פולקסווגן פולו GTI במבחן דרכים

פולקסווגן פולו GTI נותרה בודדה בנישת הסופר מיני הספורטיביות. יצאנו לבדוק האם היא מספיק טובה בכדי להצדיק את מחירה

תגיות: , , , ,

פולקסווגן נחשבת למייסדת עדת ההוט האצ' - מכונית האצ'בק ספורטיביות. פולקסווגן גולף GTI, המכונית שיצרה את הנישה, היא כנראה גם המכונית המזוהה ביותר עמה, והיא מוערכת מאוד גם בימינו. פולקסווגן פולו GTI הגיעה מאוחר יותר אך מרבית הזמן חסתה בצילה של אחותה הגדולה וגם מתחרותיה האפילו עליה.

פולקסווגן פולו GTI
יתרונות אבזור, שימושיות, ביצועים
חסרונות לא מרגשת במיוחד, תג מחיר גבוה

פולקסווגן פולו GTIפולקסווגן פולו GTI

בשנתיים האחרון ננטש סגמנט הסופר מיני הספורטיביות. רנו קליאו ופיג'ו 208 הוחלפו בדורות חדשים והגרסאות הספורטיביות לא זכו להמשך. גם האחות סיאט איביזה לא זכתה לגרסה ספורטיבית בדור הנוכחי, ובשוק הרכב הישראל נותרה פולקסווגן פולו בודדה במערכה. לאחר הפסקת שיווק של שנתיים חוזרת פולקסווגן פולו GTI לישראל ומוצעת במחיר של 189,900 ₪. יצאנו לבדוק האם הסופר מיני הספורטיבית היחידה בישראל מצדיקה את תג המחיר הגבוה.

עיצוב ונוחות פולקסווגן פולו GTI

פולקסווגן פולו GTI מצליחה להיראות כמו האחות הספורטיבית והשובבה של פולקסווגן פולו המאופקת והסטנדרטית. החזית מציגה את המראה העדכני של פולקסווגן המאופיין בחותמת תאורת לד לכל רוחב הרכב. הגריל הקדמי עם השבכה הספורטיבית מעוטר בפס אדום שנמתח גם אל תוך הפנסים הקדמיים. הפגוש מציג שבכה רחבה וספורטיבית אשר אטומה ברובה, ופנסי הערפל המשולבים בה נראים כמו יהלומים קטנים. מהצד הרמיזות הספורטיביות מעודנות יותר. בקצה הכנף הקדמית תג GTI אדמדם שנבלע בצבע האדום של רכב המבחן. החישוקים הקלים בקוטר 17 אינץ' מזכירים את אלה של האחות הגדולה, וחצאית דקיקה ומושחרת משלימה את הופעת הפרופיל. הספוילר האחורי מציג שפה מושחרת, והכיתוב POLO מתחת לסמל האחורי הוחלף בצירוף האותיות המחייב GTI בצבע אדום. הפגוש מעוטר בחצאית מעודנת וחושף צמד יציאות מפלט.

פולקסווגן פולו GTIפולקסווגן פולו GTI

פולקסווגן פולו GTI נהנית ממראה חינני של מכונית קטנה וחמימה על אף הבסיס המהוגן. המראה קלאסי והצליח להשיג את האפקט הספורטיבי, במיוחד בגוון האדום של רכב המבחן. גם הסביבה מחבבת את העיצוב ובמהלך ימי המבחן זכתה המכונית לפידבק חיובי.

פולקסווגן פולו GTI משלבת נגיעות ספורטיביות גם בתא הנוסעים. מי שגונבים את תשומת הלב הם המושבים הספורטיביים עם תמיכות הצד המודגשות, התפרים האדומים, משענות הראש המדמות מראה של מושבי באקט, ובעיקר הריפודים המשובצים שהם מחווה לפולקסווגן גולף GTI המקורית. גלגל ההגה הספורטיבי שמנמן ומזמין את הנהג לאחוז בו, הוא מעוטר בסמל GTI ותפרים אדומים. נגיעות אדומות נפגוש גם בבורר ההילוכים ובערכות הנושא של מערכת המולטימדיה ולוח המחוונים הדיגיטלי.

