בשורת המושבים השנייה פתחי מיזוג, שקע טעינה בודד, שמשות אחוריות כהות ונוף לשמיים דרך גג הזכוכית הגדול.

צ'רי טיגו 8 פרוצ'רי טיגו 8 פרו

הגישה אל שורת המושבים השלישית מתאפשרת רק מצידו הימני של הרכב ודורשת גמישות. המושבים מוצלחים יותר מאלו המוצעים אצל חלק מהמתחרים, אולם עדיין יתאימו בעיקר לילדים עד גיל ההתבגרות. מרווח הכתפיים מוצלח ומרווח הרגליים נקבע על פי טוב לבם של הנוסעים בשורת המושבים השנייה הנעה על גבי מסילה. לרווחת הנוסעים בשורת המושבים השלישית פתחי מיזוג בדפנות הרכב ושליטה נפרדת בעוצמת האוורור.

צ'רי טיגו 8 פרוצ'רי טיגו 8 פרו

דלת תא מטען חשמלית היא אבזור סטנדרטי בכל גרסאות הדגם. נפח תא המטען כשכל המושבים בשימוש עומד על 193 ליטרים בלבד ובוודאי לא יאפשר הובלת ציוד של משפחה גדולה, אולם המצב דומה גם אצל המתחרים. קיפול שורת המושבים השלישית מייצר תא מטען גדול ושימושי. קיפול שורת המושבים השנייה מתבצע באמצעות משיכת מנוף בסמוך למשענות הראש, ומייצר רצפה שטוחה ותא מטען במימדים של כלי רכב מסחריים. תא המטען מגומר היטב עם שטיח עבה ואיכותי, אמצעי עיגון, ושקע חשמל V12. מתחת לרצפת תא המטען גלגל חלופי זמני.

צ'רי טיגו 8 פרוצ'רי טיגו 8 פרו

מתליו הרכים של צ'רי טיגו 8 פרו מורגשים מיד עם היציאה מהמקום ומייצרים המון תנודות מרכב. הם מתקשים להתמודד עם בורות ושיבושים עירוניים, משמיעים שלל חבטות, ומנדנדים את הנוסעים. המתלים הקדמיים רכים מהאחוריים, ובעוד חלקו הקדמי של הרכב סובל מנדנודי משנה, מאחור נרשמת חבטה. פסי האטה מחייבים האטה משמעותית, והגדולים שבהם עשויים לגרום לסגירת מתלה חובטת. בנסיעה בין עירונית כשהמהירות עולה מורגשות תנודות כמעט בלתי פוסקות על המתלים, המתקשים להתמודד עם בורות ושיבושים במהירות גבוהה. רכות המתלים גורמת לרכינת מרכב משמעותית בעיקולים וגם לנסיקת חרטום בתאוצה וצלילת חרטום משמעותית בבלימה. בשבילים נרשמה תחושה נעימה כל עוד הקצב איטי. ניסיון להגביר את המהירות הביא לנדנודים רבים על המתלים. בידוד רעשי הרוח זוכה לציון טוב, בוודאי בהתחשב בתנאי מזג האוויר הסוערים בימי המבחן. בידוד רעשי הכביש טוב, אולם בידוד רעשי המנוע פחות מוצלח וקולו אינו ערב לאוזן.

ביצועים צ'רי טיגו 8 פרו

כל דגמי צ'רי המשווקים בישראל מוצעים בשלב זה עם אותה יחידת הנעה הכוללת מנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים בנפח 1,598 סמ"ק עם הספק מרבי של 186 כ"ס ומומנט מרבי של 28.0 קג"מ, תיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים, ומערכת הנעה קדמית. התאוצה מעמידה ל- 100 קמ"ש אורכת 8.1 שניות, והמהירות המרבית עומדת על 190 קמ"ש. באופן מעניין, על אף שצ'רי טיגו 8 פרו הוא הדגם הגדול והכבד ביותר מדגמי המותג, הוא זריז יותר מאחיו.

צ'רי טיגו 8 פרוצ'רי טיגו 8 פרו

קולו של המנוע נשמע בתא הנוסעים מרגע ההנעה, וצ'רי טיגו 8 פרו יוצא מהמקום מעט בעצלתיים. בהמשך הקצב משתפר אך נתון התאוצה מעמידה ל- 100 קמ"ש עדיין נשמע אופטימי מדי. שמירה על קצב התנועה מסביב אינה משימה קשה ותאוצות הביניים זריזות. הרכב נבחן עם נהג בלבד, ללא נוסעים וללא מטען, שיכבידו עליו וצפויים להשפיע על הביצועים.

