חוות דעת סוזוקי S-Cross

7.2

ציון גיר

הציון מורכב מבחינה של עשרות פרמטרים

בשש קטגוריות שונות מול הדגמים המתחרים.

  • 8.5

    צריכת דלק

  • 8.0

    ביצועים

  • 6.5

    עיצוב ונוחות

  • 6.0

    תמורה לכסף

  • 6.0

    בטיחות

  • 9.0

    אמינות

  • תנוחת ישיבה
  • יחידת הנעה
  • צריכת דלק
  • איכות תא הנוסעים
  • נוחות נסיעה
  • לא עדכני ומיושן
״רכב פנאי שימושי אך מיושן״
2025סוזוקיסוזוקיסוזוקי S-Cross179990פנאי שטח7.2101

עיצוב ונוחות סוזוקי S-Cross

סוזוקי העניקה לרכב הפנאי S-Cross מראה שטח מובחן לעומת דגם הקרוסאובר היוצא. מלפנים גריל גדול המעוטר ברצועת כרום הגולשת אל הפנסים הקדמיים ויוצרת מבט אגרסיבי. מכסה המנוע רבוע ומוגבה ויוצר אפקט הגעה של רכב פנאי. בדופן הרכב חיפויי פלסטיק לבתי הגלגלים המעניקים מראה שטח. הזנב מובלט עם פנסים אחוריים שקופים וגדולים המחוברים בעזרת פס מושחר היוצר אשליה כאילו הם מחוברים.

תא הנוסעים נותר כמעט זהה לדגם הקרוסאובר היוצא. המסך המרכזי דילג לראש הדשבורד ודחק מטה את פתחי המיזוג, אולם בגרסת הכניסה המסך בגודל 7.0 אינץ' בלבד. לוח המחוונים האנלוגי, בורר ההילוכים, בלם היד המכני, והפקדים הפזורים בתא הנוסעים מדגישים את גילו המתקדם ומייצרים אווירה מיושנת ולא עדכנית.

איכות החומרים בסיסית. הדיפון דמוי העור מול הנוסע נאה, אבל זהו החלק היחיד עם דיפון נעים למגע. יתר הדיפונים עשויים פלסטיק קשיח, דק וחלול המרגיש זול למגע. הנדסת האנוש זוכה לציון בינוני בעיקר עקב מערכת המולטימדיה. המסך קטן מדי ומציג את האינפורמציה בפונט קטן. הוא אינו רגיש במיוחד למגע ומשמיע ביפ מעיק בכל פעולה, התפריטים מעט סבוכים ובנוסף לכך איכות השמע בינונית בלבד.

המושבים הקדמיים בסיסיים. המסעד התחתון קטן ומציע תמיכה מוגבלת מאוד, ואילו מסעד הגב אינו מספק תמיכה טובה עבור המותניים, הכתפיים והעורף. תנוחת הישיבה גבוהה, אך מושב הנוסע לא מתכוונן לגובה והרגיש גבוה מדי עבור חלק מהנוסעים. שדה הראיה לפנים ולצדדים מוצלח בחסות תנוחת הישיבה המוגבהת, ומראות הצד גדולות ומותקנות במיקום מוצלח המעניק כיסוי רחב. הראות לאחור אינה מבריקה אך גם לא רעה.

הדלתות האחוריות מעט קטנות וזווית הפתיחה אינה נדיבה, כך שהכניסה פנימה אינה נוחה וגם רתימת ילדים למושבי בטיחות תהיה משימה מעט מאתגרת. המושב האחורי מוגבה מעט ביחס לקדמי באופן המקצץ את מרווח הראש, אך בכך ירגישו רק נוסעים מעל גובה של 1.75 מ'. האווירה מאחור בסיסית, ללא פתחי מיזוג או שקעי טעינה. התאורה צהבהבה ומיושנת ופתרונות האחסון צנועים. לסוזוקי S-Cross תא מטען בנפח 430 ליטרים, ועם קיפול מושבי השורה השנייה מתקבל נפח של 665 ליטרים.

