סקודה קארוק במבחן דרכים (מתיחת פנים)

סקודה קארוק עבר מתיחת פנים של אמצע החיים והתייקר באופן משמעותי לצד צמצום היצע הגרסאות. יצאנו לבחון האם הוא עדיין יהיה בחירה

תגיות: , , , ,

רכבי הפנאי של סקודה אמנם לא ייסדו אף סגמנט, אך מהרגע שהוצגו הם זוכים לביקוש ער הנובע מהערכת הלקוחות ליכולות הגבוהות של רכבי המותג. סקודה קארוק הגיע אחרי סקודה קודיאק הגדול, ותפס את המשבצת של סקודה יטי כרכב פנאי משפחתי, אך בניגוד אליו הציג עיצוב הרבה פחות מקורי ויותר אפרורי בסגנון המקובל של סקודה.

סקודה קארוק
יתרונות מרווח פנים, שימושיות, ביצועים, הנדסת אנוש, ביצועים
חסרונות מחיר, איכות חומרים והרכבה, אפרורי וחסר שאר רוח

סקודה קארוקסקודה קארוק

בתחילת הדרך הוצע סקודה קארוק עם מגוון רחב במיוחד של רמות אבזור ומגוון רחב של יחידות הנעה הכולל מנועי טורבו בנזין, טורבו דיזל, ואפילו עם תיבת הילוכים ידנית, אך מאז הצטמצם המבחר באופן משמעותי. לפני מתיחת הפנים הוצע סקודה קארוק עם מנוע טורבו בנזין אחד בשלוש רמות אבזור. הדגם המעודכן מצטמצם עוד יותר ומסתפק בשתי רמות אבזור, לצד התייקרות משמעותית של 14,000 ש"ח. יצאנו למבחן דרכים עם סקודה קארוק עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים ברמת האבזור הבסיסית אמבישן המוצעת תמורת 168,500 ₪ בכדי לבדוק האם כוחו עדיין במותניו.

עיצוב ונוחות סקודה קארוק

סקודה קארוק מאופיין בעיצוב סקודאי טיפוסי יעיל, רבוע, לא מתבלט, וקצת אפרורי. החזית שומרת על מבנה הפנסים המפוצלים אך זוכה למראה אגרסיבי יותר בזכות גריל קדמי רחב עם מסגרת כרום עבה, וכונס אוויר תחתון המשתרע לרוחב הפגוש עם עיטורים בצבע שחור מבריק בפינות. הדופן שומרת על המראה המוכר עם קו מותניים הנמתח מהפנס הקדמי ועד לאחורי, חגורה בולטת בספי הדלתות, וכמתבקש מרכב פנאי - חיפויי פלסטיק מושחר סביב בתי הגלגלים וספי המרכב. במסגרת מתיחת הפנים הותקנו מעל החישוקים הקלים צלחות פלסטיק, שאולי תורמות ליעילות אווירודינמית אך נראות מצועצעות ולא הולמות את העיצוב הרציני. מאחור קצת קשה להבחין בשינויים אבל אם תתעמקו תשימו לב לפנסים צרים יותר עם גרפיקה פנימית מעודכנת. לפגוש האחורי נוספו אלמנטים עיצוביים המדמים פתחי אוורור.

סקודה קארוקסקודה קארוק

עיצובו של סקודה קארוק משדר שהוא רכב שבא לעבוד. אין בו שאר רוח כמו בפיג'ו 3008 או מאזדה CX-5, וגם האחים מבית - סיאט אטקה ופולקסווגן טיגואן מצליחים לייצר מראה עם קצת יותר אופי. חבל שמתיחת הפנים לא נוצלה על מנת להעניק לסקודה קארוק קצת יותר אישיות, אבל כנראה שסקודה מכירה את לקוחותיה היטב ונותנת להם עוד ממה שהם אוהבים. סקודה קארוק הוא מהכלים הקטנים בסגמנט, מידותיו קטנות מאלה של דגמים כמו קיה ספורטאז' ומזכירות מידות של כלים מחצי סגמנט למטה כגון קיה סלטוס. אורכו של סקודה קארוק עומד על 4,382 מ"מ, רוחבו 1,841 מ"מ, גובהו 1,603 מ"מ, ואורך בסיס הגלגלים עומד על 2,638 מ"מ.

