גרסת הביצועים של פולקסווגן טוארג כוללת יחידת הנעה מסוג פלאג-אין הייבריד בהספק 462 כ"ס וטווח נסיעה חשמלי של 48 ק"מ
פולקסווגן טוארג R מהווה את גרסת הביצועים של הדגם, מבית חטיבת R האמונה על דגמי הקצה של פולקסווגן. העיצוב החיצוני נבדל באלמנטים מושחרים המחליפים את הכרום הבוהק בגרסאות הרגילות, וחישוקים בקוטר 20-22 אינץ'. המוטיב השחור נצפה גם בתא הנוסעים הכולל דיפונים ופאנלים מושחרים, וכן גלגל הגה הכולל משטחי מגע בדומה לפולקסווגן ID.3 החשמלית.
פולקסווגן טוארג R
מערכת ההנעה זהה לזו המותקנת בפורשה קאיין פלאג-אין הייבריד וכוללת מנוע טורבו בנזין בנפח 3.0 ליטרים בהספק 340 כ"ס ומנוע חשמלי בהספק 136 כ"ס המפיקים יחד הספק משולב של 462 כ"ס ומומנט של 70 קג"מ. המנוע משודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית ולמערכת הנעה כפולה עם תיעול מומנט של עד 80% לציר האחורי או 70% לקדמי. נתון התאוצה מאפס למאה קמ"ש לא פורסם רשמית אך סביר כי יעמוד על כ- 5.0 שניות בדומה למקבילו מבית פורשה. המהירות המרבית עומדת על 250 קמ"ש, וצריכת הדלק עומדת על 33 ק"מ לליטר על פי נתוני היצרן (עם סוללה טעונה). טעינה חשמלית מלאה מאפשרת טווח נסיעה חשמלי של 48 ק"מ עד מהירות של 140 קמ"ש.
פולקסווגן טוארג R
לרשות הנהג בורר מצבי נהיגה המאפשר בחירה בין מצב חסכון, ספורט או ספורט פלוס, השולט על ניצול אנרגיית הסוללה לתגבור מנוע הבנזין. הסוללה בקיבולת 14.1 קוט"ש, מקוררת מים, ומאוחסנת מתחת לרצפת תא המטען. טעינה מלאה אורכת כ- 7.8 שעות באמצעות שקע ביתי בזרם חילופין של 10 אמפר או 2.3 שעות באמצעות מטען מהיר בזרם ישיר של 32 אמפר.
פולקסווגן טוארג R
בניגוד לפורשה קאיין או אאודי Q8 RS, לא נמצא כאן מוטות מייצבים אקטיביים או היגוי לארבעת הגלגלים. פולקסווגן טוארג R מצויד במתלים אדפטיביים כמו בגרסאות הרגילות של הדגם כדי לשמר את נוחות הנסיעה והשימושיות היומיומית.
פולקסווגן טוארג R כולל את כל אבזור הבטיחות התקני לרבות מערכות Travel Assist המאפשרות נהיגה סמי-אוטונומית עם זחילה בפקקים ובלימה אוטונומית הפועלת עד 250 קמ"ש, שלא כמו הגרסאות הרגילות של הדגם המסתפקות במגבלת פעולת המערכת עד למהירות 210 קמ"ש.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.