כיול המתלים רך מדי וגם במהירות נמוכה נרשמות יותר מדי תנודות מרכב. ההתמודדות עם מהמורות ובורות לא מוצלחת ונרשמו חבטות ותנודות רבות על המתלים. בורות גדולים עשויים להביא לסגירת מתלה חובטת ולתנודות רבות על המתלים המדגישות את הריסון החסר. כבישים גליים יגרמו לתנודות בלתי פוסקות על המתלים, וגלים גדולים יחייבו האטה. בידוד הרעשים לוקה בחסר. רעשי רוח ודרך חודרים אל תא הנוסעים כבר במהירויות נמוכות וקולו של המנוע נשמע גם במאמץ מתון.

ביצועים סוזוקי S-Cross

סוזוקי S-Cross מצויד במנוע טורבו בנזין בנפח 1,373 סמ"ק עם הספק מרבי של 129 כ"ס, תיבת 6 הילוכים אוטומטית, מערכת הנעה קדמית, ומערכת סיוע היברידית קלה במתח 48V הכוללת מתנע גנרטור עם הספק מרבי של 10 כ"ס אשר אינו מסוגל להניע את הרכב בעצמו ואינו מאפשר דימום מנוע בזמן שיוט.

יחידת ההנעה מספקת תחושה נמרצת בנסיעה עירונית. תיבת ההילוכים משתפת פעולה עם העברות זריזות ונעימות, גם אם לא תמיד חלקות לחלוטין. סוזוקי S-Cross הוא לא רכב להשחזת צמיגים בכבישים מפותלים. האחיזה טובה בסך הכל, אבל הוא משדר חוסר נוחות הרבה לפני שתגיעו למגבלות, עם תנודות מרכב רבות ורכינת מרכב משמעותית בעיקולים.

ההיגוי מעורפל ולא מדויק מספיק. משקלו קל, התגבור לא אחיד, ועל תקשורת כצפוי אין מה לדבר. גם דוושת הבלימה הציגה פעולה מעורפלת עם תגובה ראשונית לא מספיק החלטית, ובהמשך התעורר לעיתים צורך להגביר את עוצמת הלחיצה. בבלימות חזקות הורגשה צלילת חרטום משמעותית. צריכת הדלק המשולבת של סוזוקי S-Cross עומדת על 17.5 ק"מ לליטר על פי נתוני היצרן. במבחן הדרכים שלנו נמדדה צריכת דלק משולבת של 14.2 ק"מ לליטר.

בטיחות סוזוקי S-Cross

סוזוקי S-Cross טרם עבר את מבחני הריסוק של ארגון Euro NCAP. אבזור הבטיחות עבר עדכון משמעותי לעומת הדגם היוצא וכולל בין היתר 7 כריות אוויר, מערכת לניטור מרחק מלפנים עם בלימה אוטונומית בעת חירום, התרעה ותיקון סטיה מנתיב הנסיעה, בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור שטחים מתים עם התרעה מפני כניסה לנתיב חסום, התרעה מפני תנועה חוצה מאחור, והתרעה על עייפות הנהג. רמת אבזור הבטיחות עומדת על 6 מתוך 8 על פי משרד התחבורה הישראלי.

תמורה למחיר וסיכום סוזוקי S-Cross

סוזוקי S-Cross בגרסת הכניסה GLX שנבחנה כולל בין היתר חישוקים קלים בקוטר 17 אינץ', קיפול חשמלי למראות הצד, חיישני חניה היקפיים, מצלמת רוורס, מפתח חכם, בקרת אקלים מפוצלת, מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 7.0 אינץ', תמיכה בממשקי אנדרואיד אוטו ואפל קאר פליי, ומנופים להעברת הילוכים מגלגל ההגה.

