ניסאן חושפת ביפן את הנוט הייבריד החדשה עם מנוע בנזין הפועל כגנרטור לטעינת הסוללה
ניסאן נוט החדשה בדורה השלישי מושקת ביפן בגרסה היברידית מעניינת. אמנם מדובר במכונית אשר נשכחה במחוזותינו עקב ביקוש דל למיקרווואנים אך באסיה ובעיקר ביפן זו תצורה פופולרית מאוד. הבשורה העיקרית בדגם החדש הינה מערכת הנעה חשמלית מסוג e-Power הנטענת בעזרת מנוע בנזין המשמש כגנרטור.
ניסאן נוט הייבריד
המנוע החשמלי בהספק 116 כ"ס ומומנט של 28.5 קג"מ, המשודך לסוללת ליתיום-יון הנטענת באמצעות מנוע בנזין שלושה צילינדרים בנפח 1.2 ליטרים בהספק 82 כ"ס. מנוע הבנזין אינו מחובר לגלגלים ומשמש רק כגנרטור לטעינת הסוללה עבור המנוע החשמלי. ההנעה קדמית או כפולה, וצריכת הדלק עומדת על 29.5 ק"מ לליטר על פי התקן היפני WLTC. היתרון הגלום בתצורת הנעה זו כולל טווח נסיעה גדול ביחס לרכב חשמלי המצריך טעינה באמצעות שקע חשמלי בעמדות ייעודיות. החסרונות הינם נשיאתו של מנוע בנזין המצריך תחזוקה ותדלוק, ופולט מזהמים גם אם בכמות נמוכה.
ניסאן נוט הייבריד
עיצובה של ניסאן נוט החדשה משלב קווים מעוגלים לצד זוויות חדות. החזית כוללת שבכה קדמית בצורת V עם צמד גופי תאורה מלוכסנים. מאחור מחוברים גופי התאורה הצרים באמצעות פס מושחר הנושא את שם המותג, מעליהם ספוילר אחורי ותחתם פגוש עם פתחי מפלט מוכמנים. המידות קומפקטיות למדי עם אורך של 4,040 מ"מ, רוחב של 1,695 מ"מ, גובה של 1,520 מ"מ, ובסיס גלגלים באורך 2,580 מ"מ. ניסאן נוט החדשה נשענת על פלטפורמת CMF-B של קבוצת רנו-ניסאן בדומה לרנו קליאו וניסאן מיקרה.
ניסאן נוט הייבריד
עיצוב הפנים מודרני ומינימליסטי עם מפלס עליון הכולל לוח מחוונים דיגיטלי ומערכת מולטימדיה מחוברים, כאשר מגרעת החיבור ביניהם מבליטה את ההפרדה בין שני המסכים.
כמו אחיותיה ניסאן אריה וניסאן ליף, גם הנוט מצוידת בטכנולוגיית ProPILOT לנהיגה אוטונומית חלקית, וטכנולוגיית ProPILOT Park לחניה אוטונומית.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.