חוות דעת יונדאי באיון

7.5

ציון גיר

הציון מורכב מבחינה של עשרות פרמטרים

בשש קטגוריות שונות מול הדגמים המתחרים.

  • 7.5

    צריכת דלק

  • 7.0

    ביצועים

  • 6.8

    עיצוב ונוחות

  • 7.0

    תמורה לכסף

  • 8.0

    בטיחות

  • 9.0

    אמינות

  • הנדסת אנוש
  • אבזור
  • ביצועים
  • מרווח פנימי
  • נוחות נסיעה
  • בידוד רעשים
  • איכות חומרים בתא הנוסעים
  • צריכת דלק
״רכב פנאי מרווח ומאובזר במחיר הוגן״
2024יונדאייונדאייונדאי באיון118800פנאי שטח7.5101

עיצוב ונוחות יונדאי באיון

יונדאי באיון מבוסס על יונדאי i20 והוא חולק עימה יחידות הנעה ועיצוב תא נוסעים. בחזית יחידות תאורה מפוצלות ומשטח תחתון בגימור שחור המתפקד כגריל קדמי. בקצה הפגוש משולב עיטור כסוף דמוי מגן גחון לטובת אשליית השטח. חלקו הקדמי של הדופן מתכתב עם קו המותניים, ובהמשך מופיע משטח שקוע נוסף בדלת האחורית. בשילוב עם הגג בצביעה דו-גונית והחישוקים הקלים בעיצוב מקורי מתקבל מראה דינמי ונאה, אך מעט נמוך מהמקובל בקרב רכבי הפנאי. גם הזנב מעוצב באופן מקורי עם יחידות תאורה בצורת בומרנג המחוברות באמצעות פס לד, ודלת תא מטען מושחרת. הפגוש משלב יחידות תאורה נוספות, משטח פלסטיק מושחר, ועיטור כסוף בקצה.

תא הנוסעים מבוסס על זה של יונדאי i20. לוח המחוונים הדיגיטלי נראה טוב אך לא מציע אפשרויות תצוגה מגוונות. בחשיכה בולטת תאורת אווירה כחולה חזקה למדי המשולבת בדלתות. איכות החומרים מאכזבת ומקלקלת את האווירה בתא הנוסעים. מלבד העור על גלגל ההגה תא הנוסעים מדופן בחומרים נוקשים, בסיסיים ומחוספסים. הנדסת האנוש טובה מאוד. לקלות התפעול מסייעים פקדים פיזיים ברורים עבור בקרת האקלים, ופריסת כפתורים נוחה על גבי גלגל ההגה.

תנוחת הישיבה גבוהה רק מעט בהשוואה לזו שביונדאי i20 ולא מספקת את אפקט הישיבה הגבוהה המתבקש מרכב פנאי. המושבים הקדמיים לא נוחים במיוחד בשל בסיס מושב קצר המוטה בזווית חדה מדי לאחור ואינו ניתן לכוונון, ותמיכת הצד מעט מוגזמת ועשויה להפריע לבעלי מבנה גוף רחב. המושב האחורי יאכלס בנוחות שני מבוגרים או שלושה ילדים צנומים. מרווח הרגליים טוב אך מרווח הראש מעט מוגבל. המושב המרכזי נוח יחסית ואינו מוגבה אך מסעד הגב מעט נוקשה. הרצפה כמעט שטוחה כך שהמרווח לרגליים טוב.

בשל כיול מתלים נוקשה גם שיבושים קטנים בעיר מורגשים ורצף שלהם עשוי לגרום ליונדאי באיון לקפץ ולהתנדנד בחוסר נוחות. מחוץ לעיר ההתמודדות עם שיבושים קטנים משתפרת מעט אבל בורות גדולים עשויים לגרום לחבטה משמעותית וקופצנות מוגזמת. כבישים גליים גורמים לתנודות חדות שיגרמו לנהג להוריד קצב. בידוד הרעשים לא מצטיין וכבר במהירות נמוכה תשמעו את רעשי הרוח והצמיגים חודרים אל תא הנוסעים. תחת מאמץ יצטרף אליהם גם צליל לא נעים מצד יחידת ההנעה.