סוזוקי S-Cross ביצע צעד קטן לפנים שאינו מספיק בכדי להפוך אותו למתחרה בולט בסגמנט רכב הפנאי הקומפקטיים שהפך בשנים האחרונות לצפוף ותחרותי ביותר עם שלל דגמים מוכשרים. תא הנוסעים מיושן ואינו איכותי מספיק ביחס לתג המחיר, נוחות הנסיעה בינונית, האבזור אינו נדיב במיוחד, אך לזכותו יחידת הנעה זריזה ויעילה עם צריכת דלק טובה.

עדיין מתלבט? נשמח להעניק לך ייעוץ וליווי אישי VIP ברכישת רכב

 מלא פרטים ונחזור אליך בהקדם (שירות הליווי כרוך בתשלום)

סוזוקי S-Cross שנים

2025202420232022

עדיין מתלבט? נשמח להעניק לך ייעוץ וליווי אישי VIP ברכישת רכב

 מלא פרטים ונחזור אליך בהקדם (שירות הליווי כרוך בתשלום)

כתבות סוזוקי S-Cross

מבצע סוזוקי לעמיתי מועדון הוט ולחברי הסתדרות המורים - ינואר 2023

11 ינואר, 2023

מכשירי תנועה, יבואנית סוזוקי, יוצאת במבצע בשיתוף עם מועדון הצרכנות הוט ומעדון הצרכנות אשמורת של הסתדרות המורים. במסגרת המבצע שיתקיים בין התאריכים 15.01.2023 - 17.02.2023 ייהנו הרוכשים מהנחות ממחיר המחירון ומהטבות אבזור. בנוסף יוכלו הרוכשים לבחור בעסקת ליסינג פרטי תפעולי באמצעות החברת הליסינג כספא מבית מכשירי תנועה, עם אופציה לחבילת שירות הכוללת טיפולים תקופתיים, החלפת צמיגים, והחלפת מצבר.

קרא עוד

סוזוקי S קרוס - עכשיו גם היברידי

25 אוקטובר, 2022

סוזוקי S קרוס הנוכחי הוצג לפני כשנה כדור חדש למרות שמדובר למעשה במתיחת פנים משמעותית לדור היוצא, אך הפעם בעיצוב בולט ואגרסיבי יותר שהעניק לו מראה המזוהה יותר עם רכב פנאי. סוזוקי S קרוס משווק בישראל כהיברידי אך בפועל מצויד ביחידת הנעה בעלת סיוע היברידי קל המוכרת לנו מהדור היוצא, העושה שימוש במנוע טורבו בנזין בנפח 1.4 ליטרים עם הספק מרבי של 129 כ"ס. הדגם הושק בישראל בחודש יוני 2022 ומוצע עם מערכת הנעה קדמית או כפולה.

קרא עוד

דגמי סוזוקי מתייקרים

19 ספטמבר, 2022

מכשירי תנועה, יבואנית סוזוקי, מפרסמת מחירון חדש המגלם התייקרות של 2,000 עד 3,000 ₪ בשלל דגמים פופולריים. מדובר בעליית מחיר שלישית עבור חלק מדגמי סוזוקי מאז תחילת השנה, וזאת בשעה שסוזוקי סובלת מירידה של 31% במסירות רכב חדש מאז תחילת השנה.

קרא עוד

מבצע סוזוקי לעמיתי מועדון חבר - יוני 2022

13 יוני, 2022

מכשירי תנועה, יבואנית סוזוקי לישראל, יוצאת במבצע בשיתוף עם מועדון הצרכנות חבר שיתקיים בין התאריכים 14.06.2022-12.07.2022. במסגרת המבצע יוצעו דגמי סוזוקי בהנחות ממחיר המחירון עם הטבות אבזור במתנה. המבצע יתקיים בכל סוכנויות סוזוקי ברחבי הארץ.