צ'רי טיגו 8 פרוצ'רי טיגו 8 פרו

עקב האכילס של יחידת ההנעה היא תיבת ההילוכים. פעולתה גסה ורחוקה מאוד מתיבות רובוטיות כפולות מצמדים אחרות בהן יצא לי להיתקל. הרכב כמעט שלא זוחל בשילוב ל- D ולא הצלחתי להגיע למצב בו הזינוק מהמקום לא הגיע עם חבטה בשחרור המצמד, לא משנה כמה הייתה עדינה הלחיצה על דוושת התאוצה. בתמרוני חניה הורגשו רעידות ושילוב הילוכים הססני, כולל זריקות קלאץ' הגורמות לתנועה חדה. העברות ההילוכים איטיות ומורגשות, ובעומסי תנועה נרשמו גם מספר העברות גסות שטלטלו את הרכב. במצב ספורט תיבת ההילוכים הופכת עוד פחות נעימה עם תחושה כבדה והעברות מאוחרות ואיטיות.

צ'רי טיגו 8 פרוצ'רי טיגו 8 פרו

צ'רי טיגו 8 פרו הוא לא בן לוויה לטיולי נהיגה בכבישים מפותלים. המתלים הרכים מביאים עימם זוויות גלגול גדולות הגורמות לרכינת מרכב משמעותית בעיקולים. הצמיגים עלומי השם מבית אטלס לא מסייעים. הם משמיעים קולות מחאה כבר במהירויות נמוכות ונרשמו גם מספר מקרים בהם אבדה האחיזה על כבישים רטובים שאפיינו את ימי המבחן. תת היגוי מגיע מוקדם יחסית ומפגש של הציר האחורי עם מהמורה בעת עיקול יגרום לפסיעה מורגשת הצידה. בקרת היציבות מתערבת מעט מאוחר ועושה זאת באופן גס. ההגה מנותק וחסר רגש. תגבורו החשמלי לא אחיד ולא החלטי, ובמרכז ההגה שטח מת משמעותי. דוושת הבלם מעורפלת והבלימה לא לינארית ביחס למהלך הדוושה הארוך. במהלך המבחן התריע הרכב על תקלה במערכת הבלמים.

צריכת דלק צ'רי טיגו 8 פרו

צריכת הדלק המשולבת של צ'רי טיגו 8 פרו עומדת על 12.3 ק"מ לליטר על פי נתוני היצרן. הנתון גבוה במעט מהנתונים אותם מפרסמים המתחרים, אך באופן מעניין חסכוני יותר מאחיו הקטנים על אף שימוש ביחידת הנעה זהה ומשקל עצמי גבוה מהם. במבחן הדרכים נמדדה צריכת דלק של 10.5 ק"מ לליטר בנסיעה שרובה בין עירונית רגועה, ללא מזגן. מיכל דלק בנפח 51 ליטרים מאפשר נסיעה של כ- 530 ק"מ בין תדלוקים. צ'רי טיגו 8 פרו מדורג בקבוצת זיהום 14 מתוך 15.

אמינות ועלויות אחזקה צ'רי טיגו 8 פרו

מותג הרכב צ'רי הושק בישראל רק בשלהי השנה שעברה כך שאין בידינו נתונים אודות אמינות הדגמים המשווקים בישראל. גם בעולם מדובר במותג צעיר יחסית אשר נוסד רק בשנת 1999 ומרבית השנים פעל בסין ובשווקים מתפתחים בהם לא מתקיימים סקרי אמינות ושביעות רצון. בישראל התקבל המותג בזרועות פתוחות בשל המחירים האטרקטיביים וגם בשל מלאי הרכבים הזמין למסירה. צ'רי טיגו 8 פרו זוכה לפופולריות גבוהה, במיוחד בשל העובדה שהוא מצויד ב- 7 מושבים ואף זכה במכרז של משרד הבטחון וישמש כרכב צמוד לקצינים עם יותר מ- 3 ילדים. דגמי צ'רי משווקים בישראל עם מנוע טורבו בנזין ותיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים הידועים כרגישים. טכנולוגיות דומות סבלו מכשלים גם אצל יצרניות ותיקות וגדולות, וזוהי נקודה הדורשת התייחסות.

