שרית רדין תהיה אחראית על האסטרטגיה, מהלכי השיווק, הפרסום, והפעילות הדיגיטלית של מותגי קבוצת קרסו מוטורס
שרית רדין (42) מונתה לסמנכ"לית השיווק בקבוצת קרסו מוטורס. במסגרת תפקידה תהיה שרית אחראית על האסטרטגיה, מהלכי השיווק, הפרסום, והפעילות הדיגיטלית של מותגי הקבוצה ובכללם רנו, ניסאן, אינפיניטי, דאצ'יה, וחברת קרסו טרייד אין.
שרית רדין
שרית נשואה ואם לשלושה ילדים, בעלת תואר ראשון במערכות מידע ומימון ותואר שני במנהל עסקים ושיווק מאוניברסיטת תל אביב. שרית מגיעה לקרסו מוטורס לאחר שנים רבות בתפקידי ניהול, שיווק ויעוץ בכירים בעולמות הפיננסים תוך דגש על שיווק מבוסס מידע ותובנות לקוח. בתפקידה האחרון שימשה במשך שש שנים כמנהלת אסטרטגיה, אנליזה ומחקר בבנק מזרחי טפחות.
שרית רדין, מסרה: "הצטרפתי לקבוצת קרסו בפתחה של תקופה מרתקת ומאתגרת של מספר מהפכות המתהוות בענף הרכב העולמי והמקומי כגון שינויים בהעדפות הצרכנים ובהרגלי הצריכה שלהם, כניסה לתחום הרכבים החשמליים, שירותי תחבורה שיתופיים, connected car, הרכב האוטונומי ועוד. כל אלו ועוד צפויים להביא לשינויים רדיקליים בענף ומרגש לקחת בהם חלק".

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.