קרא עוד

סוזוקי S-Cross החדש 2022 מושק בישראל

11 יוני, 2022

בשנת 2013 השיקה היבואנית מכשירי תנועה רכב פנאי קומפקטי משפחתי וכחלק ממהלך שיווקי שסייע לדגם להתברג בסגמנט הלוהט של רכבי הפנאי (קרוסאוברים), הצמידה לו את השם סוזוקי קרוסאובר במקום שמו המקורי SX4 S-Cross. מהלך זה היה נדרש עבור רכב שבזמנו היה נראה כמו האצ'בק מוגבה עם עיצוב פושר מאוד ביחס למתחרים בסגמנט. כעת משיקה החברה את דור ההמשך של סוזוקי קרוסאובר המאמץ הפעם את שמו המקורי סוזוקי S-Cross היות ולא ניתן לטעות עתה לגבי הסגמנט אליו הוא משתייך.

קרא עוד

נחשף סוזוקי קרוסאובר החדש 2022

27 נובמבר, 2021

רכב הפנאי סוזוקי קרוסאובר המוכר בשווקים אחרים בשם סוזוקי S-Cross, מוצג בדור חדש המאמץ עיצוב קשוח יותר אך שומר על מרבית המאפיינים של קודמו. עם השקת הדור הקודם בשוק המקומי, בחרה היבואנית בשם סוזוקי קרוסאובר כדי שאף אחד לא יגדיר את הרכב כמשפחתית האצ'בק מוגבהת, המהלך הצליח בהחלט והרכב נתפש כרכב פנאי למרות עיצוב פושר ולא קשוח כמו של קרוסאוברים אחרים. 

קרא עוד

סוזוקי S-Cross 2022-2025

2025סוזוקיסוזוקי

סוזוקי S-Cross

  • פנאי שטח
  • 2022 עד 2025
113,200   עד  179,990
7.2101
7.2

ציון גיר

עדיין מתלבט? נשמח להעניק לך ייעוץ וליווי אישי VIP ברכישת רכב

 מלא פרטים ונחזור אליך בהקדם (שירות הליווי כרוך בתשלום)

המתחרים של סוזוקי S-Cross

2025BYDBYD

BYD אטו 3

  • פנאי שטח
  • 2022 עד 2025
171,500   עד  178,990
9.3101
9.3

ציון גיר

2025יונדאייונדאי

יונדאי קונה

  • פנאי שטח
  • 2023 עד 2025
176,400   עד  205,650
9.2101
9.2

ציון גיר

2025קיהקיה

קיה EV6

  • פנאי שטח
  • 2022 עד 2025
236,900   עד  309,900
9.2101
9.2

ציון גיר

2025קיהקיה

קיה ספורטאז'

