חוות דעת קיה נירו

8.5

ציון גיר

הציון מורכב מבחינה של עשרות פרמטרים

בשש קטגוריות שונות מול הדגמים המתחרים.

  • 9.0

    צריכת דלק

  • 8.0

    ביצועים

  • 9.0

    עיצוב ונוחות

  • 6.0

    תמורה לכסף

  • 10.0

    בטיחות

  • 9.5

    אמינות

  • שימושיות
  • צריכת דלק
  • בטיחות
  • תא נוסעים
  • מחיר
  • העדר שליטה בבלימה רגרנרטיבית
״פרקטי לשימוש משפחתי, אך יקר״
2025קיהקיהקיה נירו179990פנאי שטח8.5101

עיצוב ונוחות קיה נירו

קיה נירו מוגדר כרכב פנאי ונראה מעט גבוה מרכב משפחתי סטנדרטי ולא כמו קרוסאובר. גם עיצובו מעט פושר אך יתרונותיו הברורים הם צריכת דלק נמוכה ושימושיות גבוהה. תא הנוסעים נאה ועדכני. מערכת המולטימדיה כוללת מסך מגע בגודל 8 אינץ' ומערכת השמע מאכזבת עם סאונד בינוני וחלול.

בגרסת EX לוח המחוונים דיגיטלי בגודל 7 אינץ', בלם חניה חשמלי ומושבים בריפוד עור ובד. איכות החומרים טובה בחלקו העליון של הדשבורד ופחות איכותית מקו פתחי המיזוג ומטה. איכות ההרכבה טובה. הודות לסידור קלאסי ועיצוב שמרני, הנדסת האנוש טובה ותפעול הפקדים אינטואיטיבי. מצלמת הרוורס מציגה איכות תמונה ירודה ביותר.

המושבים הקדמיים חסרי תמיכה צידית וכיוון קשיחות לגב התחתון. גם גבהי קומה ירגישו בנוח במושב האחורי, אך נוסע במושב האמצעי יחוש צפיפות מסוימת בדומה לדגמים אחרים בסגמנט. בנוסף ייהנו הנוסעים מאחור מפתחי מיזוג וחלונות כהים. פתרונות האחסון כוללים בין היתר תא גדול מתחת למשענת היד, מדף בחלקה התחתון של הקונסולה, תא כפפות גדול, ותאים בדלתות הרכב. נפח תא המטען בגרסה ההיברידית עומד על 401 ליטרים ובגרסת ה- PHEV 324 ליטרים בלבד.

מתלה אחורי רב חיבורי בקיה נירו PHEV תורם לנוחות טובה וכושר ריסון משכנע בתוך העיר. המתלים מצליחים להתמודד עם רוב פגעי האספלט בכרך ולשכך היטב בורות ושברים. שילוב של מהירות גבוהה וכביש רצוף שברים יצליחו להוציא את המתלים משלוותם ולטלטל את המרכב על יושביו, אך ברוב הדרכים כושר הריסון מעולה. בידוד הרעשים מצוין בנסיעה עירונית על טהרת החשמל. בדרכים בין עירוניות יחלו להישמע רעשי רוח וכביש החל ממהירות 100 קמ"ש.

ביצועים קיה נירו

גם הגרסה ההיברידית וגם גרסת PHEV מצוידות במנוע בנזין בנפח 1,580 סמ"ק ובמנוע חשמלי עם הספק מרבי משולב של 141 כ"ס ומומנט מרבי משולב של 27.0 קג"מ. בגרסה ההיברידית עומדת התאוצה מעמידה למאה קמ"ש על 11.5 שניות והמהירות המרבית מוגבלת ל- 162 קמ"ש. בגרסת PHEV אורכת התאוצה מעמידה למאה קמ"ש 10.8 שניות והמהירות המרבית מוגבלת ל- 172 קמ"ש.

על טהרת החשמל ההתנהלות בעיר מתבצעת בשקט נטול ויברציות או העברות הילוכים. הסוללה המוגדלת בגרסת PHEV מקנה טווח נסיעה חשמלי משופר מהותית ביחס לגרסה ההיברידית תודות לסוללת ליתיום-יון בקיבולת 8.9 קוט"ש. מנוע הבנזין משתלב באופן מורגש אך לא מפריע, ומייצר קצב התקדמות נאה. התאוצה מהמקום טובה אך לא כמו במשפחתיות עם מנוע מוגדש טורבו בהספק דומה. פעולת התיבה הרובוטית כפולת המצמדים מתבררת כעדיפה על תיבה רציפה הנפוצה ברכבים היברידיים הודות להתאמה מהירה ויעילה יותר של יחס העברת הכוח.