סקודה קארוקסקודה קארוק

אם מבחוץ קצת קשה למצוא את ההבדלים, בתא הנוסעים זה כבר כמעט בלתי אפשרי. הדגם היוצא קיבל במהלך הדרך עדכונים קלים, כגון הגה בעל שני החישורים ומסך הגדול, על כן ההבדל העיקרי בדגם העדכני הוא בדי ריפוד וחומרי דיפון חדשים. המבנה הכללי של תא הנוסעים פחות עוסק בעיצוב ויותר בארגון וביעילות. המסך המרכזי מצוי בין צמד פתחי מיזוג שמוכיחים שאפשר למקם את המסך גבוה מבלי להנמיך את פתחי המיזוג למיקום מגוחך. בקומה מתחת נמצאים פקדי בקרת האקלים ושורת לחצנים לשליטה בפונקציות מרכזיות. בגרסת הכניסה אין לוח מחוונים דיגיטלי וגם לא תאורת רקע צבעונית. את האווירה האפרורית ניסו בסקודה לשבור באמצעות שילוב פלסטיק שחור מבריק ודמוי כרום בפקדים, בנוסף לעיטורים כסופים בקונסולה המרכזית ובדיפוני הדלתות, אך למרבה הצער ההצלחה לא מרובה והם פשוט משתלבים בין שלל גווני השחור והאפור המכתיבים את הטון.

סקודה קארוקסקודה קארוק

ביחס למוכר ולמצופה מסקודה איכות החומרים והבנייה מאכזבת. הדשבורד והדיפונים שמול הנהג והנוסע מלפנים רכים ונעימים למגע, אך במקביל פגשו הידיים גם בחומרים פחות מרשימים, קשיחים ונוקשים. בעיקר אכזבו דיפוני הדלתות עם משטחי פלסטיק מחוספס גדולים, ומשטח רך המחופה בחומר דמוי עור רק במשענת היד בסמוך למתגי החלונות. איכות ההרכבה מאכזבת, רשרושי פלסטיק נשמעו מאיזור קורות הדלתות ומתאי האחסון השונים והם התגברו בכבישים משובשים.

סקודה קארוקסקודה קארוק

דגמי סקודה נוהגים להציג רמת שימושיות גבוהה, וסקודה קארוק ממשיך באותה המסורת. מעל המסך המרכזי נמצא תא מדופן אך נמליץ שלא לאחסן בו חפצים רגישים לחום. בתחתית הקונסולה המרכזית מתחת לכיסוי נגלל נמצאים חיבורי המדיה ותא קטן לאחסון הסלולרי או המפתח. מאחורי בורר ההילוכים תא גדול שחלקו הקדמי מכיל מתקן נשלף עבור מחזיקי הכוסות ותאים קטנים נוספים, וחלקו האחורי מכוסה על ידי משענת היד המתרוממת. הפטנט המאפשר פתיחת בקבוק באמצעות יד אחת חביב וגם העובדה שמתקני הכוסות נשלפים ורחיצים. בסמוך לברך שמאל של הנהג מגירה עבור מטבעות, ובסמוך לתאורת המפות תא גדול עבר מספר זוגות של משקפי שמש. תא הכפפות מרווח ומואר עם מתקנים לעיגון עטים ומסמכים, אך חבל שאינו מקורר. עוד יצוינו תאים גדולות בדלתות עם מקום לבקבוק שתיה וגם שרוך לעיגון חפצים בדלתות הקדמיות, מחזיק כרטיסים בסמוך לשמשה הקדמית, תא אחסון בקונסולה המרכזית עבור הנוסעים במושב האחורי, ולא פחות משלושה שקעי טעינה במושב האחורי הכוללים שקע USB-C, שקע מצת 12V, ושקע חשמל ביתי במתח 230V.

סקודה קארוקסקודה קארוק

התכנון הפרקטי בא לידי ביטוי גם בנוחות הכניסה והיציאה מהרכב. הדלתות הקדמיות גדולות ומציעות מפתח רחב, המפתן נמוך, והמושבים מותקנים בגובה אופטימלי שלא מצריך טיפוס אליהם או נפילה פנימה. המושבים הנאים משלבים בין רכות נעימה לתמיכת צד טובה. טווחי הכוונון של המושבים וגלגל ההגה רחבים ומקלים על מציאת תנוחת ישיבה נוחה בקלות. המרווח מלפנים נדיב בכל המימדים ויאפשר לנהגים בכל המידות להרגיש בנוח. תנוחת הישיבה הגבוהה מייצרת תחושת שליטה טובה וגם מעניקה ראות טובה החוצה. מראות הצד הגדולות שימושיות ומספקות שדה ראייה מצוין. השמשה האחורית גדולה ומאונכת, ומאפשרת קבלת תמונת מצב ברורה באמצעות המראה המרכזית.