  • פנאי שטח
  • 2022 עד 2025
184,990   עד  216,200
8.9101
8.9

ציון גיר

2025סקודהסקודה

סקודה אניאק

  • פנאי שטח
  • 2021 עד 2025
236,400   עד  277,900
8.9101
8.9

ציון גיר

2025ג'יליג'ילי

ג'ילי גיאומטרי C

  • פנאי שטח
  • 2023 עד 2025
169,500   עד  172,990
8.9101
8.9

ציון גיר

2025טויוטהטויוטה

טויוטה ראב 4

  • פנאי שטח
  • 2019 עד 2025
210,000   עד  276,000
8.6101
8.6

ציון גיר

2025קיהקיה

קיה נירו

  • פנאי שטח
  • 2023 עד 2025
178,900   עד  179,990
8.5101
8.5

ציון גיר

2025סיאטסיאט

סיאט אטקה

  • פנאי שטח
  • 2020 עד 2025
167,900   עד  179,900
8.1101
8.1

ציון גיר

2025ניסאןניסאן

ניסאן אקס טרייל

  • פנאי שטח
  • 2023 עד 2025
209,990   עד  247,490
8101
8

ציון גיר

2025סיטרואןסיטרואן

סיטרואן C5 איירקרוס

  • פנאי שטח
  • 2022 עד 2025
186,990   עד  194,990
7.8101
7.8

ציון גיר

2025סקודהסקודה

סקודה קארוק

  • פנאי שטח
  • 2022 עד 2025
169,990   עד  199,990
7.7101
7.7

ציון גיר

2025שברולטשברולט

שברולט טרייל בלייזר

  • פנאי שטח
  • 2020 עד 2025
161,400   עד  165,400
7.6101
7.6

ציון גיר

2025שברולטשברולט

שברולט טראקס

  • פנאי שטח
  • 2023 עד 2025
149,591   עד  169,990
7.6101
7.6

ציון גיר

2025מאזדהמאזדה

מאזדה CX-5

  • פנאי שטח
  • 2022 עד 2025
180,900   עד  229,900
7.5101
7.5

ציון גיר

2025סקייוולסקייוול

סקייוול ET5

  • פנאי שטח
  • 2022 עד 2025
178,900   עד  220,900
7101
7

ציון גיר

2025צ'ריצ'רי

צ'רי FX

  • פנאי שטח
  • 2022 עד 2025
151,990   עד  168,990
6.8101
6.8

ציון גיר

2025סובארוסובארו

סובארו אאוטבק

  • פנאי שטח
  • 2021 עד 2025
239,900   עד  269,900
6.4101
6.4

ציון גיר

2025מיצובישימיצובישי

מיצובישי ASX

  • פנאי שטח
  • 2019 עד 2025
150,260   עד  151,300
6101
6

ציון גיר

2025מקסוסמקסוס

מקסוס איוניק 6

  • פנאי שטח
  • 2022 עד 2025
224,900   עד  224,900
5.7101
5.7

ציון גיר

2025מיצובישימיצובישי

מיצובישי אקליפס קרוס

  • פנאי שטח
  • 2021 עד 2025
164,400   עד  194,650
5.6101
5.6

ציון גיר

2025יונדאייונדאי

יונדאי טוסון

  • פנאי שטח
  • 2024 עד 2025
188,500   עד  248,900
2025ניסאןניסאן

ניסאן קשקאי

  • פנאי שטח
  • 2024 עד 2025
178,990   עד  199,990
2025סובארוסובארו

סובארו XV קרוסטרק

  • פנאי שטח
  • 2023 עד 2025
173,900   עד  219,900
2025סובארוסובארו

סובארו פורסטר

  • פנאי שטח
  • 2024 עד 2025
209,900   עד  254,900
2025פולקסווגןפולקסווגן

פולקסווגן טיגואן

  • פנאי שטח
  • 2024 עד 2025
228,900   עד  279,900
2025פורדפורד

פורד פוקוס

  • פנאי שטח
  • 2022 עד 2025
165,900   עד  165,900
2025פיג'ופיג'ו

פיג'ו 3008

  • פנאי שטח
  • 2024 עד 2025
186,990   עד  258,990
2025דאצ'יהדאצ'יה

דאצ'יה דאסטר

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
139,990   עד  171,990
2025טויוטהטויוטה

טויוטה C-HR

  • פנאי שטח
  • 2023 עד 2025
185,000   עד  220,000
2025סקודהסקודה

סקודה קודיאק

  • פנאי שטח
  • 2024 עד 2025
229,490   עד  301,990
2025אופלאופל

אופל גרנדלנד X

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
186,990   עד  206,990
2025קופרהקופרה

קופרה אטקה

  • פנאי שטח
  • 2021 עד 2025
265,900   עד  265,900
2025קיהקיה

קיה סלטוס

  • פנאי שטח
  • 2023 עד 2025
164,900   עד  167,990
2025MGMG

MG EHS

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
166,888   עד  196,888
2025קופרהקופרה

קופרה פורמנטור

  • פנאי שטח
  • 2024 עד 2025
194,900   עד  306,900
2025יונדאייונדאי

יונדאי איוניק 5

  • פנאי שטח
  • 2024 עד 2025
214,800   עד  285,400
2025טסלהטסלה

טסלה מודל Y

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
244,000   עד  287,300
2025רנורנו

