סקודה חותכת מחירים באלפי שקלים
שוק הרכב הישראלי משתנה לנגד עינינו. המותגים הסינים הרבים מגבירים את התחרות והמותג הצ'כי הוותיק נאלץ ...
בוריס רוזנר 04 דצמבר 2025
אחרי שהציגה את הסדרה 4 בסוף השנה שעברה ולצד ההצלחה שלה זוכה הסדרה 6 גראן קופה, היה ברור לכל שב.מ.וו תנצל את המומנטום ותשיק גרסת קופה ארבע דלתות גם לסדרה 4. בחודשים האחרונים לא היה שבוע שבו לא נצפה עוד צילום או עוד שביב מידע לגבי ההצגה הממששת ובאה של האחות הפרקטית לסדרה 4, שהיא בתורה נולדה על מנת לבדל את גרסאות הקופה והקבריולט מהסדרה 3.
היום נגמרת ההמתנה וב.מ.וו חושפת לבסוף את הסדרה 4 גראן קופה. בכל הנוגע לעיצוב חיצוני, הסדרה 4 גראן קופה היא בדיוק מה שציפינו שתהיה, זהה לחלוטין לסדרה 4 קופה מלפנים בעוד מהצד ומאחור מציגה מראה מעודן יותר אך עדיין ספורטיבי. מימדיה זהים לאלה של גרסת הקופה - אורכה עומד על 4,638 מ"מ, רוחבה הוא 1,825 מ"מ ובסיס הגלגלים נמתח על פני 2,810 מ"מ מכובדים. ההבדל היחיד הוא כמובן בגג, שזכה לתוספת של 12 מ"מ לגובה על מנת לתת ליושבים מאחור מרווח ראש טוב יותר והוא הוארך ב- 112 מ"מ על מנת לאפשר את עיצוב הקופה. הבדל נוסף הוא תא המטען שצמח בנפח מ- 455 ליטר בגרסת הקופה ל- 480 ליטר ודלת תא המטען שנפתחת כעת יחד עם השמשה האחורית ויוצרת פתח הטענה גדול ונוח.
תא הנוסעים של הגראן קופה נשאר דומה מאוד לזה שבשאר הגרסאות וכך גם היצע המנועים, שמורכב ממנועי בנזין בעלי ארבעה ושישה צילינדרים כמו גם שני מנועי דיזל בעלי ארבעה צילינדרים. כל המנועים מוצעים עם תיבת הילוכים ידנית בת שישה הילוכים או אוטומטית בת שמונה הילוכים. גרסת הבסיס, 420i תוצע עם מנוע בנזין מוגדש טורבו בנפח 2.0 ליטר המפיק 184 כ"ס ומומנט מרבי של 27.5 קג"מ. גרסה זו מאיצה מאפס למאה קמ"ש תוך 7.5 שניות עם התיבה הידנית (7.6 שניות עם התיבה האוטומטית) וצריכת הדלק בנסיעה משולבת עומדת על 15.6 ק"מ לליטר (16.4 ק"מ לליטר עם התיבה האוטומטית).
כמו כן, יוצע מנוע נוסף בנפח 2.0 ליטר שישווק עם גרסת 428i. מנוע זה מפיק 245 כ"ס ונתון המומנט המרבי עומד על 35.7 קג"מ. תאוצה מאפס למאה קמ"ש אורכת 6.1 שניות עם התיבה הידנית (6 שניות עם התיבה האוטומטית) וצריכת הדלק בנסיעה משולבת עומדת על 15.1 ק"מ לליטר (15.9 ק"מ לליטר עם התיבה האוטומטית). בראש ההיצע נמצא מנוע 3.0 ליטר שישווק בגרסת 435i. המנוע מפיק 306 כ"ס ומומנט מרבי של 40.8 קג"מ והוא מביא את הרכב מעמידה למאה קמ"ש תוך 5.5 שניות עם התיבה הידנית (5.2 שניות עם התיבה האוטומטית) וצריכת הדלק בנסיעה משולבת עומדת על 12.3 ק"מ לליטר עם התיבה הידנית (13.3 ק"מ לליטר עם התיבה האוטומטית). בנוסף תוצע הסדרה 4 גראן קופה שני מנועי דיזל בנפח 2.0 ליטר המספקים 143 ו- 184 כ"ס.
שוק הרכב הישראלי משתנה לנגד עינינו. המותגים הסינים הרבים מגבירים את התחרות והמותג הצ'כי הוותיק נאלץ ...
בוריס רוזנר 04 דצמבר 2025
גיאו מוביליטי, יבואנית ג'ילי לישראל, צפויה להשיק רשמית את רכב הפנאי ג'ילי סטאריי (GEELY Starray EM-i...
בוריס רוזנר 02 דצמבר 2025
טלקאר, יבואנית קיה לישראל, מודיעה על השקת קיה ספורטאז' הייבריד לונג 2026 לאחר מתיחת פנים על מנת להתח...
בוריס רוזנר 01 דצמבר 2025
ליפמוטור C10 החשמלי אשר הושק לראשונה בסוף 2024 עם טווח נסיעה של עד 424 ק"מ וטעינה חד פאזית איטית, מג...
בוריס רוזנר 01 דצמבר 2025
פריסבי, יבואנית אלפין לישראל, משיקה הבוקר את אלפין A290 החשמלית - גרסת הביצועים של רנו 5 אשר גם היא ...
בוריס רוזנר 27 נובמבר 2025
כלמוביל, יבואנית ג'נסיס לישראל, משיקה את רכב הפנאי החשמלי ג'נסיס GV70 EV לאחר מתיחת פנים הכוללת תא נ...
בוריס רוזנר 27 נובמבר 2025