עדיין מתלבט? נשמח להעניק לך ייעוץ וליווי אישי VIP ברכישת רכב
מלא פרטים ונחזור אליך בהקדם (שירות הליווי כרוך בתשלום)
עדיין מתלבט? נשמח להעניק לך ייעוץ וליווי אישי VIP ברכישת רכב
מלא פרטים ונחזור אליך בהקדם (שירות הליווי כרוך בתשלום)
״אלטרנטיבה למשפחתית חסכונית״
״אלטרנטיבה למשפחתית חסכונית״
115כ״ס
5/5כוכבי בטיחות
19.4קמ/ליטר
<p dir="RTL">הדור השמיני של הונדה סיוויק סדאן הייבריד הושק לעולם בשנת 2005 ועבר מתיחת פנים קלה בשנת 2009. זהו הדור הראשון של הונדה סיוויק שבו מצטרפת גרסת ההייבריד לשוק המקומי. במסגרת מתיחת הפנים העיצוב החיצוני עבר ריענון קל בדמות פגושים מעוצבים יותר ופנסי ערפל שונים. תא הנוסעים זכה לשינויים מינוריים בלבד. לאחר מתיחת הפנים קיבלה המכונית ציון מרבי של 5 כוכבי בטיחות במבחני הריסוק של ארגון Euro NCAP.</p>
<p dir="RTL">הונדה סיוויק סדאן הייבריד משתייכת לקטגוריית המכוניות המשפחתיות וממוקמת בקשת דגמי היצרן מעל <a href="http://www.gear.co.il/%D7%93%D7%92%D7%9E%D7%99%D7%9D/%D7%94%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%94/2009/%D7%90%D7%99%D7%A0%D7%A1%D7%99%D7%99%D7%98" target="_blank" title="לדף הדגם באתר">הונדה אינסייט</a>. מתחרותיה העיקריות של המכונית הן <a href="http://www.gear.co.il/%D7%93%D7%92%D7%9E%D7%99%D7%9D/%D7%A1%D7%99%D7%98%D7%A8%D7%95%D7%90%D7%9F/2009/C4" target="_blank" title="לדף הדגם באתר">סיטרואן C4</a>, <a href="http://www.gear.co.il/%D7%93%D7%92%D7%9E%D7%99%D7%9D/%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%93/2006/%D7%A4%D7%95%D7%A7%D7%95%D7%A1_%D7%A1%D7%93%D7%90%D7%9F" target="_blank" title="לדף הדגם באתר">פורד פוקוס</a>, <a href="http://www.gear.co.il/%D7%93%D7%92%D7%9E%D7%99%D7%9D/%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%90%D7%99/2008/i30" target="_blank" title="לדף הדגם באתר">יונדאי i30</a>, <a href="http://www.gear.co.il/%D7%93%D7%92%D7%9E%D7%99%D7%9D/%D7%A1%D7%99%D7%90%D7%98/2006/%D7%9C%D7%90%D7%95%D7%9F" target="_blank" title="לדף הדגם באתר">סיאט לאון</a>, <a href="http://www.gear.co.il/%D7%93%D7%92%D7%9E%D7%99%D7%9D/%D7%A1%D7%95%D7%91%D7%90%D7%A8%D7%95/2007/B3_%D7%97%D7%9E%D7%A9_%D7%93%D7%9C%D7%AA%D7%95%D7%AA" target="_blank" title="לדף הדגם באתר">סובארו B3</a>, <a href="http://www.gear.co.il/%D7%93%D7%92%D7%9E%D7%99%D7%9D/%D7%98%D7%95%D7%99%D7%95%D7%98%D7%94/2007/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%9C%D7%94" target="_blank" title="לדף הדגם באתר">טויוטה קורולה</a>, <a href="http://www.gear.co.il/%D7%93%D7%92%D7%9E%D7%99%D7%9D/%D7%9E%D7%90%D7%96%D7%93%D7%94/2004/3" target="_blank" title="לדף הדגם באתר">מאזדה 3</a>, <a href="http://www.gear.co.il/%D7%93%D7%92%D7%9E%D7%99%D7%9D/%D7%9E%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%99/2006/%D7%9C%D7%A0%D7%A1%D7%A8_%D7%A1%D7%93%D7%90%D7%9F" target="_blank" title="לדף הדגם באתר">מיצובישי לנסר</a>, <a href="http://www.gear.co.il/%D7%93%D7%92%D7%9E%D7%99%D7%9D/%D7%A4%D7%99%D7%92'%D7%95/2008/308" target="_blank" title="לדף הדגם באתר">פיג'ו 308</a>, <a href="http://www.gear.co.il/%D7%93%D7%92%D7%9E%D7%99%D7%9D/%D7%A4%D7%95%D7%9C%D7%A7%D7%A1%D7%95%D7%95%D7%92%D7%9F/2009/%D7%92%D7%95%D7%9C%D7%A3_5_%D7%93%D7%9C%D7%AA%D7%95%D7%AA" target="_blank" title="לדף הדגם באתר">פולקסווגן גולף</a>, <a