רנו ארקנה

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
161,990   עד  180,990
2025טויוטהטויוטה

טויוטה קורולה קרוס

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
180,000   עד  193,000
2025צ'ריצ'רי

צ'רי טיגו 7 פרו

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
159,990   עד  186,990
2025רנורנו

רנו אוסטרל

  • פנאי שטח
  • 2023 עד 2025
180,000   עד  202,000
2025לינק אנד קולינק אנד קו

לינק אנד קו 01

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
179,900   עד  198,900
2025פורתינגפורתינג

פורתינג פריידי

  • פנאי שטח
  • 2024 עד 2025
194,990   עד  607,000
2025פולקסווגןפולקסווגן

פולקסווגן טי-רוק

  • פנאי שטח
  • 2024 עד 2025
172,900   עד  202,900
2025אקספנגאקספנג

אקספנג G6

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
204,990   עד  247,990
2025פולקסווגןפולקסווגן

פולקסווגן ID.5

  • פנאי שטח
  • 2024 עד 2025
259,900   עד  289,900
2025ג'אקוג'אקו

ג'אקו 7

  • פנאי שטח
  • 2024 עד 2025
169,900   עד  202,990
2025BYDBYD

BYD סיל U

  • פנאי שטח
  • 2024 עד 2025
191,500   עד  234,990
2025KGM (סאנגיונג)KGM (סאנגיונג)

KGM (סאנגיונג) טורס

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
169,900   עד  191,900
2025סרססרס

סרס M5

  • פנאי שטח
  • 2024 עד 2025
226,900   עד  246,900
2025ליפמוטורליפמוטור

ליפמוטור C10

  • פנאי שטח
  • 2024 עד 2025
169,900   עד  189,900
2025לינק אנד קולינק אנד קו

לינק אנד קו 02

  • פנאי שטח
  • 2024 עד 2025
169,900   עד  176,900
2025צ'אנגןצ'אנגן

צ'אנגן דיפאל S07

  • פנאי שטח
  • 2024 עד 2025
201,990   עד  201,990
2025קופרהקופרה

קופרה טווסקאן

  • פנאי שטח
  • 2024 עד 2025
242,900   עד  289,900
2025הונגצ'יהונגצ'י

הונגצ'י EHS7

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
229,900   עד  289,900
2025ג'יליג'ילי

ג'ילי EX5

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
161,990   עד  167,990
2025BYDBYD

BYD סיליון 7

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
218,990   עד  262,990
2025זיקרזיקר

זיקר 7X

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
233,990   עד  289,990
2025דאצ'יהדאצ'יה

דאצ'יה ביגסטר

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
169,990   עד  184,990
2025ג'אקוג'אקו

ג'אקו 5

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
147,900   עד  163,900
2025וויהוויה

וויה קוראג'

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
194,900   עד  209,900
2025אווטאראווטאר

אווטאר 11

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
289,900   עד  379,900
2025איוןאיון

איון Y

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
142,990   עד  142,990
2025איוןאיון

איון V

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
166,990   עד  166,990
2025איוןאיון

איון HT

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
182,990   עד  182,990
2025קיהקיה

קיה EV3

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
164,900   עד  186,900
2025BYDBYD

BYD סיליון 5

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
166,990   עד  177,990
2025צ'אנגןצ'אנגן

צ'אנגן דיפאל S05

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
149,990   עד  189,990
2025IMIM

IM 6

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
215,000   עד  296,000
2025BYDBYD

BYD אטו 2

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
148,990   עד  148,990

תגובות

תגובות

בלחיצה על שלח אתה מסכים   לתנאי השימוש

עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.


בעלי מקצוע
השווה
נקה הכל

הוסף עד 4 רכבים להשוואה ולחץ על ׳השווה׳

השווה
נגישות
menu