סקודה קארוקסקודה קארוק

גם הכניסה למושב האחורי נוחה. הדלתות האחוריות גדולות ביחס למקובל, והן נפתחות בזווית רחבה המאפשרת מרווח כניסה ראוי לרגליים. כמו המושבים הקדמיים גם המושב האחורי ממוקם בגובה מוצלח המאפשר להתיישב בנוחות מבלי לטפס או להתכופף. בזכות זאת מתאפשרת כניסה קלה לנוסעים מבוגרים, וגם עיגון פעוטות במושבי בטיחות בנוחות מבלי להתכופף. המושב האחורי מציע מרווח טוב לרגליים ולראש, אך מבנה המושב עם השוליים המוגבהים הופך אותו למתאים יותר לשני נוסעים בוגרים. נוסע שלישי במרכז יאלץ להתמודד עם מושב מוגבה, מסעד גב נוקשה, מדרגת הינע גבוהה, וקונסולה בין המושבים הקדמיים החודרת אל המרחב מאחור. לרשות הנוסעים מאחור שמשות אחוריות כהות, משענת יד עם מתקני כוסות, ופתחי מיזוג.

סקודה קארוקסקודה קארוק

לסקודה קארוק תא מטען בנפח 426 ליטרים. פתיחת דלת תא המטען חושפת תא רבוע ושימושי המרגיש בפועל גדול מהנפח המוצהר. המפתח רחב ושפת ההטענה נמוכה אך עדיין גבוהה במעט מרצפת תא המטען. בדופן שמאל של תא המטען מסילה עם קולבים המאפשרת תליית שקיות, אך רבים מאמצעי העיגון והריסון המוכרים מדגמי סקודה אחרים לא מצויים בתא המטען של סקודה קארוק. מנופים בדפנות תא המטען מאפשרים קיפול נוח ומהיר של המושב האחורי, אך גב המושבים מוגבה ולא נוצרת רצפה שטוחה. מאחורי משענת היד במושב האחורי נמצא חלון נפתח המאפשר הובלת חפצים ארוכים יחד עם צמד נוסעים במושב האחורי. מתחת לרצפת תא המטען נמצא גלגל חלופי בגודל מלא שהפך לפריט אבזור נדיר בשנים האחרונות.

סקודה קארוקסקודה קארוק

המתלים של סקודה קארוק מציגים תמהיל מוצלח בין רכות לריסון. בנסיעה עירונית הם מצליחים לטפל היטב במרבית השיבושים והבורות, משככים ומנטרלים את החבטות, אך לא מעלימים אותם. ההתמודדות עם פסי האטה טובה. אין צורך להאט בצורה מוגזמת לפניהם, והמפגש עמם לא מיטלטל. גם מחוץ לעיר הטיפול בבורות ושברי כביש מוצלח, אך בכבישים גבנוניים וגליים התוצאה פחות מוצלחת והרכב מקפץ ומטלטל את הנוסעים. בידוד הרעשים טוב מאוד, אך בכבישים משובשים חודר אל תא הנוסעים שאון צמיגים.

ביצועים סקודה קארוק

כפי שכבר סיפרנו בתחילה, מבחר המנועים הגדול שהציע סקודה קארוק בתחילת הדרך נעלם, והוא נותר עם מנוע בודד מסדרת TSI טורבו בנזין בנפח 1,498 סמ"ק עם הספק מרבי של 150 כ"ס ומומנט מרבי של 25.5 קג"מ, תיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים, ומערכת הנעה קדמית. מדובר ביחידת הנעה המוכרת היטב משלל דגמי קונצרן פולקסווגן, אך לא בגרסתה העדכנית עם סיוע היברידי קל אותה פגשנו באחות סקודה אוקטביה. ביצועי יחידת ההנעה טובים. התאוצה מעמידה ל- 100 קמ"ש אורכת 8.9 שניות והמהירות המרבית עומדת על 210 קמ"ש.

סקודה קארוקסקודה קארוק

סקודה קארוק זריז וקליל בתנועה עירונית, ומאיץ היטב מבלי לשדר כל תחושת מאמץ. גם מחוץ לעיר בנסיעה מנהלתית לא מורגש שום מאמץ מיחידת ההנעה. כשהסוסים נקראים אל הדגל והרגל מועכת את דוושת הגז, הסל"ד מזנק אך נדמה כי למנוע קצת נגמר האוויר ומתקבלת תחושה מעט מחוספסת עם שאון מנוע שאינו נעים לאוזן.