פולקסווגן פולו GTIפולקסווגן פולו GTI

תא הנוסעים מדופן בחומרים באיכות טובה, בתנאי שאתם משווים אותו למכוניות סופר מיני. החיפוי העליון רך ומשרה רושם איכותי, גלגל ההגה נעים למגע וכך גם ריפוד המושבים. מפתחי המיזוג המרכזיים ומטה נפגוש חומרים פשוטים יותר. יחד עם זאת, במחירה הנוכחי של פולקסווגן פולו GTI קשה להשוות אותה למכוניות סופר מיני שעולות כמעט מחצית ממחירה. איכות ההרכבה משרה רושם מוצק אולם בכבישים משובשים נשמעו זמזומי פלסטיקה ממספר מוקדים, וזאת בניגוד לגרסה הסטנדרטית שבחנו בעבר.

פולקסווגן פולו GTIפולקסווגן פולו GTI

תא הנוסעים מציע תאי אחסון בהתאם לסטנדרט המוכר. מתחת לפקדי בקרת האקלים תא פתוח עם חיבורי מדיה ומשטח טעינה אלחוטי. בסמוך לבלם היד מתקני כוסות שהגישה אליהם אינה נוחה במיוחד בזמן נהיגה. מתחת למשענת היד תא צר ועמוק. תא הכפפות מרווח ושימושי. התאים בדלתות הקדמיות גדולים אך אלה בדלתות האחוריות קטנים למדי ויספיקו רק עבור בקבוק שתיה קטן.

פולקסווגן פולו GTIפולקסווגן פולו GTI

פולקסווגן פולו מאפשרת לתפעל את מרבית הפונקציות בקלות. בניגוד לאחיותיה מבית סיאט וסקודה מערכת הפעלה לא תומכת בשפה העברית, אבל את מערכת המולטימדיה ניתן לתפעל בקלות בזכות מסך ברור, חד ורגיש למגע, פקדי מגע לקיצור דרך וגלגלת ווליום פיזית. לוח המחוונים הדיגיטלי ברור וקריא ומאפשר שלל תצוגות כולל התאמה אישית של הנתונים המוצגים. פחות חביבים הם פקדי המגע על גלגל ההגה ואלה האחראים על תפעול בקרת האקלים, אשר קשה לתפעלם מבלי להסיט את המבט מהכביש. אנחנו לא היחידים שלא מחבבים אותם ומנכ"ל פולקסווגן הצהיר לאחרונה שהיצרן ישוב לשימוש בפקדים קונבנציונליים בדורות הבאים. את פתחי המיזוג המרכזיים קצת קשה לכוון אל עבר הפנים והם מקררים בעיקר את ידי הנהג.

פולקסווגן פולו GTIפולקסווגן פולו GTI

מושבי הספורט של פולקסווגן פולו GTI נמוכים ובעלי תמיכת צד בולטת, והכניסה פנימה אינה נוחה במיוחד ומחייבת להתכופף. תנוחת הישיבה הבסיסית נמוכה, ויחד עם המושבים הנוחים והתומכים מתקבלת תחושה ספורטיבית וקרבית למדי. המרווח מלפנים אינו נדיב במיוחד, גג השמש הפנורמי גוזל חלק ממרווח הראש ונהגים גבוהים יאלצו לשבת נמוך. מושב הנוסע הקדמי מתכוונן לגובה וכולל גם עוגני איזופיקס שימושיים. הראות לפנים ולצדדים מוצלחת, וגם הראות לאחור טובה בזכות שמשה בגודל מוצלח. מראות הצד קטנות במיוחד אך למרות זאת מצליחות לספק שדה ראיה מוצלח. לטובת תמרונים צפופים מצויד הרכב בחיישני חניה היקפיים. מצלמת הרוורס נשלפת מהסמל רק בעת שילוב להילוך אחורי כך שהיא נותרת נקייה ומספקת תמונה ברורה.

פולקסווגן פולו GTIפולקסווגן פולו GTI

הכניסה לאחור דרך הדלתות הקטנות אינה נוחה במיוחד. המרווח מאחור יתאים לשני נוסעים בוגרים, שלושה ילדים יחושו מעט בדוחק והנוסע במרכז יסבול ממדרגת הינע גבוהה. המושב מאחור נוח עם בסיס ארוך המספק תמיכה טובה לירכיים, מסעד הגב תומך, ומשענות הראש מעניקות תמיכה הולמת לעורף. המושב האמצעי צר ומעט נוקשה. הנוסעים מאחור זוכים לחלונות כהים ולשני שקעי טעינה, אך לא לפתחי מיזוג אוויר.

