פורד ברונקו במבחן דרכים

לקחנו לסוף שבוע פורד ברונקו בגרסת WILDTRAK בצבע כתום מטאלי בולט ויצאנו לבדוק האם הוא באמת כל כך טוב בשטח

תגיות: , , , ,

פורד ברונקו הוא לא רכב סטנדרטי לפי שום אמת מידה, ועל כן כל כך התרגשנו לפני בחינתו במערכת. בדרך כלל אנחנו בוחנים דגמים חדשים המחליפים דגמים קיימים ויכולים להשוות ביניהם וגם מול המתחרים הרבים שלהם בשוק. התרגלנו גם לראות דגמים ההופכים ירוקים יותר עם צריכת דלק עדיפה הנעזרים במערכת היברידית קלה, סטנדרטית או נטענת לשיפור צריכת הדלק, ואף פריצה של רכבים חשמליים בדרך לכבוש את השוק. בפורד מסתבר לא שמו קצוץ על כל מה שנראה לנו די טבעי והצליחו למצוא הברקה מוטורית שבתיאור עובדות ומספרים נראית חסרת סיכוי, אך עם ירידה לפרטים והבנת טבע האדם, מסתמנת כאחת ההצלחות המוטוריות אותן יכולנו להרגיש בעורקנו עוד עם השמועות הראשונות אודות הדגם.

פורד ברונקו במבחן דרכים

פורד ברונקו WILDTRAK
יתרונות יכולת שטח, עיצוב, יחידת הנעה, אבזור, בטיחות, מודולוריות, שימושיות
חסרונות צריכת דלק, בידוד רעשים, העדר פתחי מיזוג מאחור

דור ראשון של פורד ברונקו הושק בשנת 1965 ושווק עד לשנת 1977. את דגם ה- SUV הספרטני הראשון שהתחרה בג'יפ CJ-5 יזם דונלד נ. פריי אשר היה אחראי גם על הבאתה לעולם של פורד מוסטנג המוצלחת. ארבעת הדורות הבאים משנת 1977 ועד לשנת 1966 כבר היו דגמי SUV מתקדמים, גדולים ומפנקים יותר, ונראו פחות כמו רכבי שטח. אחד הסרטונים המוכרים בהם כיכב פורד ברונקו מאותן השנים צולם בשנת 1994. בסרטון זה כיכב פורד ברונקו XLT לבן קצר משנת 1993 בו שהה או.ג'יי. סימפסון ואחריו דלקו יותר מ- 20 ניידות משטרה וכמה מסוקים של המשטרה ושל גופי המדיה הגדולים בארה"ב.

פורד ברונקופורד ברונקו

לאחר 25 שנים בהם לא שווק פורד ברונקו החליטו בפורד כי הגיעה השעה להחזירו לחיים. קיצוץ דרמטי ברכבי שטח אמיתיים בעשור האחרון גרמו לפורד להרים את הכפפה ולהציג מועמד הקורא תיגר על מוביל הקטגוריה - ג'יפ רנגלר, בניגוד ליצרנים אחרים אשר נפרדו מרכבי השטח האחרונים אותם הציעו.

עיצוב ונוחות פורד ברונקו

פורד ברונקופורד ברונקו

פורד ברונקו החדש מהדור השישי הוא רכב שטח אמיתי גדול וקשוח. עיצובו המודרני כולל קריצות רטרו לדגם הברונקו הראשון משנות השישים של המאה הקודמת, עם עיצוב רבוע אשר מאחוריו תכנון פונקציונלי מתקדם. בניגוד לג'יפ רנגלר המעוגל בקודקודו, חזית פורד ברונקו מרובעת ומזכירה יותר את לנד רובר דיפנדר הישן.