סקודה קארוקסקודה קארוק

תיבת ההילוכים DSG הרובוטית כפולת המצמדים ידועה ככזאת הניתנת להתאמה לאופי השונה של כל רכב. כאמור בסקודה קארוק מותקנת תיבה עם 7 הילוכים ומצמדים יבשים, המוכרת לנו היטב, אך בגרסה הספציפית היא מעט איטית מהזכור לנו ממפגשים קודמים. העברת ההילוכים חלקה ונעימה בשימוש רגוע וגם להשהיה הקלה בזינוק מהמקום מתרגלים במהירות. במצב ספורט, המשולב במשיכה קלה מטה של ידית ההילוכים, הופכת התיבה זריזה באופן משמעותי, וזה המצב בו בחרתי להשתמש במרבית הנסיעות. השיהוקים שאפיינו תיבות אלו בעבר צומצמו למינימום ותפגשו בהם לעיתים רחוקות בתמרוני חניה או בנסיעה בעומסי תנועה.

סקודה קארוקסקודה קארוק

הגישה היעילה והפרקטית של סקודה קארוק באה לידי ביטוי גם בדרך שבה הוא מתמודד עם כבישים מפותלים. המתלים מרסנים באופן מוצלח את תנודות המרכב, וזוויות הגלגול אינן מוגזמות. אחיזת הכביש טובה, ותחת עומס מתגלה נטייה לתת היגוי קל ונשלט הניתן לריסון בקלות באמצעות הרפיית הרגל מדוושת התאוצה. בקרת היציבות מתערבת באופן מעודן במקרה הצורך ומחזירה את הרכב למסלול מבלי ליצור דרמה. ההגה מדויק ומהיר אך משקלו קל והוא אינו מתקשר. הבלמים טובים, הם מגיבים בנשיכה ראשונית טובה, ולדוושה מהלך המאפשר ליצור את מינון האטה רצוי.

צריכת דלק סקודה קארוק

על פי נתוני היצרן עומדת צריכת הדלק המשולבת של סקודה קארוק על 15.3 ק"מ לליטר. במבחן הדרכים שלנו נמדדה צריכת דלק של 12.0 ק"מ לליטר בנסיעה שרובה בין עירונית רגועה אך במצב ספורט עם פרקי נהיגה שכללו מספר עליות ארוכות. בתנאי יום יום בנסיעה במישור במצב נהיגה סטנדרטי צפויה צריכת הדלק להשתפר. מיכל דלק בנפח 50 ליטרים מאפשר טווח נסיעה של 600 ק"מ בין תדלוקים. היבואן משווק כעת את סקודה קארוק אמבישן תחת שני קודי דגם שונים, האחד בקבוצת זיהום 9 מתוך 15 והשני בקבוצת זיהום 6.

אמינות ועלויות אחזקה סקודה קארוק

למעלה מעשור חלף מאז החלה סקודה לשווק בישראל רכבים עם מנועי טורבו בנזין בשילוב תיבות הילוכים רובוטיות כפולת מצמדים. התלונות הרבות אודות האמינות שהגיעו בתחילת הדרך פחתו באופן משמעותי, ונראה שהטכנולוגיה של קונצרן פולקסווגן הגיעה לבשלות, בעוד יצרניות אחרות שאימצו את השילוב מאוחר יותר סובלות היום ממחלות ילדות. בסקר שערך ארגון J.D. Power בגרמניה בשנת 2019 אשר מדד את כמות התקלות לכל 100 כלי רכב הגיעה סקודה למקום השני מתוך 22 יצרניות. ההישג בסקר מעיד על רמת אמינות טובה, אך יש לזכור כי חלפו מאז מספר שנים, היצרנית עדכנה מאז את מערכות הבידור והמידע, וכן את העובדה שבאירופה גרסאות הטורבו דיזל שאינן משווקות בישראל פופולריות הרבה יותר.

סקודה קארוקסקודה קארוק

סקודה קארוק משווק בישראל עם אחריות יצרן קצרה לשנתיים בלבד אך ללא הגבלת קילומטרים. ניתן ומומלץ לרכוש אחריות מורחבת לשנה השלישית בעלות נוספת של 1,000 ₪. מחירי הטיפולים והחלפים אינם מפורסמים ברשת האינטרנט ולא זכינו לקבלם מהיבואנית צ'מפיון מוטורס.