ביצועים יונדאי באיון

יונדאי באיון הנבחן מצויד במנוע טורבו בנזין 3 צילינדרים בנפח 998 סמ"ק עם הספק מרבי של 120 כ"ס, מערכת סיוע היברידית קלה, תיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים, ומערכת הנעה קדמית. התאוצה מעמידה ל- 100 קמ"ש אורכת 10.4 שניות והמהירות המרבית עומדת על 185 קמ"ש. המנוע מתעורר בצליל לא נעים ובסרק הורגשו גם רעידות האופייניות למנועי שלושה צילינדרים. היציאה מהמקום מעט איטית בשל שילוב איטי של ההילוך הראשון, אך לאחר מספר שניות מורגש זינוק טוב קדימה. בתאוצות ביניים המצב טוב יותר והתאוצה מגיעה באופן כמעט מיידי ומסייעת לצלוח במהירות עקיפות זריזות.

תיבת ההילוכים מתנהלת מעט באיטיות וקוטעת את לינאריות התאוצה. מצב ספורט הופך את התיבה לתזזיתית מדי. רמת האחיזה טובה אך הצמיגים הירוקים משמיעים מחאה מוקדם יחסית. זוויות הגלגול מורגשות אך לא ברמה שתפריע לצליחה זריזה של כבישים מפותלים. צריכת הדלק המשולבת של יונדאי באיון עם מערכת סיוע היברידית עומדת על 18.5 ק"מ לליטר על פי נתוני היצרן. במבחן הדרכים שלנו עמדה צריכת הדלק המשולבת על 12.7 ק"מ לליטר בנסיעה שרובה בין עירונית רגועה וכמעט ללא פקקים.

בטיחות יונדאי באיון

יונדאי באיון עבר את מבחני הריסוק של ארגון Euro NCAP בשנת 2021, זכה לציון של 4 כוכבים מתוך 5, והפסיד את הכוכב החמישי בעיקר בשל היעדרה של כרית אוויר מרכזית בין המושבים הקדמיים. אבזור הבטיחות כולל בין היתר מערכת לניטור מרחק לפנים, זיהוי תנועה חוצה בצומת, בלימה אוטונומית בעת חירום, ניטור שטחים מתים, מערכת אקטיבית למניעת התנגשות בעת מעבר נתיב, זיהוי תמרורי מהירות, מגביל מהירות חכם, מערכת אקטיבית למניעת סטיה מנתיב הנסיעה עם פונקציית שמירה על מרכז הנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, חיישני חניה היקפיים עם התרעה מפני התנגשות בחניה, שליטה אוטומטית באורות הגבוהים, התרעה על עייפות הנהג, והתרעה מפני שכחת ילדים במושב האחורי.

תמורה למחיר וסיכום יונדאי באיון

מפרט האבזור של גרסת סופרים כולל בין היתר צביעה דו-גונית עם גג בצבע שחור, פנסי לד קדמיים ואחוריים, חישוקים קלים בקוטר 17 אינץ', מפתח חכם, מערכת לבחירת מצבי נהיגה, חיישני אור וגשם, קיפול חשמלי למראות הצד, שמשות אחוריות כהות, בקרת אקלים, מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 8.0 אינץ', תמיכה בממשקי אנדרואיד אוטו ואפל קאר פליי, טעינה אלחוטית לטלפון הסלולרי, ולוח מחוונים דיגיטלי עם מסך בגודל 10.25 אינץ'.

