מתיחת פנים לאופל אינסיגניה

  • כתב: בוריס רוזנר
  • צילום: יצרן
  • 19 יוני 2013
  • 1 תגובות

אופל אינסיגניה, ספינת הדגל של אופל, עוברת סדרת שינויים ועדכונים בעיצוב החיצוני והפנימי כמו גם בצד הטכני עם מנועי הזרקה ישירה חדשים וכיול שלדה משופר. המכונית תוצג לקהל בתערוכת הרכב בפרנקפורט בספטמבר הקרוב.

תא הנוסעים של האינסיגניה המחודשת נקי ואינטואיטיבי יותר והנדסת האנוש שופרה משמעותית, זאת בזכות קונסולה קדמית בעיצוב מודרני וסידור בקרים ידידותי לעומת הדגם היוצא בו הקונסולה הקדמית הייתה עמוסה בכפתורים. גלגל ההגה זכה לעיצוב מחודש וגם לוח המחוונים זכה לעיצוב מעודכן ונקי. כמו כן, נוספה מערכת מולטימדיה חדשה עם מסך מגע בגודל 8 אינץ' הניתן לתפעול גם ע"י משטח מגע מיוחד הממוקם במקום נגיש ונוח בקרבת משענת היד המרכזית.

אופל אינסיגניה המחודשת

בין החידושים בעיצוב החיצוני ניתן למנות פנסים קדמיים חדשים עם תאורת יום LED, שבכה קדמית גדולה יותר ומצופה בכרום, פגושים חדשים ופנסים אחוריים חדשים המקנים לאינסיגניה מראה מכובד ואלגנטי יותר.

היצע המנועים מתחדש גם הוא עם מנועי טורבו בנזין בהזרקה ישירה (SIDI) בנפח 1.6 ו- 2.0 ליטר המספקים 170 כ"ס ו- 250 כ"ס בהתאמה. שני המנועים משודכים לתיבה אוטומטית משופרת בת 6 הילוכים ומציגים צריכת דלק של 7 ליטר למאה ק"מ עם מנוע 1.6 טורבו ו- 8 ליטר למאה ק"מ עם מנוע 2.0 טורבו.

בהיצע המנועים החדש קיימים גם מנועי טורבו דיזל חסכוניים במיוחד בנפח 2.0 ליטר בשני הספקים: 120 כ"ס ומומנט של 32.6 קג"מ או 140 כ"ס ומומנט של 37.1 קג"מ. חברת אופל טוענת כי מנועי הדיזל הנ"ל צורכים רק 3.7 ליטר למאה ק"מ (27 ק"מ לליטר) בשילוב עם תיבה ידנית ומערכת Start & Stop.

אופל אינסיגניה 2013