פורד ברונקופורד ברונקו

החזית הגבוהה כוללת פנסי לד עגולים עם פס תאורה ישר היוצא מקודקודם ועומד בקו ישר עם הכיתוב BRONCO במרכז הגריל הקדמי. גרסת המבחן WILDTRAK כוללת פגושי פלסטיק מסיביים ומיגון תחתון מלא של אספיר בהתקנה מקומית. מכסה המנוע ארוך ואופקי, וכולל בליטה בחלקו האחורי הצבועה בצבע שחור מט למניעת סינוור. מראות הצד גדולות ורבועות ומותקנות בחלק הקבוע על מכסה המנוע הצמוד לשמשה הקדמית כדי לאפשר את פתיחת הדלתות הקדמיות ופירוקן ללא בעיה.

פרופיל הרכב רבוע. השמשה הקדמית מותקנת די במאונך, וזווית התקנת השמשה האחורית כבר נושקת ל- 90 מעלות. קו המותניים אופקי לחלוטין וכולל בליטה קלה מקו החלונות וחריץ ישר לאורך כל המרכב. לקראת סוף הדלת האחורית עולה קו המותניים כמה ס"מ ונשאר אופקי גם בחלקו האחורי של הרכב. בחלקן התחתון של הדלתות חריץ עיצובי אופקי נוסף. כנפוני הפלסטיק של בתי הגלגלים גדולים ומסיביים, ובולטים לא מעט מהמרכב, בדומה לג'יפ רנגלר.

פורד ברונקופורד ברונקו

כל חלקי הגג הפריקים עשויים מפלסטיק שחור מוכסף איכותי ומסיבי, ומוסיפים עניין לצביעה הדו-גונית של הרכב. עוד בגרסת WILDTRAK פסי גגון מסיביים פריקים לאורך ולרוחב הגג. מתחת לדלתות הצד חצאית-מדרכון מתכת דקה שאינה פוגעת במרווח הגחון. את מראה הפרופיל המצ'ואיסטי משלימים צמיגי ענק בגודל 35 אינץ' במידות 315/70R17 עם ג'נט שחור וברגים בולטים. מאחור דלת נפתחת הצידה וחלון נפתח מעלה. גלגל חלופי בגודל מלא עם ג'נט תואם מותקן על הדלת האחורית וכולל בקצה הציר עליו הוא מורכב את מצלמת הרוורס. פנסי הלד מאחור ארוכים וצרים, וגם הפגושים מאחור מסיביים מפלסטיק שחור.

פורד ברונקופורד ברונקו

עיצוב תא הנוסעים רבוע, מודרני, ופונקציונלי. בדשבורד המרובע בולט מסך מולטימדיה מרכזי ענק בגודל 12 אינץ' עם רזולוציה גבוהה, ניגודיות גבוהה ומעבד חזק המריץ גם וידאו ללא שום בעיה. לוח המחוונים גדול ומשלב מד מהירות אנלוגי ומסך צבעוני בגודל 8 אינץ'. גלגל ההגה הנאה מחופה עור ומחומם. בטבורו של ההגה לוגו הסוס הבועט ובצידיו מתגים רבים. ההגה בגודל המתאים ונוח מאוד לאחיזה.

פורד ברונקופורד ברונקו

מעל לוח המחוונים מתגים בחיפוי גומי לשליטה במערכת בקרת המשיכה ובנעילות הדיפרינציאל השונות. פתחי המיזוג מלבניים, גדולים ואפקטיביים, ובצידי הדשבורד ידיות אחיזה גדולות ומסיביות. פקדים גדולים ונוחים של מערכת המולטימדיה ומערכת בקרת האקלים ממוקמים מתחת למסך המרכזי, ומתחתם תא אחסון פתוח עם משטח טעינה אלחוטית, שקע 12V, ושקעי טעינה וכניסת מולטימדיה מסוג USB ו- USB-C.