בכביש מפותל יוצרת המסה הנכבדת זוויות גלגול משמעותיות. גרסת PHEV שוקלת 90 ק"ג יותר בשל הסוללה המוגדלת על הציר האחורי וביצועיה בכביש המפותל טובים פחות, וניכר כי המתלה האחורי הרב חיבורי מתקשה להתמודד עם המסה שנוספה בעת פניות הדוקות ומהירות.

בטיחות קיה נירו

במבחן הריסוק של ארגון Euro Ncap אשר נערך בשנת 2016, טרם מתיחת הפנים ששדרגה מהותית את אבזור הבטיחות, קיבל קיה נירו ציון מרבי של 5 כוכבי בטיחות. אבזור הבטיחות כולל בין היתר 7 כריות אוויר, בלימת חירום אוטונומית, מערכת אקטיבית לסיוע בשמירה על נתיב הנסיעה, בקרת שיוט אדפטיבית, ומערכת לבקרת עירנות הנהג. רמת האבזור הבטיחותי לפי משרד התחבורה הישראלי הינה 7 מתוך 8.

תמורה למחיר וסיכום קיה נירו

אבזור גרסת EX כולל בין היתר מערכת בקרת אקלים דו-אזורית, לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 7 אינץ', כניסה והתנעה ללא מפתח, פתחי מיזוג למושב האחורי, חיישני נסיעה לאחור, חיישני גשם, ושמשות אחוריות כהות.

במהלך נסיעת המבחן נרשמה צריכת דלק משולבת של 17 ק"מ לליטר לגרסת ההיברידית, ו- 20.5 ק"מ לליטר בגרסת PHEV. מיכל דלק בנפח 45 ליטרים יספק טווח נסיעה של כ- 700 ק"מ בין תדלוקים בגרסה ההיברידית. בגרסת PHEV מיכל הדלק בנפח 43 ליטרים יספק טווח נסיעה של כ- 880 ק"מ. בנסיעת המבחן של גרסת ה- PHEV הספיקה הסוללה לטווח של כ- 35 ק"מ. אמינות רכבי קיה נחשבת טובה, וקיה נירו משווק עם 5 שנות אחריות או עד 100,000 ק"מ.

קיה נירו PHEV יקר רק בכמה אלפי ₪ בודדים מהגרסה ההיברידית הסטנדרטית, ולמעשה הינו רכב ה- PHEV הזול בישראל. יחידת הנעה חזקה וחסכונית בדלק, מרכב בסגנון קרוסאובר, חלל פנימי מרווח, גישה נוחה למושבים, ואבזור נוחות ובטיחות עשיר הופכים את קיה נירו לרכב משפחתי משתלם ושימושי, בהסתייגות קלה מתא המטען הקטן בגרסת ה- PHEV.

עדיין מתלבט? נשמח להעניק לך ייעוץ וליווי אישי VIP ברכישת רכב

 מלא פרטים ונחזור אליך בהקדם (שירות הליווי כרוך בתשלום)

נסיעות מבחן נוספות קיה נירו

קיה נירו PHEV 2023 במבחן דרכים

05 מרץ, 2023

קיה נירו בדורו הראשון זכה להצלחה מקומית עם למעלה מ- 40,000 מסירות מאז השקתו בשנת 2016, לא מעט הודות לאימוצו ע"י ציי רכב אשר מצאו אותו פרקטי הודות ליחידת הנעה חסכונית, מרכב מוגבה ומרווח פנימי שימושי. הדור השני אשר הושק אשתקד מגיע אלינו עם עיצוב בולט, מפרט עשיר, ובגרסאות PHEV וחשמלית מלאה. למבחן הדרכים התייצבה גרסת ה- PHEV עם הספק משולב של 183 כ"ס, טווח נסיעה חשמלי של 61 ק"מ, ומחיר של 184,900 ₪.

קרא עוד

קיה נירו 2023 החדש - נהיגה ראשונה

14 פברואר, 2023

קיה נירו החדש הגיע לישראל ומצטרף להיצע דגמי הקרוסאוברים של קיה עם מערכות הינע ירוקות בגרסה היברידית נטענת PHEV ובגרסה חשמלית מלאה. נהיגת התרשמות קצרה אשר נערכה במסגרת ההשקה ע"י טלקאר, יבואנית קיה לישראל, הקנתה לנו אפשרות להתרשם מצמד הגרסאות ולהביא את הרשמים לפניכם.

קרא עוד

קיה נירו פלוס PHEV במבחן דרכים

19 אוקטובר, 2022

קיה נירו פלוס המתהדר בקו גג מוגבה ב- 80 מ"מ ביחס לדגם המוכר הושק בעולם בחודש אפריל 2022 ובישראל בספטמבר השנה, למרות הצגת דור חדש לחלוטין שמתעכב בהגעתו ארצה. תצורת מרכב זו נועדה למקסם את נוחות השימוש ברכב כמוביל נוסעים, עם ייעוד ברור לשוק המוניות אשר יגלה בו עניין גם בשל יחידות ההנעה החסכוניות המוצעות עימו, וכן כאופציה לסקטור הפרטי ולעסקים קטנים התרים אחר תחליף לטנדרון מבוית. אצלנו נועד קיה נירו פלוס למלא את הוואקום שנוצר עם סיום שיווק הדגם הנוכחי ועד להגעת הדור החדש, כשהוא משווק עם שלושת יחידות ההנעה המוכרות: הייבריד, פלאג-אין הייבריד, וחשמלי בשתי רמות אבזור. למבחן התייצבה גרסת הפלאג-אין הייבריד ברמת אבזור EX הבכירה שמחירה עומד על 172,990 ₪.