צ'רי טיגו 8 פרוצ'רי טיגו 8 פרו

דגמי צ'רי משווקים בישראל עם אחריות ל- 5 שנים או עד 150,000 ק"מ נדיבים ביחס למקובל. מחירי הטיפולים והחלפים לא מפורסמים ברשת האינטרנט ולא זכינו לקבלם מהיבואנית קרסו מוטורס. צ'רי טיגו 8 פרו ניצב בקבוצת רישוי 5 בה עלות אגרת הרישוי השנתית עומדת על 2,438 ₪.

בטיחות צ'רי טיגו 8 פרו

היצרנית מבצעת מהלכי חדירה לאירופה במקביל להשקה בישראל, אך צ'רי טיגו 8 פרו טרם עבר את מבחני הריסוק של ארגון Euro NCAP. בשלב זה נבחן צ'רי FX בלבד, המשווק בעולם גם כצ'רי אומודה 5, וזכה בציון המרבי 5 כוכבים, אולם בשל הבדלים באבזור הבטיחות הוא זכאי לו רק בחלק מרמות האבזור המשווקות בישראל.

צ'רי טיגו 8 פרוצ'רי טיגו 8 פרו

אבזור הבטיחות של צ'רי טיגו 8 פרו כולל בין היתר 6 כריות אוויר, מערכת לניטור מרחק מלפנים עם זיהוי הולכי רגל ורוכבי כלים דו גלגליים, בלימה אוטונומית בעת חירום, מערכת אקטיבית להתרעה ותיקון סטייה מנתיב הנסיעה עם פונקציית שמירה על מרכז הנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית הפעילה בכל מהירות, ניטור שטחים מתים, התרעה מפני תנועה חוצה מאחור, התרעה מפני פגיעה מאחור, התרעה מפני רכב חולף בנתיב המקביל בעת פתיחת דלת, שליטה אוטומטית באורות הגבוהים, מערכת מצלמות היקפיות, וחיישני רוורס. רמת האבזור הבטיחותי של שתי הגרסאות המשווקות בישראל עומדת על 5 מתוך 8 על פי דירוג משרד התחבורה הישראלי.

צ'רי טיגו 8 פרוצ'רי טיגו 8 פרו

מערכות הבטיחות מספקות המון התרעות שווא, ומתוך בליל הצפצופים והצלילים קצת קשה להבין מפני מה הרכב מתריע. על הנייר חלק ממערכות הבטיחות מבטיחות, כך למשל מערכת המצלמות ההיקפיות, אולם היא נדרכת בכל פעם שמפעילים איתות במהירות נמוכה, תופסת את המסך המרכזי ומסתירה את הנחיות מערכת הניווט. אציין כי פעילותה במהלך תמרוני חניה מועילה בזכות תמונה רחבה וברורה. המערכת המתריעה מפני פגיעה מאחור מפעילה את האיתות פעמים רבות במהלך נסיעה בעומסי תנועה ועשויה לבלבל את הנהגים מסביב. חיישני החניה מגיבים מעט באיטיות, ובתמרונים צפופים זה עשוי להיות מאוחר מדי. המערכת לתיקון סטייה מנתיב הנסיעה מבצעת תיקוני היגוי כמעט בלתי פוסקים, ובמצב השמירה על מרכז הנתיב העניין חמור עוד יותר. גם לאחר נטרול פעילותה המשיכה המערכת לבצע תיקוני היגוי קלים, בעיקר משיכת ההגה שמאלה, גם כשלא היה בכך צורך.

תמורה למחיר צ'רי טיגו 8 פרו

צ'רי טיגו 8 פרו מוצע בישראל ברמת אבזור נובל במחיר של 181,990 ₪. המפרט כולל בין היתר מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 12.3 אינץ', תמיכה בממשקי אנדרואיד אוטו ואפל קאר פליי, לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ', מפתח חכם, בלם יד חשמלי עם פונקציית Auto Hold, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג אוויר לשורת המושבים השנייה ושליטה נפרדת בשורת המושבים השלישית, משטח טעינה אלחוטי, ריפוד דמוי עור, כוונון חשמלי למושבים הקדמיים עם זיכרונות למושב הנהג, חימום ואוורור למושבים הקדמיים, מנופים להעברת הילוכים מגלגל ההגה, מערכת מצלמות היקפיות, חיישני חניה היקפיים, גג שמש פנורמי חשמלי, פתיחה וסגירה חשמלית לדלת תא המטען, שמשות אחוריות כהות, תאורת לד היקפית, תאורת איתות דינמית, וחישוקים קלים בקוטר 18 אינץ'.