פולקסווגן פולו GTIפולקסווגן פולו GTI

לפולקסווגן פולו GTI תא מטען בנפח 305 ליטרים והרצפה מתכווננת לשני גבהים. המפתח רחב ונמוך ומאפשר גישה נוחה פנימה. את המושב האחורי ניתן לקפל בקלות ומתקבלת רצפה שטוחה וחלל הטענה שימושי. הרצפה העבה והאיכותית מתרוממת וניתן להחזיק אותה במצב זה באמצעות צמד תופסנים הסמוכים למגש. מתחת לרצפת תא המטען נמצא גלגל חלופי זמני.

פולקסווגן פולו GTIפולקסווגן פולו GTI

כמצופה ממכונית עם שאיפות ספורטיביות מצוידת פולקסווגן פולו GTI בסט מתלים נוקשה למדי, וזה מורגש מיד עם היציאה לדרך. בנסיעה עירונית היא מתקשה לסנן מהמורות ושיבושים קטנים, ואלה מורגשים בתא הנוסעים. דווקא עם בורות גדולים ההתמודדות טובה יותר ובמהירות עירונית לא נרשמו התרסקויות, אך אמליץ בכל זאת להימנע ממפגש עם בורות כאלה העשויים לגרום לנזק משמעותי לצמיגים הנמוכים ולחישוקים. במהירויות בין עירוניות רמת השיכוך טובה אך בכבישים מרובי מהמורות וגליים נוצרת תחושת תנועה קבועה על המתלים עם קיפצוצים רבים ומעיקים שיגרמו להורדת קצב הנסיעה. לאור נוחות הנסיעה ניתן רק לברך על בחירת היבואן בחישוקים קלים בקוטר שפוי של 17 אינץ' ולא בחישוקים גדולים יותר המוצעים עם הדגם מעבר לים. בידוד הרעשים טוב מאוד. צליל המנוע חביב והוא נשמע בעת ההתנעה ותחת מאמץ. בידוד רעשי הרוח מצוין. הופתעתי מבידוד רעשי הכביש המצוין שהפתיע על רקע הצמיגים הרחבים, אשר קולם נשמע רק על כבישים משובשים במיוחד.

ביצועים פולקסווגן פולו GTI

יחידת ההנעה של פולקסווגן פולו GTI צעדה קדימה במסגרת המעבר לדור החדש והיא מצוידת כעת במנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים בנפח 1,984 סמ"ק עם הספק מרבי של 207 כ"ס ומומנט מרבי של 32.6 קג"מ הזמין ב- 1,500 סל"ד, בתיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים, ובמערכת הנעה קדמית. המנוע שהושאל מהאחות הגדולה מציע כאן הספק מופחת אך עדיין מאפשר לפולו הקטנה להתקרב לנתוני הביצועים של גולף GTI עם תאוצה מעמידה ל- 100 קמ"ש תוך 6.8 שניות ומהירות מרבית של 240 קמ"ש.

פולקסווגן פולו GTIפולקסווגן פולו GTI

המנוע הוא פנינה אמיתית. זה מתחיל בצליל הנעה חביב וגרגור נעים בסרק שחוזר גם בתאוצות עירוניות קלילות ומעניק פסקול חביב לנסיעה. גם מחוץ לעיר נרשמות תגובות זריזות והאצה החלטית מכל מהירות עם צליל חביב, אך כזה שאינו מעיק באוזניים. פעולת תיבת ההילוכים שקופה לחלוטין בנסיעה מנהלתית עם העברות מהירות, חלקות, ונעימות.

פולקסווגן פולו GTIפולקסווגן פולו GTI

בחירה במצב הנהיגה ספורט מחדדת את כל המכלולים, כשההבדל הבולט ביותר הוא בהתנהלות תיבת ההילוכים שהופכת מהירה עוד יותר עם העברות מורגשות וספורטיביות תוך שהיא שומרת על המנוע בטווח הסל"ד היעיל. בהורדות הילוך מהירות - "קיק דאון", מצטרף לחגיגה גז ביניים חינני.