פורד ברונקופורד ברונקו

בקונסולה שבין המושבים ידית אחיזה נוספת לנוסע לצד הנהג, ידית הילוכים מעוצבת ונוחה לאחיזה, גלגלת בחירת מצבי הנהיגה וסוג ההנעה, ושני מתקני כוסות עם לשוניות אחיזה. גם מתגי ארבע חלונות הצד ושתי מראות הצד מותקנים בין שני המושבים הקדמיים ומפשטים את פירוק הדלתות. משענת היד רחבה ומרופדת, ותחתיה תא מרובע גדול עם שקע טעינה נוסף במתח 12V. בשל הרצון לשמור על דלתות דקות ככל שניתן לצורך אחסונם בצורה נוחה וחסכונית, אין בדלתות מתקני אחסון נדיבים אלא מצומצמים הניתנים להרחבה בעזרת כיסוי רשת, כך שעדיין ניתן לאחסן בכל דלת בקבוק שתיה. על התקרה בסמוך למראה הפנימית תאורות לד ו- 6 מתגים כהכנה להתקנות שונות כגון כננת ותאורה נוספת קדמית ואחורית. סוככי השמש גדולים ואפקטיביים, ניתנים להסתה הצידה ולבחירת פוזיציית מיקום על ציר ההתקנה.

פורד ברונקופורד ברונקו

מושבי הרכב מחופים עור עבה ואיכותי עם שילוב צבעים של שחור ואפור. המושבים הקדמיים כוללים חימום וכיוונון חשמלי כולל קשיחות התמיכה בגב התחתון. תנוחת הישיבה גבוהה ויש לטפס כדי להגיע למושב. סף החלונות נמוך ושדה הראיה טוב לכל הצדדים. לעזרת הנהג מצטרפים חיישנים קדמיים ואחוריים, ומערכת מצלמות איכותיות היקפיות 360 מעלות אשר תמונתן מוצגות בבירור במסך המרכזי הגדול. ברצפת הרכב שטיחי "אמבטיה" מגומי המותקנים על ריפוד הבד של רצפת הרכב בגרסה זו.

פורד ברונקופורד ברונקו

מאחור מושבים מתפצלים ומתקפלים ביחס של 60:40. בקיפולם יורדים בסיסי המושבים מטה עד לרצפה ואיתם גב המושבים. למרות זאת רצפת ההטענה בתא המטען לא שטוחה וכוללת את מדרגת המושבים. במרכז המושבים מאחור משענת יד נשלפת עם 2 מתקני כוסות. המרווח מאחור טוב בכל המימדים אך מרווח הברכיים לא נדיב במיוחד. מדרגת ההינע רחבה אך אינה גבוהה במיוחד. הישיבה מאחור גבוהה, ויחד עם סף חלונות נמוך מתקבל שדה ראיה טוב מאוד לצדדים. גם שלושה מבוגרים יישבו מאחור בנוחות אך המושב המרכזי נוח פחות ומתאים יותר לילדים. עוד ייהנו נוסעי המושב האחורי מחלונות כהים ומשקעי טעינה 220V, USB ו- USB-C. באופן תמוה נעדרים מאחור פתחי מיזוג.

פורד ברונקופורד ברונקו

דלת תא המטען נפתחת הצידה ללא השמשה האחורית, וזו נפתחת מעלה רק לאחר פתיחת הדלת בשל הגלגל החלופי המותקן על הדלת האחורית. נפח תא המטען לא מצוין במפרט הרכב אך בגרסה הארוכה מדובר בתא מטען גדול ורבוע המסוגל לשאת ציוד רב. את 4 דלתות הצד ניתן לפרק ולאחסן בעמידה בתוך תיקים ייעודיים בתא המטען. ברכב המבחן הותקנה מגירה שימושית מקורית עם חלוקה פנימית מודולרית, הגוזלת מגובה תא המטען ולא תאפשר את אחסון דלתות הצד. גם תיקי אחסנת הדלתות לא סופקו ברכב המבחן. בחלק הפנימי של דלת תא המטען הותקן מדף עבודה מקורי.