צ'רי טיגו 8 פרו מציע עיצוב נאה, תא נוסעים מרשים, וחלל פנימי מרווח ושימושי לצד מפרט אבזור עשיר. החבילה ארוזה בתג מחיר אטרקטיבי, ועל הנייר מדובר בעסקה טובה ביחס למתחרים במבחן אולם התצוגה. גרסת הבסיס שכבר נגרעה מהמבחר הציעה עסקה משתלמת יותר עם תג מחיר הנמוך מגרסאות הכניסה של רכבי פנאי עם 5 מושבים.

על הכביש מתגלים פערי ביצוע הנוגעים לכיול המתלים המייצרים תנודות רבות, תיבת הילוכים גסה אשר פוגמת בתפקוד יחידת ההנעה, והנדסת אנוש לא מלוטשת הפוגמת בחווית המשתמש. צ'רי טיגו 8 פרו יהיה בחירה טובה עבור מי שרוצה לקרוע את הניילונים במהירות בזכות המחיר הנמוך מהמתחרים וזמינות מלאי טובה. לקוחות סבלניים כנראה יעדיפו להמתין למסירה של אחד מהדגמים המתחרים או יחפשו מציאות כמעט חדשות בשוק היד השנייה.

צ'רי טיגו 8 פרו 1.6 טורבו נובל אוטומט
מנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים 1,598 סמ"ק
הספק מרבי 186/5,500 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי 28.0/2,000 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים 7 הילוכים
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,722 מ"מ
רוחב כללי 1,845 מ"מ
גובה כללי 1,705 מ"מ
בסיס גלגלים 2,710 מ"מ
מיכל דלק 51 ליטרים
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 8.1 שניות
מהירות מרבית 190 קמ"ש
צריכת דלק משולבת (יצרן) 12.3 ק"מ לליטר
צריכת דלק משולבת (מבחן) 10.5 ק"מ לליטר
קבוצת זיהום 14 (מתוך 15)
ציון בטיחות Euro NCAP טרם נבחן
רמת אבזור בטיחותי 5 (מתוך 8)
מחיר 181,990 ₪

צ'רי טיגו 8 פרו 2023 מבחן דרכים גלריית תמונות

עדיין מתלבט? נשמח להעניק לך ייעוץ וליווי אישי VIP ברכישת רכב

 מלא פרטים ונחזור אליך בהקדם (שירות הליווי כרוך בתשלום)

תגובות

1 תגובות

בלחיצה על שלח אתה מסכים   לתנאי השימוש

  • 1

    רכב 7 מקומות

    • חיים21/03/23

    היום הרכב הכי משתלם בשוק

כתבות נוספות בנושא מבחני רכב 

שברולט קולורדו ZR2 במבחן דרכים

שברולט קולורדו ZR2, גרסת הביצועים של הפיק אפ האמריקאי אשר מתחרה בעיקר בפורד ריינג'ר רפטור, עושה הרבה...

אלעד לרך12 נובמבר 2025

פיג'ו 5008 1.2 2025 במבחן דרכים...

הדור השלישי של פיג'ו 5008 מתחרה בקטגורית רכבי הפנאי D-SUV בעלי 7 מושבים כגון מיצובישי אאוטלנדר, ניסא...

אלדר מנורי9 נובמבר 2025

איון V במבחן דרכים

המותג איון (Aion) שייך לקבוצת GAC שהינה אחת מעשר יצרניות הרכב הגדולות והוותיקות בסין. בעבר GAC שווקה...

אלעד לרך29 אוקטובר 2025

דאצי'ה ביגסטר במבחן דרכים

דאצ'יה ביגסטר, אחיו הגדול של דאצ'יה דאסטר, הגיע ארצה להתחרות בדגמים פופולריים כגון קיה ספורטאז', יונ...

אלעד לרך27 אוקטובר 2025

וויה קוראג' חשמלי במבחן דרכים

בתוך מבול רכבים סיניים המשווקים בישראל, ואחרים העושים את דרכם אלינו, השיקה דלק מוטורס את רכב הפנאי ה...

אלעד לרך23 אוקטובר 2025

יונדאי אלנטרה N במבחן דרכים

יונדאי אלנטרה N הינה גרסת הספורט הקרבית של המשפחתית הפופולרית אשר מתחרה בעיקר בסקודה אוקטביה RS. היו...

אלדר מנורי19 אוקטובר 2025

בעלי מקצוע
השווה
נקה הכל

הוסף עד 4 רכבים להשוואה ולחץ על ׳השווה׳

השווה
נגישות
menu