פולקסווגן פולו GTIפולקסווגן פולו GTI

פולקסווגן פולו GTI זכתה בעבר לביקורת על כך שהיא לא הסופר מיני החמימה המרגשת ביותר, והמצב לא השתנה גם במסגרת מתיחת הפנים. לא מדובר במכונית מעורבת במיוחד אך היכולת גבוהה בהחלט ותחושת הקלילות וחוסר המאמץ עם היכולת לפתח מהירות בזריזות בהחלט מעלים חיוכים. האווירה ספורטיבית ובנסיעה מנהלתית רמת האחיזה גבוהה אבל בכבישים מפותלים צמיגי המישלין פרמסי 3 מתקשים לספק את הסחורה, וסט צמיגים ספורטיביים היה מרחיק את מגבלות האחיזה. הצמיגים נוטים לפרפורים בעת שמועכים את דוושת התאוצה, גם בתאוצות ביניים, מייללים מוקדם, ומאבדים אחיזה באופן המייצר תת היגוי בשלב מוקדם, אשר אמנם נשלט אך עדיין מחייב את הורדת הרגל מדוושת התאוצה ותיקון קו הפניה.

פולקסווגן פולו GTIפולקסווגן פולו GTI

בקרת היציבות ליברלית ומתערבת מאוחר יחסית עם ריסון מעודן של התאוצה, מבלי לחתוך את הכוח בגסות. ההגה חד ומהיר תגובה אך לא מתקשר במיוחד ויוצר תחושת ניתוק בין הנהג לרכב. המתלים הנוקשים מאפשרים לשמור על זוויות גלגול קטנות ורכינת מרכב מינימלית בעיקולים. הבלמים טובים מאוד עם נשיכה ראשונית חזקה, והם שמרו על היכולות גם בסשן נהיגה ספורטיבי ארוך.

צריכת דלק פולקסווגן פולו GTI

על פי נתוני היצרן, צריכת הדלק המשולבת של פולקסווגן פולו GTI עומדת על 14.7 ק"מ לליטר. במבחן הדרכים שלנו נמדדה צריכת דלק משולבת של 11.0 ק"מ לליטר, רחוקה למדי מנתוני היצרן. נציין כי בנהיגה מנהלתית רגועה נמדדה צריכת דלק נאה של 12.8 ק"מ לליטר, בעוד שבנהיגה ספורטיבית נמדדה צריכת דלק של 9.3 ליטרים, כך שבתנאי יום יום ניתן להתקרב לנתוני היצרן, ובאופן כללי מדובר בצריכת דלק נאה למנוע טורבו בנזין גדול. מיכל דלק בנפח 40 ליטרים מאפשר טווח נסיעה של כ- 440 ק"מ. פולקסווגן פולו GTI מתברגת לקבוצת זיהום 10 מתוך 15.

אמינות ועלויות אחזקה פולקסווגן פולו GTI

מוניטין האמינות של מותג פולקסווגן עדיין בינוני אך בתקופה האחרונה נרשמת מגמת שיפור. בסקר אמינות שערך ארגון Consumer Reports בארצות הברית בשנת 2021 הגיעה פולקסווגן למקום ה- 24 מתוך 28 יצרניות, עליה של מקום אחד ביחס לאשתקד. בסקר של ארגון J.D Power שנערך בארצות הברית בשנת 2022 ומודד את כמות התקלות לכל 100 כלי רכב הגיעה פולקסווגן למקום ה- 21 מתוך 32 יצרניות, עליה של 7 מקומות ביחס לסקר קודם, אך עם כמות תקלות גבוהה מהממוצע שנמדד בסקר. בסקר דומה שערך הארגון בגרמניה בשנת 2019 זכתה פולקסווגן לציון מעודד יותר והגיעה למקום ה- 11 מתוך 22 יצרניות עם כמות תקלות נמוכה מהנתון הממוצע שנמדד בסקר.

פולקסווגן פולו GTIפולקסווגן פולו GTI

פולקסווגן פולו GTI משווקת בישראל עם אחריות יצרן מלאה ל- 3 שנים ללא הגבלת קילומטרים. טיפולים יש לבצע אחת לשנה או בכל 15,000 ק"מ. מחירי הטיפולים והחלפים אינם מפורסמים ברשת האינטרנט ולא זכינו לקבלם מהיבואנית צ'מפיון מוטורס. מחירה של פולקסווגן פולו GTI מציב אותה בקבוצת רישוי 5 בה עלות אגרת הרישוי השנתית עומדת על 2,438 ₪.