פורד ברונקופורד ברונקו

גג הרכב מתפרק לחלוטין בכמה חלקים. מעל שורת המושבים הקדמית שני גגות מתפרקים מימין ומשמאל בנפרד. עם רכב המבחן סופק תיק אחסון לשני גגות אלו. מעל שורת המושבים השניה גג ארוך המתפרק כיחידה אחת ואחסונו מומלץ במחסן לפני היציאה לשטח. הגג מעל תא המטען כולל חלונות הצד והחלון האחורי מתפרקים כיחידה אחת וחייבים להיות מאוחסנים במחסן לפני היציאה לשטח. לאחר הסרת כל הגגות נחשפת קורת הגג בצבע הרכב היורדת בשיפוע אל תא המטען. ניתן לרכוש גג ברזנט המכסה את כל החלקים הפריקים וכולל קשתות מניפה לפתיחת הגג וגם שני חלונות צד אחוריים וחלון אחורי מניילון עבה.

פורד ברונקופורד ברונקו

דלתות הצד מתפרקות בקלות וניתן לפרק את כולן ולאחסנן בתא המטען תוך 10 דקות. להסרת כל דלת יש צורך לפרק את צמת החוטים ושני ברגים בעזרת מפתח רצ'ט המסופק עם הרכב. עם הסרת הגגות ודלתות הצד מתקבל רכב שטח פתוח לחלוטין, בדומה לג'יפ רנגלר, המספק חוויית שטח יוצאת דופן שלא דומה לשום כלי אחר המיועד לכביש וגם לשטח.

ביצועי כביש פורד ברונקו

כל גרסאות פורד ברונקו המשווקות היום בישראל על ידי היבואן הרשמי דלק מוטורס, מוצעות עם מנוע אחד מסוג טווין טורבו V6 מסדרת אקו בוסט בנפח 2,694 סמ"ק עם הספק מרבי של 330 כ"ס ב- 5,250 סל"ד ומומנט מרבי של 57.4 קג"מ ב- 3,100 סל"ד, המשודך לתיבת 10 הילוכים אוטומטית ולמערכת הנעה כפולה 4x4. לוקח מעט זמן להתרגל למימדי הרכב אבל ברגע שמתרגלים ניתן לנוע עם פורד ברונקו בקלילות מפתיעה גם במרחב האורבני. קוטר הסיבוב לא קטן ועומד על 12.7 מטרים אך לא נאלצתי לשילוב של רוורס גם בפניית הפרסה היומיומית שלי.

פורד ברונקופורד ברונקו

השילוב המוצלח מאוד של המנוע ותיבת ההילוכים מאפשרים למרכב במשקל 2,396 ק"ג לנוע במהירות כאילו היה רכב פרטי. לאחר שהשכנים לרמזור מתאוששים לנוכח המפלצת הכתומה שעומדת לצידם, מתחלף הרמזור לירוק ואז נדהמים הם לגלות שגוש הפלדה הרבוע טס קדימה ונעלם מהאופק. בשום חלק מהמבחן לא הורגש חוסר כוח או חוסר בזמינותו. כושר הגרירה עומד על 470 ק"ג לנגרר ללא בלמים ו- 1,506 ק"ג לנגרר עם בלמים.

העברות ההילוכים חלקות ומהירות, וגם התאוטה מתבצעת במהירות ובצורה חלקה. אנו מדדנו תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 7.0 שניות וזה מהר מאוד לרכב שטח בגודל הזה. נדהמנו לגלות שגם בעיקולים מהירים שומר הברונקו על פאסון ולא מפספס לרגע את קו הפניה הנבחר. ההגה נוח מאוד לאחיזה, במשקל נכון ומתקשר לא רע עם הכביש. הבעיה במהירויות גבוהות היא בידוד הרעשים. בידוד רעשי המנוע מצוין וקולו בקושי נשמע גם מחוץ לרכב. גם בידוד רעשי הכביש טוב מאוד לנוכח צמיגי השטח הענקיים, אך בשל גובהו ומבנהו הרבוע של המרכב, מראות הצד הגדולות וכל החלקים הפריקים, נשמעים רעשי הרוח באופן מורגש כבר במהירות 90 קמ"ש. גם קרקושים שונים נשמעים מדי פעם בתא הנוסעים.