href="http://www.gear.co.il/%D7%93%D7%92%D7%9E%D7%99%D7%9D/%D7%A1%D7%A7%D7%95%D7%93%D7%94/2006/%D7%90%D7%95%D7%A7%D7%98%D7%91%D7%99%D7%94" target="_blank" title="לדף הדגם באתר">סקודה אוקטביה</a> ו<a href="http://www.gear.co.il/%D7%93%D7%92%D7%9E%D7%99%D7%9D/%D7%A8%D7%A0%D7%95/2006/%D7%9E%D7%92%D7%90%D7%9F_5_%D7%93%D7%9C%D7%AA%D7%95%D7%AA" target="_blank" title="לדף הדגם באתר">רנו מגאן</a>, או מכוניות היברידיות אחרות כגון <a href="http://www.gear.co.il/%D7%93%D7%92%D7%9E%D7%99%D7%9D/%D7%98%D7%95%D7%99%D7%95%D7%98%D7%94/2009/%D7%A4%D7%A8%D7%99%D7%95%D7%A1" target="_blank" title="לדף הדגם באתר">טויוטה פריוס</a> או <a href="http://www.gear.co.il/%D7%93%D7%92%D7%9E%D7%99%D7%9D/%D7%98%D7%95%D7%99%D7%95%D7%98%D7%94/2011/%D7%90%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%A1_%D7%94%D7%99%D7%99%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%93" target="_blank" title="לדף הדגם באתר">טויוטה אוריס הייבריד</a>.</p>
<p dir="RTL">הונדה סיוויק סדאן הייבריד לא מציעה אפשרות לנוע בעזרת המנוע החשמלי בלבד, גם לא בפקקים תוך כדי גלישה ומשתמשת בו רק כמנוע עזר מאריך טווח לטובת שיפור צריכת הדלק של מנוע הבנזין. נוסף על כך, בעת כיבוי המנוע בעצירה מלאה גם המזגן מספיק לפעול, דבר שיאלץ לוותר על מערכת "עצור וסע" בתקופות הקיץ החמות.</p>
<p dir="RTL">העיצוב החיצוני זהה ל<a href="http://www.gear.co.il/%D7%93%D7%92%D7%9E%D7%99%D7%9D/%D7%94%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%94/2009/%D7%A1%D7%99%D7%95%D7%95%D7%99%D7%A7_%D7%A1%D7%93%D7%90%D7%9F" target="_blank" title="לדף הדגם באתר">הונדה סיוויק סדאן</a> הרגילה, ורק חישוקי סגסוגת בעיצוב ייחודי, ספוילר אחורי קטן ותגי הייבריד ירמזו שמדובר במכונית ירוקה. משקלה של המכונית עומד על 1,324 ק"ג, תוספת של כ- 100 ק"ג לעומת הגרסה הרגילה. תא הנוסעים של הונדה סיוויק סדאן הייבריד דומה למדי לגרסה הרגילה. התחושה אוורירית ויש שפע מקום ליושבים מלפנים. המושבים נוחים מאוד, אך היושבים מאחור יחושו בצפיפות. נוחות הנסיעה טובה וכך גם בידוד הרעשים. הסוללות מספקות טווח נסיעה סביר, אך אלה יתרוקנו מהר בעליות ארוכות ומנוע הבנזין לבדו מספק ביצועים פושרים.</p>
<p dir="RTL">מידותיה החיצוניות של הונדה סיוויק סדאן הייבריד ממוצעים לקטגוריה. אורכה עומד על 4,545 מ"מ, רוחבה 1,750 מ"מ וגובהה 1,430 מ"מ. בסיס הגלגלים של הונדה סיוויק סדאן הייבריד נמתח על פני 2,700 מ"מ. נפח תא המטען עומד על 350 ליטרים בלבד, 39 ליטר פחות מגרסה הרגילה.</p>
<p dir="RTL"><strong>מנוע הונדה סיוויק סדאן הייבריד</strong></p>
<p dir="RTL"><strong>IMA 1.4 הייבריד -</strong> מנוע בנזין 4 צילינדרים בנפח 1.4 ליטר הנעזר במנוע חשמלי על מנת להפיק הספק משולב של 115 כ"ס ומומנט מרבי של 17.3 קג"מ. המנוע משודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה המעבירה את המומנט לגלגלים הקדמיים. המהירות המרבית עומדת על 185 קמ"ש ומיאוץ מאפס למאה קמ"ש אורך 12.1 שניות. לפי נתוני היצרן, צריכת הדלק עומדת על 21.7 ק"מ לליטר בנסיעה בין עירונית עירונית, 17.2 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית ו- 19.3 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת.</p>2010הונדההונדההונדה סיוויק סדאן הייבריד19300משפחתיות0101מלא פרטים ונחזור אליך בהקדם (שירות הליווי כרוך בתשלום)
מלא פרטים ונחזור אליך בהקדם (שירות הליווי כרוך בתשלום)
מלא פרטים ונחזור אליך בהקדם (שירות הליווי כרוך בתשלום)
תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.