הופתענו לגלות מחירי ביטוח אטרקטיביים יחסית לרכב ספורט. עלות ביטוח מקיף לכל נהג מעל גיל 25 עם ותק נהיגה של 7 שנים ללא תביעות או שלילות רישיון עומדת על 4,059 ₪, ועלות ביטוח החובה כ- 1,995 ₪.

בטיחות פולקסווגן פולו GTI

פולקסווגן פולו עברה את מבחני הריסוק של ארגון Euro NCAP בשנת 2017 וזכתה בציון מרבי של 5 כוכבים. לאחר מתיחת הפנים התייצבה למבחן חוזר בשנת 2022 על פי פרוטוקול המבחן העדכני וזכתה שוב בציון של 5 כוכבים עם ציוני משנה של 94% בהגנה על נוסעים בוגרים, 80% בהגנה על ילדים, 70% בהגנה על הולכי רגל, ו- 70% על תפקוד מערכות הבטיחות. יצוין כי במבחן השתתפה פולקסווגן פולו כשהיא מצוידת בכרית אוויר מרכזית בין המושבים הקדמיים בעוד בישראל היא משווקת בלעדיה, כך שהציון העדכני בשלב זה אינו בתוקף עבור הדגמים המשווקים בישראל.

פולקסווגן פולו GTIפולקסווגן פולו GTI

אבזור הבטיחות של פולקסווגן פולו GTI כולל בין היתר 6 כריות אוויר, מערכת לניטור מרחק מלפנים עם זיהוי הולכי רגל, בלימה אוטונומית בעת חירום, מערכת אקטיבית למניעת סטייה מנתיב הנסיעה עם סייען לנהיגה בכבישים מהירים, ניטור שטחים מתים, פנסי חזית מסוג מטריקס לד עם שליטה אוטומטית באורות הגבוהים ותאורה מסתגלת לתנאי הכביש, וניטור עייפות הנהג.

פולקסווגן פולו GTIפולקסווגן פולו GTI

מערכות הבטיחות תפקדו באופן משביע רצון במהלך ימי המבחן. המערכת לשמירה על נתיב הנסיעה מתריעה על סטיה מהנתיב באמצעות רטט בגלגל ההגה שמושך את תשומת ליבו של הנהג. בקרת השיוט האדפטיבית מציעה פעולה טבעית ושומרת על מרחק מוצלח שלא מייצר פתח ליתר הנהגים לחתוך ולהשתלב מלפנים. אבזור הבטיחות מזכה את פולקסווגן פולו בציון 7 מתוך 8 על פי דירוג משרד התחבורה הישראלי.

תמורה למחיר פולקסווגן פולו GTI

פולקסווגן פולו GTI משווקת בישראל בגרסה אחת המוצעת במחיר של 189,900 ₪ וכוללת בין היתר מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 8.0 אינץ', תמיכה בממשקי אנדרואיד אוטו ואפל קאר פליי, לוח מחוונים דיגיטלי, מנופים להעברת הילוכים מגלגל ההגה, מפתח חכם, בקרת אקלים מפוצלת, חיישני אור וגשם, מערכת לבחירת מצבי נהיגה, טעינה אלחוטית לטלפון הסלולרי, תאורת אווירה בתא הנוסעים, חיישני חניה היקפיים, מצלמת רוורס, קיפול חשמלי למראות הצד, תאורת לד היקפית, גג זכוכית פנורמי חשמלי, וחישוקים קלים בקוטר 17 אינץ'.

אחרי שנים שהיא חוסה בצילה של אחותה הגדולה, מקבלת פולקסווגן פולו GTI לפתע את מרכז הבמה, וכאמור בעת הנוכחית היא הסופר מיני הספורטיבית היחידה הזמינה לרכישה בישראל. יבואנית יונדאי דיווחה בעבר על כוונתה לשווק בישראל את יונדאי i20 N אך זו מצוידת בתיבת הילוכים ידנית בלבד כך שהיא עשויה לקרוץ רק לחלק מהלקוחות הפוטנציאליים.

פולקסווגן פולו GTI היא מכונית רב גונית, ביום יום היא סופר מיני שימושית שלא תעניש אתכם בשימוש עירוני. היא מאובזרת בנדיבות, נעימה לשימוש, וכמובן מסוגלת לגמוע מרחקים בנוחות ובזריזות. כשתרצו היא תהפוך לשותפה חביבה לתקיפת פיתולים עם התנהגות תזזיתית ויכולת שמירה על קצב מהיר. פולקסווגן פולו GTI מסוגלת לספק חיוכים רבים גם אם לא מדובר במכונית המרגשת ביותר.

