פלאג-אין מגיע לרכבי השטח. הכירו את ג'יפ רנגלר 4xe

  • כתב: אלדר מנורי
  • צילום: יצרן
  • 06 ספטמבר 2020
  • 1 תגובות

רכב השטח האייקוני, ג'יפ רנגלר, מקבל יחידת הנעה מסוג פלאג-אין הכוללת מנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים בשילוב מנוע חשמלי המונע באמצעות סוללת לתיום-יון בקיבולת 17 קוט"ש ובמתח של 400 וואט. ההספק המרבי הכולל של יחידת ההנעה עומד על 375 כ"ס והמומנט המרבי 65 קג"מ. יחידה זו משודכת לתיבת 8 הילוכים אוטומטית פלנטרית ומאפשרת נסיעה על טהרת החשמל לאורך 40 ק"מ כאשר הסוללה טעונה במלואה.

ג'יפ רנגלר 4xe

לדברי היצרנית, יחידת ההנעה תהווה יתרון מהותי בנסיעת שטח טכני הודות למומנט הזמין ע"י המנוע החשמלי כבר מאפס סל"ד. פרט ליחידת ההנעה שומר ג'יפ רנגלר גם בגרסה זו על מאפייני השטח הקשוחים הכוללים סרנים חיים, הנעה כפולה קבועה, הילוך כוח, ויכולת צליחת מים בגובה 760 מ"מ. בורר מצבי הנהיגה מאפשר לנהג לשמור את החשמל לנסיעה בעיר.

ג'יפ רנגלר 4xe

מבחינה עיצובית נבדלת גרסת הפלאג-אין בפתח שקע טעינה שנוסף בין קורת A השמאלית למכסה המנוע, ומגוון אלמנטים ותיפורים בצבע כחול. גם מערכת המולטימדיה ולוח המחוונים מקבלים חיווי רלוונטי אודות מצב הסוללה, טעינתה, ופילוג הכוח בין מנוע הבנזין לחשמלי.

ג'יפ רנגלר 4xe

חובבי השטח המאתגר ישמחו לדעת כי גרסת הפלאג-אין זמינה גם בגרסת הרוביקון הקרבית אשר מוסיפה למפרט הקשוח נעילת דיפרנציאל חשמלית מלפנים ומאחור, יחסי העברה קצרים יותר, ניתוק אלקטרוני של המוטות המייצבים לטובת הארכת מהלך המתלה, ומיגוני שטח קשוחים. כמו כן מוצעת כאופציה ערכת הגבהה של 50 מ"מ למרווח הגחון.