עלות ביטוח מקיף לכל נהג מעל גיל 25 עם ותק נהיגה של 7 שנים ללא תביעות או שלילות רישיון עומדת על כ- 4,700 ₪, ועלות ביטוח החובה 1,700 ₪. סקודה קארוק ברמת אבזור אמבישן ניצב בקבוצת רישוי 4 בה עלות אגרת הרישוי השנתית עומדת על 2,160 ₪.

בטיחות סקודה קארוק

סקודה קארוק עבר את מבחני הריסוק של ארגון Euro NCAP בשנת 2017 וקיבל את הציון המרבי של 5 כוכבים, עם ציוני משנה של 93% בהגנה על נוסעים בוגרים, 79% בהגנה על ילדים, 73% בהגנה על הולכי רגל, ו- 58% על תפקוד מערכות הבטיחות. הארגון עדכן מאז את פרוטוקול המבחן במספר הזדמנויות והוא הפך מחמיר יותר, ואם היה נבחן סקודה קארוק היום בשנית ייתכן כי היה מקבל ציון נמוך יותר.

סקודה קארוקסקודה קארוק

אבזור הבטיחות ברמת האבזור אמבישן כולל בין היתר 7 כריות אוויר, מערכת לניטור מרחק מלפנים, בלימה אוטונומית בעת חירום, מערכת אקטיבית לשמירה על נתיב הנסיעה, בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור עירנות הנהג, מצלמת רוורס, חיישני חניה היקפיים, ומערכת בלימה אוטונומית במהירות נמוכה בנסיעה לפנים ולאחור למניעת תאונות חניה. רמת האבזור סטייל כוללת בנוסף פנסי לד מטריקס עם תאורה המסתגלת לתנאי הדרך ושליטה אוטומטית באורות הגבוהים. אבזור הבטיחות זוכה לציון 6 מתוך 8 על פי דירוג משרד התחבורה הישראלי.

אבזור הבטיחות אינו יוצא דופן ביחס למקובל כיום ואינו כולל מערכות כגון ניטור שטחים מתים, זיהוי תמרורים, זיהוי הולכי רגל וכלים דו גלגליים, וכן מערכות עזר כגון חניה אוטומטית שהופכת נפוצה בדגמים זולים יותר.

סקודה קארוקסקודה קארוק

מערכות הבטיחות תפקדו היטב במהלך ימי המבחן ופעלו בהתאם לצורך מבלי לספק התרעות שווא בהן פגשנו בדגמי סקודה קודמים. בקרת השיוט האדפטיבית מסתגלת היטב לתנאי הדרך ושומרת מרחק כמעט כמו נהג אנושי כך שרק נהגים אמיצים במיוחד ינסו לחתוך ולהשתחל מלפנים.

תמורה למחיר סקודה קארוק

כפי שכבר סיפרנו מבחר גרסאות סקודה קארוק המוצע בישראל הצטמצם, והוא מוצע כעת עם יחידת הנעה אחת ובשתי רמות אבזור. גרסת הכניסה ברמת אבזור אמבישן אותה בחנו מוצעת כאמור תמורת 168,500 ₪ וכוללת בין היתר מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 8.0 אינץ' עם תמיכה בעברית וקישוריות אנדרואיד אוטו ואפל קאר פליי, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג אוויר למושב האחורי, חיישני אור וגשם, קיפול חשמלי למראות הצד ועמעום למראת הצד של הנהג, תאורה ראשית מסוג לד, וחישוקים קלים בקוטר 17 אינץ'.

רמת האבזור הבכירה סטייל מוצעת תמורת 189,900 ₪ וכוללת בנוסף מפתח חכם, לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 10.25 אינץ', כוונון חשמלי וזיכרונות למושבים הקדמיים, מנופים להעברת הילוכים מגלגל ההגה, תאורת אווירה בתא הנוסעים, גג זכוכית פנורמי חשמלי, וחישוקים קלים בקוטר 18 אינץ'.

גם לאחר מתיחת הפנים נשאר סקודה קארוק כפי שהיה. לפעמים עיצוב רענן באמצע מחזור החיים מספיק בכדי לשמור על תחרותיות הרכב בקטגוריה, אבל במקרה של סקודה קארוק הבסיס האפרורי דרש קצת יותר השקעה שלא ניכרת בדגם המעודכן.

סקודה קארוק נשאר רכב פנאי מרווח ושימושי, נוחות הנסיעה טובה וכך גם הביצועים. מדובר ברכב נעים לשימוש יום יומי שיבצע כל מה שתבקשו ממנו, אך הבעיה של סקודה קארוק לא נעוצה בתחום הביצוע, אלא בשאר רוח. מתחריו הרבים מציגים עיצוב נועז יותר, תאי נוסעים עם חווית שהייה ייחודית, ואמירת עיצוב ברורה.