מחירה של פולקסווגן פולו GTI התייקר באופן משמעותי מאז השקת הדור הנוכחי בשנת 2018, היא הרבה פחות נגישה מבעבר, ומחירה גבוה באופן משמעותי ממחירן של משפחתיות קומפקטיות חזקות ומאובזרות היטב. תג המחיר מחייב בדיקה מדוקדקת של החלופות, ונציין כי האחות למחצה סקודה אוקטביה VRS מוצעת בתוספת של 30,000 ₪ בלבד, אך מדובר במכונית גדולה וגם חזקה יותר. כך או כך, בסיטואציה הנוכחית ניתן להעריך כי היבואנית לא תתקשה לחסל במהרה את ההקצאה המצומצמת של הרכבים העומדים לרשותה, ומי שיבחר בפולקסווגן פולו GTI ייהנה כנראה מאחת הסופר מיני הספורטיביות האחרונות עם מנוע בנזין.

פולקסווגן פולו GTI 2.0 טורבו בנזין אוטומט
מנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים 1,984 סמ"ק
הספק מרבי 207/4,600 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי 32.6/1,500 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים 7 הילוכים
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,074 מ"מ
רוחב כללי 1,751 מ"מ
גובה כללי 1,431 מ"מ
בסיס גלגלים 2,549 מ"מ
מיכל דלק 40 ליטרים
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 6.5 שניות
מהירות מרבית 240 קמ"ש
צריכת דלק משולבת (יצרן) 14.7 ק"מ לליטר
צריכת דלק משולבת (מבחן) 11.0 ק"מ לליטר
קבוצת זיהום 10 (מתוך 15)
ציון בטיחות Euro NCAP 5 כוכבים (2022)
רמת אבזור בטיחותי 7 (מתוך 8)
מחיר 189,900 ₪

פולקסווגן פולו GTI 2022 גלריית תמונות

עדיין מתלבט? נשמח להעניק לך ייעוץ וליווי אישי VIP ברכישת רכב

 מלא פרטים ונחזור אליך בהקדם (שירות הליווי כרוך בתשלום)

תגובות

תגובות

בלחיצה על שלח אתה מסכים   לתנאי השימוש

עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.

כתבות נוספות בנושא מבחני רכב 

שברולט קולורדו ZR2 במבחן דרכים

שברולט קולורדו ZR2, גרסת הביצועים של הפיק אפ האמריקאי אשר מתחרה בעיקר בפורד ריינג'ר רפטור, עושה הרבה...

אלעד לרך12 נובמבר 2025

פיג'ו 5008 1.2 2025 במבחן דרכים...

הדור השלישי של פיג'ו 5008 מתחרה בקטגורית רכבי הפנאי D-SUV בעלי 7 מושבים כגון מיצובישי אאוטלנדר, ניסא...

אלדר מנורי9 נובמבר 2025

איון V במבחן דרכים

המותג איון (Aion) שייך לקבוצת GAC שהינה אחת מעשר יצרניות הרכב הגדולות והוותיקות בסין. בעבר GAC שווקה...

אלעד לרך29 אוקטובר 2025

דאצי'ה ביגסטר במבחן דרכים

דאצ'יה ביגסטר, אחיו הגדול של דאצ'יה דאסטר, הגיע ארצה להתחרות בדגמים פופולריים כגון קיה ספורטאז', יונ...

אלעד לרך27 אוקטובר 2025

וויה קוראג' חשמלי במבחן דרכים

בתוך מבול רכבים סיניים המשווקים בישראל, ואחרים העושים את דרכם אלינו, השיקה דלק מוטורס את רכב הפנאי ה...

אלעד לרך23 אוקטובר 2025

יונדאי אלנטרה N במבחן דרכים

יונדאי אלנטרה N הינה גרסת הספורט הקרבית של המשפחתית הפופולרית אשר מתחרה בעיקר בסקודה אוקטביה RS. היו...

אלדר מנורי19 אוקטובר 2025

בעלי מקצוע
השווה
נקה הכל

הוסף עד 4 רכבים להשוואה ולחץ על ׳השווה׳

השווה
נגישות
menu