פורד ברונקופורד ברונקו

למעט בידוד הרעשים הבעייתי נוחות הנסיעה ברכב טובה מאוד באופן מפתיע, לא מעט הודות לבידוד המוצלח של רעשי ותנודות הכביש, למתלים עצמאיים מלפנים עם כיול מוצלח, ולבולמי הזעזועים מבית Bilstein בטכנולוגיית Position-sensitive Damping. גם נוחות הישיבה ורשימת האבזור הנדיבה תורמת לאיכות הנסיעה הטובה ברכב, אך העדר פתחי מיזוג לספסל האחורי נראה מוזר ולא מתיישב עם מחיר ואבזור הרכב.

ביצועי שטח פורד ברונקו

אנחנו יודעים שאין מי שירכוש פורד ברונקו ולא ירצה ליהנות ממנו בשטח, ולכן הגענו סוף סוף לחלק המעניין של המבחן. הגרסה הנבחנת WILDTRAK מאובזרת יותר לשטח מגרסת Outer Banks והצמיגים כאן בקוטר 35 אינץ' גדולים בכמה מידות. גרסה זו מיועדת לגמוע שבילים מאתגרים במהירות, ובשטח טכני מאתגר רק גרסת Badlands טובה ממנה.

כבר בדף המפרט מדובר בנתוני שטח מדהימים. לגרסת WILDTRAK מרווח גחון של 292 מ"מ, זווית גישה של 43.2 מעלות, וזווית נטישה של 37 מעלות. למרכב הסולם סרן קדמי מסוג M210 Dana AdvanTEK וסרן אחורי מסוג Dana 44 AdvanTEK. המתלים הקדמיים מסוג עצמות עצה כפולות והאחוריים מסוג סרן קשיח. נעילת דיפרנציאל קדמית, אחורית או מרכזית מתאפשרת בקלות גם במצב של תנועה על ידי לחיצה על מתגים יעודיים וזמינים בדשבורד. גרסה זו מגיעה עם מיגון תחתון מלא בהתקנה מקומית מבית אספיר, כולל מדרכוני מתכת כאמור.

פורד ברונקופורד ברונקו

החלטנו לאתגר את פורד ברונקו בטיול שטח בשביליו המגוונים של הר חורשן בעונת האביב הירוקה והרטובה. התחלנו את הטיול לאחר הסרת שני הגגות הפריקים מלפנים, ומאוחר יותר בתוך המסלול הסרנו גם את הדלתות הקדמיות ודאגנו לאחסנן בעדינות בתא המטען בברונקו ובתא הנוסעים של רכב הנלווה אלינו. אכן ניתן לנסוע מהר מאוד בשבילים מאתגרים ולשמור על נוחות נסיעה גבוהה מאוד. מהלך המתלה הארוך הצליח להעלים הרבה מצבי הצלבות שרכבי שטח אחרים מרגישים במהלך אותו המסלול. גם את המסלולים המאתגרים ביותר בהר חורשן, ויש לא מעט כאלה, מצליח פורד ברונקו לעבור בקלילות נונשלנטית בשילוב הילוך נמוך ושימוש נכון בנעילות הדיפרנציאל המגוונות. גובה חציית המים הרשמי עומד על 85 ס"מ, וצלחנו מעבר מים ארוך בגובה 50 ס"מ ללא דלתות בלי שום בעיה.

פורד ברונקופורד ברונקו

ניתן לבחור אחת מארבע צורות הנעה - 2H, 4H, 4L, 4A, כאשר 4L מיועדת לנסיעת שטח טכני ו- 4A לנהיגת כביש ספורטיבית. לפורד ברונקו 7 מצבי נהיגה מגוונים לכל תנאי הנסיעה והשטח - Normal, Eco, Sport, Slippery, Mud/Ruts, Baja, Sand. ניתן גם לבטל את בקרת האחיזה, לבחור מצב נהיגה עם דוושה אחת בלבד, ולבחור במצב Trail turn assist בו ננעל הגלגל האחורי הפנימי בסיבוב ומקצר מאוד את קוטר הסיבוב.