בנוסף להיותו מעט אפרורי חווה סקודה קארוק התייקרות משמעותית במסגרת הגעת הגרסה המעודכנת, המקשה עלינו להעניק לו המלצת קניה. אחיו סיאט אטקה מציע חבילה דומה מאוד במחיר נמוך באופן משמעותי, וקשה להתעלם מהמתחרים הסינים הצעירים שיעניקו אבזור עשיר, או 7 מושבים, ואם תרצו ישנם גם כאלה עם יחידת הנעה חשמלית, וכולם ישאירו לכם עודף בחשבון הבנק. אם אתם ממש חייבים סמל של סקודה על רכב הפנאי החדש שלכם, סקודה קארוק יהיה בחירה לא רעה, אבל אם תסתכלו קצת מסביב, כנראה שתקבלו תמורה עדיפה לכספכם.

סקודה קארוק 1.5 טורבו אמבישן אוטומט
מנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים 1,498 סמ"ק
הספק מרבי 150/5,000 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי 25.5/1,500 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים 7 הילוכים
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,390 מ"מ
רוחב כללי 1,841 מ"מ
גובה כללי 1,616 מ"מ
בסיס גלגלים 2,625 מ"מ
מיכל דלק 50 ליטרים
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 8.9 שניות
מהירות מרבית 210 קמ"ש
צריכת דלק משולבת (יצרן) 15.3 ק"מ לליטר
צריכת דלק משולבת (מבחן) 12.0 ק"מ לליטר
קבוצת זיהום 6/9 (מתוך 15)
ציון בטיחות Euro NCAP 5 כוכבים (2019)
רמת אבזור בטיחותי 6 (מתוך 8)
מחיר 168,500 ₪

סקודה קארוק 2022 גלריית תמונות

עדיין מתלבט? נשמח להעניק לך ייעוץ וליווי אישי VIP ברכישת רכב

 מלא פרטים ונחזור אליך בהקדם (שירות הליווי כרוך בתשלום)

תגובות

1 תגובות

בלחיצה על שלח אתה מסכים   לתנאי השימוש

  • 1

    הגיע הזמן להתקדם ולהדביק את הפער

    • עדי 23/12/22

    רכב מעולה אבל המחיר גבוה ביחס לתמורה, הגיע הזמן להתקדם

כתבות נוספות בנושא מבחני רכב 

וולוו XC90 2025 במבחן דרכים (מתיחת פנים)...

הדור השני של וולוו XC90 הוותיק אשר הושק עוד בשנת 2014, זכה למתיחת פנים שניה הכוללת בעיקר מערכת מולטי...

אלדר מנורי23 נובמבר 2025

וולוו XC60 2025 במבחן דרכים (מתיחת פנים)...

וולוו XC60 אשר הושק עוד בשנת 2017 והפך לדגם הנמכר ביותר של וולוו בכל הזמנים לאחר שעקף את וולוו 240, ...

אלדר מנורי16 נובמבר 2025

שברולט קולורדו ZR2 במבחן דרכים

שברולט קולורדו ZR2, גרסת הביצועים של הפיק אפ האמריקאי אשר מתחרה בעיקר בפורד ריינג'ר רפטור, עושה הרבה...

אלעד לרך12 נובמבר 2025

פיג'ו 5008 1.2 2025 במבחן דרכים...

הדור השלישי של פיג'ו 5008 מתחרה בקטגורית רכבי הפנאי D-SUV בעלי 7 מושבים כגון מיצובישי אאוטלנדר, ניסא...

אלדר מנורי9 נובמבר 2025

איון V במבחן דרכים

המותג איון (Aion) שייך לקבוצת GAC שהינה אחת מעשר יצרניות הרכב הגדולות והוותיקות בסין. בעבר GAC שווקה...

אלעד לרך29 אוקטובר 2025

דאצי'ה ביגסטר במבחן דרכים

דאצ'יה ביגסטר, אחיו הגדול של דאצ'יה דאסטר, הגיע ארצה להתחרות בדגמים פופולריים כגון קיה ספורטאז', יונ...

אלעד לרך27 אוקטובר 2025

בעלי מקצוע
השווה
נקה הכל

הוסף עד 4 רכבים להשוואה ולחץ על ׳השווה׳

השווה
נגישות
menu