סיאט איביזה אקסלנס מושקת בישראל

  • כתב: אדם רודן
  • צילום: יצרן
  • 09 יולי 2018
  • 0 תגובות

צ'מפיון מוטורס, יבואנית סיאט לישראל, החלה בשיווק סיאט איביזה ברמת אבזור אקסלנס חדשה, הזמינה לרכישה רק באתר אינטרנט ייעודי (https://www.buy-ibiza-online.co.il) ולא תגיע לאולמות התצוגה. רכישת רכבים און-ליין הופכת לפופולרית ברחבי העולם וכעת גם מספר יבואניות רכב בישראל החלו ליישר קו עם המגמה העכשווית.

סיאט איביזה

תהליך רכישת הרכב מורכב ממספר שלבים פשוטים הכוללים ראשית בחירת צבע חיצוני, צבע ריפוד ותוספות אבזור אופציונליות בתשלום נוסף. לאחר מכן יידרש הלקוח למלא פרטים אישיים באתר, לקבוע את המועד הרצוי לקבלת הרכב, ולשלם מקדמה. השלב השלישי כולל מילוי טפסים נדרשים ותשלום מלא עבור הרכב. בשלב הסופי תקבע נקודת איסוף הרכב לפי דרישת הלקוח.

סיאט איביזה אקסלנס

סיאט איביזה אקסלנס מצויידת במנוע טורבו בנזין TSI בנפח 1.0 ליטר בהספק 115 כ''ס, המשודך לתיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים מסוג DSG. רשימת האבזור נדיבה וכוללת בין היתר מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 8 אינץ', הגה בחיפוי עור, מפתח חכם לכניסה והתנעה ללא מפתח, גימורי כרום בתא הנוסעים, תאורת אווירה פנימית, תאורת יום ופנסים אחוריים מסוג LED, פנסי ערפל עוקבי פניה, מראות צד חשמליות עם הפשרת אדים, וחישוקי סגסוגת קלה בקוטר 15 אינץ'. מפרט הבטיחות כולל שש כריות אוויר, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת בלימה אוטונומית, התרעה על עייפות נהג, חיישני חניה אחוריים, ומערכת מובילאיי 630.

מחירה של סיאט איביזה אקסלנס עומד על 90,900 ₪ והופך אותה לאיביזה האוטומטית הזולה והמשתלמת ביותר בהיצע המקומי. למרות המחיר הנמוך, רשימת האבזור עשירה יחסית ודומה לגרסת סטייל היקרה יותר שמחירה עומד על 98,990 ₪ ואף כוללת אלמנטים מגרסאות FR ו- FR PRO הבכירות.

סיאט איביזה אקסלנס

צביקה לוי, מנהל חטיבת סיאט בצ'מפיון מוטורס, מסר כי: "כמותג רכב הפונה כבר קרוב לעשור לקהל צעיר בשלל אמצעים דיגיטליים, זה אך טבעי שנוביל מהלך חדשני מסוג זה. אנו בטוחים כי קהל הלקוחות שלנו יוכל ליהנות מחוויית רכישה Online של הסופר מיני הפופולרית בישראל, בגרסה ייחודית ובמחיר אטרקטיבי במיוחד".

רונית בן עזרי, מנהלת פיתוח עסקי בצ'מפיון מוטורס, מסרה כי: "אחד הצעדים האסטרטגיים והמרכזיים שלנו בצ'מפיון מוטורס הינו המעבר למיקוד בלקוח. צעד זה מחייב היכרות עמוקה עם לקוחותינו הקיימים והפוטנציאליים ויכולת להציע להם פתרונות רבים ומגוונים בהתאם לצרכיהם המשתנים. אנו רואים במהלך רכישת כלי רכב בדיגיטל את אחת הסנוניות הראשונות לדרך זו, אנו נמשיך לתקשר עם הלקוח ולהנגיש לו את שירותנו בזמן ובמקום שיתאימו לו לפי צרכיו".

ג'קי הר ציון, מנהל תחום הדיגיטל בצ'מפיון מוטורס, מסר כי: "כחלק מהדגש ששמה צ׳מפיון מוטורס על נושא החדשנות בכלל והדיגיטל בפרט, מהלך ה-e-commerce הינו צעד חשוב באבולוציית רכישת הרכב. הרגלי הצריכה ב- online תופסים נפח גדל והולך בשוק המודרני, הגיע זמנו של עולם הרכב להציע חווית רכישה דיגיטלית דרך המובייל והמחשב האישי. בנינו פלטפורמה שתציע חוויה חדשה ורכישת online, דרך הערוצים הדיגיטליים".