למרות נוחות נסיעה בינונית, בידוד רעשים לוקה בחסר, איכות חומרים בסיסית בתא הנוסעים, וצריכת דלק לא מרשימה, מציע יונדאי באיון תג מחיר אטרקטיבי, תא נוסעים מרווח, הנדסת אנוש טובה, רמת אבזור עשירה, וביצועים טובים. יונדאי באיון עשוי לשמש כתחליף אטרקטיבי עבור משפחות קטנות, וגם עבור מקבלי רכב צמוד ממקום העבודה שיוכלו ליהנות מתשלום חודשי נמוך באופן משמעותי על עסקת הליסינג.

עדיין מתלבט? נשמח להעניק לך ייעוץ וליווי אישי VIP ברכישת רכב

 מלא פרטים ונחזור אליך בהקדם (שירות הליווי כרוך בתשלום)

עדיין מתלבט? נשמח להעניק לך ייעוץ וליווי אישי VIP ברכישת רכב

 מלא פרטים ונחזור אליך בהקדם (שירות הליווי כרוך בתשלום)

כתבות יונדאי באיון

יונדאי באיון 2024 זוכה למתיחת פנים

17 ינואר, 2024

יונדאי באיון, רכב הפנאי העירוני המבוסס על יונדאי i20, זוכה למתיחת פנים קלה הכוללת עיצוב חיצוני מלוטש המעניק לו מראה דרמטי יותר, אבזור משופר ומערכות בטיחות משודרגות כדי להתחרות בדגמים בגון קיה סטוניק, סיאט ארונה, רנו קפצ'ור, וטויוטה יאריס קרוס.

קרא עוד

דגמי יונדאי מתייקרים באלפי שקלים

06 אוגוסט, 2022

כלמוביל, יבואנית יונדאי, מצטרפת לגל עליות המחירים ומעדכנת את מחירון דגמי יונדאי המשווקים בישראל. עליית המחירים של דגמי יונדאי מגיעה לאחר שטויוטה, קיה ומותגים נוספים פרסמו מחירונים חדשים עם התייקרויות של אלפי שקלים בשלל דגמים פופולריים.

קרא עוד

יונדאי באיון מושק בישראל

31 יולי, 2022

כלמוביל, יבואנית יונדאי, משיקה בישראל את יונדאי באיון. מדובר ברכב פנאי קטן שלישי של יונדאי בישראל שניצב בין יונדאי וניו הקטן ממנו לבין יונדאי קונה הגדול יותר. בזכות בסיס גלגלים באורך נדיב של 2,580 מ"מ הוא אמור להציע מרווח פנים נדיב שיאפשר לו להוות תחליף הולם עבור משפחתית קטנה, ולאור התייקרות מחירי המשפחתיות גם תחליף זול למשפחתית בגודל מלא כרכב צמוד ממקום העבודה.

קרא עוד

יונדאי באיון בדרך לישראל

04 יולי, 2022

כלמוביל, יבואנית יונדאי, תחל בקרוב לשווק בישראל את יונדאי באיון, רכב פנאי שטח עירוני על בסיס יונדאי i20. אם נראה לכם שקצת צפוף באגף רכבי הפנאי של יונדאי, אתם לא טועים. כבר היום משווקת יונדאי בישראל שני רכבי פנאי עירוניים - יונדאי וניו ויונדאי קונה. יונדאי וניו ויונדאי באיון משחקים למעשה על אותה המשבצת, אך הוניו מיועד לשוק האמריקאי ולשווקים מתפתחים בגרסאות ייעודיות, ואילו יונדאי באיון מיועד לאירופה. ישראל היא מהשווקים הבודדים בהם ישווקו שני הדגמים במקביל. מחירו של יונדאי באיון בישראל צפוי לנוע בין 120,000 ₪ ל- 135,000 ₪.