פורד ברונקופורד ברונקו

מהנדסי פורד ברונקו עבדו קשה מאוד כדי לאפשר רכב שטח טהור ומודרני עם אינסוף אפשרויות שדרוג ומודולריות לשטח. זה מתחיל עם גגות ודלתות המתפרקים תוך דקות ספורות עם תכנון מקום אחסונם בתא המטען, עובר דרך מתגי הכנה לשליטה נוחה בציוד כגון כננות ותאורות שטח, וממשיך לאפשרויות הגבהה, החלפת מידות צמיגים, התקנת מיגונים, סוגי דלתות שונות, כנפוני גלגלים במידות ועיצובים שונים, החלפת חלקי מרכב שונים, ואינסוף אפשרויות קיסטום כיד הדמיון הטובה.

פורד ברונקופורד ברונקו

הרבה שאלו אותנו איך פורד ברונקו מול ג'יפ רנגלר או רוביקון והתשובה אכן לא קלה. נהגנו בג'יפ רנגלר ובג'יפ רוביקון במסלולי רמת הגולן הקשוחים ומדובר בחיות שטח אמיתיות. בשטח טכני קשה ביצועי פורד ברונקו Badlands וג'יפ רנגלר רוביקון יהיו די זהים, אך הוסיפו לכך שפורד ברונקו חדש יותר, גדול יותר, חזק יותר, בטיחותי יותר, שימושי יותר, נראה טוב ומסיבי יותר לטעמנו, ומוצע במספר גרסאות, וקיבלתם צרה צרורה לג'יפ רנגלר המסוגלת לנגוס לפחות מחצית מכמות המסירות של הדגם, והדבר תלוי כרגע רק ביכולת הייצור של פורד ברונקו ובשמירת האמונים של לקוחות ג'יפ הוותיקים.

צריכת דלק פורד ברונקו

צריכת הדלק הגבוהה היא אחת מחסרונותיו של פורד ברונקו. במהלך המבחן אשר כלל נסיעת שטח ארוכה וגם נסיעה מהירה בכביש, מדדנו צריכת דלק של 6.7 ק"מ לליטר. עם מיכל דלק גדול בנפח 80 ליטרים עומד טווח הנסיעה על כ- 540 ק"מ בין תדלוקים. במחירי הדלק המוגזמים היום אין ספק שנדרשים לפורד ברונקו מנועים נוספים לבחירה כגון מנוע דיזל ומנוע בנזין היברידי כפי שמציע ג'יפ רנגלר המתחרה.

אמינות ועלויות אחזקה פורד ברונקו

אמינות רכבי פורד האמריקאים נחשבת נמוכה. בסקר שביעות רצון שערך ארגון Consumer Reports בארה"ב בשנת 2021 הגיעה פורד למקום ה- 22 מתוך 26 יצרנים, ירידה של 6 מקומות ביחס לסקר הקודם. בסקר של ארגון J.D. Power שנערך בארה"ב בשנת 2021 ומדד את כמות התקלות לכל 100 כלי רכב הגיעה פורד למקום ה- 22 מתוך 33 יצרניות. בישראל מתאמצת היבואנית בשיפור התדמית השלילית בעקבות תקלות סדרתיות בתיבת ההילוכים של פורד פוקוס אשר שווקה בארץ בתחילת העשור הקודם.

פורד ברונקופורד ברונקו

פורד ברונקו כולל מערכת לניטור איכות השמן במנוע, וטיפול ברכב נדרש עם קבלת הודעה בלוח המחוונים או לאחר 16,000 ק"מ או לאחר 12 חודשים, לפי המוקדם מביניהם. הרכב מוצע עם אחריות יצרן מלאה לשלוש שנים או עד 100,000 ק"מ, והאחריות למערכת ההנעה היא לחמש שנים או עד 100,000 ק"מ.

