סקודה משיקה את הקאמיק, המתחרה החדש שלה בשוק הקרוסאוברים העירוניים
שוק הקרוסאוברים הקומפקטיים לא נח לרגע ונדמה שבכל שבוע מוצג דגם חדש מאת יצרנית אחרת. כעת הגיע תורה של סקודה אשר תציג בתערוכת ז'נבה את סקודה קאמיק המתחרה בסגמנט צפוף הכולל דגמים כגון סיאט ארונה, קיה סטוניק, פיג'ו 2008, ומאזדה CX-3.
סקודה קאמיק
סקודה קאמיק מבוסס על פלטפורת ה- A0 MQBשל קונצרן פולקסווגן, המשרתת בין היתר את אחיו לקונצרן סיאט ארונה. עיצובו של סקודה קאמיק שואב השראה מאחיו הגדולים סקודה קארוק וקודיאק, ומתאפיין בקווים סולידיים לצד שילוב אלמנטים חדשים כגון גופי תאורה מפוצלים בחזית והטבעת שם המותג באותיות מאחור, בדומה לסקודה סקאלה.
סקודה קאמיק
עיצוב הפנים כולל הגה בעל שלוש צלעות, לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 9.2 או 10.25 אינץ' (אופציה) הכולל חמישה מצבי תצוגה לבחירה, ומסך מגע צף בגודל 6.5, 8 או 9 אינץ' בהתאם לרמת האבזור. סקודה טוענת לשימוש בחומרים רכים ואיכותיים לצד איכות הרכבה מוצקה. אבזור הנוחות כולל בין היתר חימום להגה ולכל המושבים, מצלמה אחורית, מטען אלחוטי לסמארטפון, חישניי גשם ותאורה, ומפתח חכם לכניסה והתנעה ללא מפתח. כאופציה מוצעת מערכת שמע עם 8 רמקולים בהספק 405 וואט.
סקודה קאמיק
סקודה קאמיק מוצע עם מערכות בטיחות מתקדמות ביניהן מערכת לניטור שטחים מתים, התראה על תנועה צולבת מאחור, מערכת בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת בלימה אוטונומית, ומערכת סיוע לחניה. כמו כן מציעה סקודה אפליקציה ייעודית המאפשרת לקבל נתונים על הרכב כגון כמות הדלק במיכל, טווח הנסיעה, התרעה על השארת חלונות פתוחים, ופתיחה ונעילה באמצעות האפליקציה מכל מקום.
אורכו הכולל של סקודה קאמיק עומד על 4,241 מ"מ, רוחבו 1,793 מ"מ, גובהו 1,531 מ"מ, ובסיס הגלגלים באורך 2,651 מ"מ. תא המטען בנפח 400 ליטרים וקיפול המושב האחורי ומושב הנוסע הקדמי מביאים לנפח כולל של 2,477 ליטרים שימושיים.
היצע המנועים כולל את המגוון המוכר מקונצרן פולקסווגן, ביניהם מנוע טורבו בנזין שלושה צילינדרים מסדרת TSI בנפח 1.0 ליטר בהספקים של 95 או 115 כ"ס. כמו כן מוצע מנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים בנפח 1.5 ליטרים בהספק 150 כ"ס עם מערכת לניתוק צילינדרים בשיוט לטובת צמצום צריכת הדלק. בנוסף יוצע מנוע טורבו דיזל בנפח 1.6 ליטרים בהספקים של 95 או 115 כ"ס. המנועים משודכים לתיבת שישה הילוכים ידנית או לתיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים DSG.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.