קרא עוד

יונדאי באיון החדש 2021 נחשף

01 מרץ, 2021

יונדאי ביון החדש, אשר נחשף היום, מתברג בהיררכיית הדגמים של היצרנית בין יונאי וניו ליונדאי קונה, ויחד עימם ישתלב בקטגוריה התוססת ביותר בשוק הרכב המונה מתחרות כגון פורד פומה, סיאט ארונה, פיז'ו 2008, ורבות נוספות. יונדאי באיון מיועד לקהל יעד צעיר ואורבני החושק ברכב אופנתי דמוי שטח קומפקטי כאלטרנטיבה מעניינת למכונית סופר מיני שבלונית. אורכו של יונדאי באיון עומד על 4,180 מ"מ (ארוך ב- 140 מ"מ מיונדאי i20), רוחבו 1,775 מ"מ (רחב ב- 25 מ"מ), גובהו 1,500 מ"מ (45 מ"מ יותר), ובסיס הגלגלים באורך 2,580 מ"מ. תא המטען מציע נפח הטענה של 411 ליטרים, ו- 1,205 ליטרים בקיפול המושב האחורי. מרווח הגחון עומד על 183 מ"מ.

קרא עוד

יונדאי באיון 2022-2024

2024יונדאייונדאי

יונדאי באיון

  • פנאי שטח
  • 2022 עד 2024
84,800   עד  118,800
7.5101
7.5

ציון גיר

עדיין מתלבט? נשמח להעניק לך ייעוץ וליווי אישי VIP ברכישת רכב

 מלא פרטים ונחזור אליך בהקדם (שירות הליווי כרוך בתשלום)

המתחרים של יונדאי באיון

2025סיאטסיאט

סיאט ארונה

  • פנאי שטח
  • 2021 עד 2025
132,900   עד  143,900
8.9101
8.9

ציון גיר

2025טויוטהטויוטה

טויוטה יאריס קרוס

  • פנאי שטח
  • 2021 עד 2025
158,990   עד  159,990
8.6101
8.6

ציון גיר

2025קיהקיה

קיה סטוניק

  • פנאי שטח
  • 2020 עד 2025
138,900   עד  139,900
7.1101
7.1

ציון גיר

2025מאזדהמאזדה

מאזדה CX-3

  • פנאי שטח
  • 2019 עד 2025
143,900   עד  163,900
6.8101
6.8

ציון גיר

2025יונדאייונדאי

יונדאי וניו

  • פנאי שטח
  • 2020 עד 2025
134,000   עד  147,150
5.9101
5.9

ציון גיר

2025הונדההונדה

הונדה HR-V

  • פנאי שטח
  • 2024 עד 2025
209,900   עד  224,900
2025ניסאןניסאן

ניסאן ג'וק

  • פנאי שטח
  • 2024 עד 2025
146,990   עד  165,990
2025MGMG

MG ZS

  • פנאי שטח
  • 2024 עד 2025
155,888   עד  155,888
2025רנורנו

רנו קפצ'ור

  • פנאי שטח
  • 2024 עד 2025
151,990   עד  152,990
2025פיג'ופיג'ו

פיג'ו 2008

  • פנאי שטח
  • 2024 עד 2025
147,990   עד  159,990
2025דאצ'יהדאצ'יה

דאצ'יה סנדרו סטפווי

  • פנאי שטח
  • 2024 עד 2025
121,990   עד  121,990
2025פולקסווגןפולקסווגן

פולקסווגן טי קרוס

  • פנאי שטח
  • 2024 עד 2025
148,900   עד  169,900
2025סקודהסקודה

סקודה קאמיק

  • פנאי שטח
  • 2024 עד 2025
142,990   עד  164,990
2025JACJAC

JAC 40

  • פנאי שטח
  • 2022 עד 2025
139,900   עד  160,000
2025פולקסווגןפולקסווגן

פולקסווגן טאיגו

  • פנאי שטח
  • 2024 עד 2025
160,900   עד  174,900
2025צ'ריצ'רי

צ'רי טיגו 4 פרו

  • פנאי שטח
  • 2024 עד 2025
122,990   עד  137,990

תגובות

תגובות

בלחיצה על שלח אתה מסכים   לתנאי השימוש

עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.


בעלי מקצוע
השווה
נקה הכל

הוסף עד 4 רכבים להשוואה ולחץ על ׳השווה׳

השווה
נגישות
menu