פורד ברונקופורד ברונקו

עלות הטיפולים והחלפים אינה מפורסמת ברשת האינטרנט ולא נמסרה לנו מהיבואנית דלק מוטורס. עלות ביטוח מקיף לכל נהג מעל גיל 25 עם ותק נהיגה של 7 שנים ללא תביעות או שלילות רישיון עומדת על כ- 10,000 ₪, ועלות ביטוח החובה כ- 1,600 ₪.

בטיחות פורד ברונקו

פורד ברונקו משווק בישראל עם אבזור בטיחות עשיר המזכה אותו בדירוג בטיחות גבוה של 7 מתוך 8, אך הדגם לא נבחן במבחן בטיחות אירופי על ידי ארגון Euro NCAP, ולא הצליח לזכות בדירוג "Top Pick" הנחשק של ארגון הבטיחות IIHS האמריקאי. במבחן הריסוק האמריקאי זכה הברונקו לציון "טוב" (G) במבחני הריסוק מלפנים והמצד, אך לציון "מתקבל" (A) בלבד עבור המושבים ומשענות הראש, עם הערות בגין חוסר הגנה טובה מפני צליפת שוט ותאורה לא מספקת בעיקולים.

פורד ברונקופורד ברונקו

אבזור הבטיחות כולל בין היתר 6 כריות אוויר, מערכת לניטור מרחק מלפנים עם זיהוי הולכי רגל, בלימה אוטונומית בעת חירום, מערכת סיוע בבלימה לאחר התנגשות למניעת תאונות משנה, התרעה ותיקון סטיה מנתיב הנסיעה, מערכת התרעה מפני עייפות נהג, בקרת שיוט אדפטיבית מעל מהירות 15 קמ"ש בלבד, ניטור שטחים מתים, שליטה אוטומטית באורות הגבוהים, חיישני חניה היקפיים, מערך מצלמות 360 מעלות, מראה פנימית עם עמעום אוטומטי למניעת סינוור, מערכת בקרת נדנוד נגרר, מערכת סיוע בעמידה ובזינוק בעליה, ומערכת לניטור לחץ אוויר בצמיגים.

תמורה למחיר פורד ברונקו

פורד ברונקו משווק בישראל על ידי דלק מוטורס היבואנית הרשמית במרכב 2 דלתות קצר ובמרכב 4 דלתות ארוך. המרכב הארוך משווק בשלוש גרסאות – Outer Banks הבסיסית, Badlands טוחנת הסלעים, ו- Wildtrak המאובזרת לנסיעה מהירה בשטח כמו רכב המבחן. במרכב הקצר נעדרת גרסת Wildtrak.

עלותה של גרסת Outer Banks הקצרה 384,900 ₪ ועלותה של גרסת Badblands הקצרה 414,900 ₪. במרכב הארוך עלות גרסת Outer Banks 404,900 ₪, עלות גרסת Badblands 434,900 ₪ ועלות גרסת Wildtrak 449,900 ₪.

פורד ברונקו מצויד בין היתר בפנסים קדמיים ואחוריים מסוג לד, שמשות אחוריות כהות, התנעה מרחוק, כניסה והתנעה ללא מפתח, אוזני גרירה בפגוש הקדמי והאחורי, מערכת בקרת אקלים מפוצלת ללא פתחי מיזוג מאחור, בלם יד חשמלי, מערכת מידע ובידור מסוג SYNC4 התומכת בקישוריות Bluetooth ותומכת בממשקים Apple CarPlay ו- Android Auto בחיבור USB, מערכת שמע B&O עם 10 רמקולים, ומשטח הטענה אלחוטי.

פורד ברונקו הולך כנגד כל הטרנדים בשוק הרכב וכובש בסערה את סגמנט רכבי השטח, ראש בראש מול הטובים בקבוצה. הוא עושה זאת עם יכולת שטח מעולה, עיצוב מסובב ראשים עם קריצת רטרו, יחידת הנעה חזקה וחלקה, אבזור עשיר, אבזור בטיחות נדיב, שימושיות גבוהה, ומודולריות ללא גבולות. אומנם צריכת הדלק גבוהה, בידוד הרעשים בעייתי במהירויות גבוהות, ופתחי מיזוג נעדרים מאחור, אך אין עוד הרבה הברקות מוטוריות כמו פורד ברונקו, שכל אוהב שטח אשר ידו משגת ירצה לשים בחניית ביתו.

פורד ברונקו WILDTRAK ארוך לוקס
מנוע טווין טורבו בנזין V6 2.7 ליטרים אקו בוסט
הספק מרבי 330/5,250 סל"ד/כ"ס
מומנט מרבי 57.4/3,100 סל"ד/קג"מ
תיבת הילוכים אוטומטית 10 הילוכים
יחידת הנעה כפולה 4x4
אורך כללי 4,826 מ"מ
רוחב כללי 2,015 מ"מ
גובה כללי 1,911 מ"מ
בסיס גלגלים 2,950 מ"מ
מרווח גחון 292 מ"מ
זווית גישה 43.2 מעלות
זווית נטישה 37.0 מעלות
גובה צליחת מים 851 מ"מ
מיכל דלק 80 ליטרים
משקל עצמי 2,396 ק"ג
תאוצה 0-100 קמ"ש (מבחן) 7.0 שניות
מהירות מרבית 161 קמ"ש
צריכת דלק משולבת (יצרן) 7.2 עד 8.0 ק"מ לליטר בהתאם לגרסה
צריכת דלק משולבת (מבחן) 6.7 ק"מ לליטר
קבוצת זיהום 15 (מתוך 15)
ציון בטיחות Euro NCAP לא נבחן
רמת אבזור בטיחותי 7 (מתוך 8)
מחיר 449,900 ₪

פורד ברונקו Wildtrak 2022 גלריית תמונות

עדיין מתלבט? נשמח להעניק לך ייעוץ וליווי אישי VIP ברכישת רכב

 מלא פרטים ונחזור אליך בהקדם (שירות הליווי כרוך בתשלום)

תגובות

1 תגובות

בלחיצה על שלח אתה מסכים   לתנאי השימוש

  • 1

    כתבת מבחן מדהימה גיר!

    • רם26/04/22

כתבות נוספות בנושא מבחני רכב 

וולוו XC90 2025 במבחן דרכים (מתיחת פנים)...

הדור השני של וולוו XC90 הוותיק אשר הושק עוד בשנת 2014, זכה למתיחת פנים שניה הכוללת בעיקר מערכת מולטי...

אלדר מנורי23 נובמבר 2025

וולוו XC60 2025 במבחן דרכים (מתיחת פנים)...

וולוו XC60 אשר הושק עוד בשנת 2017 והפך לדגם הנמכר ביותר של וולוו בכל הזמנים לאחר שעקף את וולוו 240, ...

אלדר מנורי16 נובמבר 2025

שברולט קולורדו ZR2 במבחן דרכים

שברולט קולורדו ZR2, גרסת הביצועים של הפיק אפ האמריקאי אשר מתחרה בעיקר בפורד ריינג'ר רפטור, עושה הרבה...

אלעד לרך12 נובמבר 2025

פיג'ו 5008 1.2 2025 במבחן דרכים...

הדור השלישי של פיג'ו 5008 מתחרה בקטגורית רכבי הפנאי D-SUV בעלי 7 מושבים כגון מיצובישי אאוטלנדר, ניסא...

אלדר מנורי9 נובמבר 2025

איון V במבחן דרכים

המותג איון (Aion) שייך לקבוצת GAC שהינה אחת מעשר יצרניות הרכב הגדולות והוותיקות בסין. בעבר GAC שווקה...

אלעד לרך29 אוקטובר 2025

דאצי'ה ביגסטר במבחן דרכים

דאצ'יה ביגסטר, אחיו הגדול של דאצ'יה דאסטר, הגיע ארצה להתחרות בדגמים פופולריים כגון קיה ספורטאז', יונ...

אלעד לרך27 אוקטובר 2025

בעלי מקצוע
השווה
נקה הכל

הוסף עד 4 רכבים להשוואה ולחץ על ׳השווה׳

השווה
נגישות
menu