קרא עוד

קיה נירו EV החשמלי במבחן דרכים

04 אוקטובר, 2021

קיה נירו הוצג בשנת 2016 על בסיס פלטפורמה המאפשרת יחידת הנעה היברידית רגילה או נטענת, ויחידת הנעה חשמלית מלאה. הגרסה ההיברידית הושקה בישראל באותה השנה ונהנית עד היום מהצלחה אדירה בישראל. בשנת 2018 הצטרפה למבחר הגרסה ההיברידית הנטענת שנהנית מפופולריות בקרב נהגי ליסינג בזכות שווי שימוש מופחת.

קרא עוד

קיה נירו PHEV 2021 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

06 אפריל, 2021

קיה נירו PHEV הינה גרסה היברידית נטענת (פלאג-אין הייבריד) לקרוסאובר ההיברידי המוכר של היצרנית. משמעות הדבר היא שיחידת ההנעה ההיברידית, הכוללת מנוע בנזין בשילוב מנוע חשמלי, מקבלת בגרסה זו סוללת ליתיום-יון פולימר מוגדלת הניתנת לטעינה בעמדת טעינה ציבורית וביתית. כאשר הסוללה טעונה במלואה, ניתן לנסוע באמצעות אנרגיית החשמל בלבד עד למהירות 110 קמ"ש לטווח של 50 ק"מ לערך. מתיחת הפנים לה זכה קיה נירו הקנתה לו מראה רענן ודינמי יותר, תא נוסעים עדיף, ואבזור נוחות חשוב, המתווספים ליתרונות המוכרים של הדגם, ביניהם יחידת הנעה היברידית חסכונית ותא נוסעים פרקטי. עם זאת ויתר היבואן על אבזור מותרות כגון חלון גג ומטען אלחוטי לסלולר שהיו בדגם הפורש לטובת הוזלה משמעותית במחירו. למבחן שלנו התייצב קיה נירו בגרסת EX הבכירה שמחירה 152,900 ₪.

קרא עוד

קיה נירו 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

20 נובמבר, 2019

קיה נירו הינו אחד הרכבים הנמכרים ביותר בשנה האחרונה בישראל, לא מעט הודות לציי הרכב והטבת המס לה זוכים רכבים היברידיים בזכות פליטת מזהמים נמוכה. מתיחת הפנים לה זכה קיה נירו מקנה לו מראה רענן ודינמי, משפרת את ארכיטקטורת תא הנוסעים, ומוסיפה אבזור נוחות חשוב. אלו נוספים ליתרונות המוכרים, ביניהם עיצוב קרוסאוברי, יחידת הנעה היברידית חסכונית, ותא נוסעים פרקטי. למבחן שלנו התייצב קיה נירו ברמת אבזור EX הבכירה שמחירה 144,900 ₪.

קרא עוד

קיה נירו PHEV במבחן דרכים

26 מרץ, 2019

קיה נירו PHEV הינה גרסה היברידית נטענת (פלאג-אין הייבריד) לקרוסאובר ההיברידי המוכר של היצרנית. משמעות הדבר היא שיחידת ההנעה ההיברידית הכוללת מנוע בנזין בשילוב מנוע חשמלי, מקבלת בגרסה זו סוללת ליתיום-יון פולימר הניתנת לטעינה גם משקע תלת פאזי ביתי. כאשר הסוללה טעונה במלואה, ניתן לנסוע באמצעות אנרגיית החשמל בלבד עד למהירות 110 קמ"ש לטווח של 50 ק"מ לערך. נכון להיום, קיה נירו פלאג-אין הייבריד הינו הרכב הזול מסוגו בישראל ומחירו עומד על 159,900 ₪

קרא עוד

קיה נירו במבחן דרכים - סינרגיה רציונלית

28 דצמבר, 2016

קיה נירו מוגדר כקרוסאובר אך מראהו מזכיר מרכב סטיישן מוגבה. הוא מתפרש לאורך 4,355 מ"מ לעומת אחיו קיה ספורטאז' הנמתח לאורך 4,480 מ"מ. עם זאת, בסיס הגלגלים של הנירו ארוך ב- 30 מ"מ לעומת הספורטאז', מה שמקנה מרווח ברכיים עדיף ליושבים מאחור. קיה נירו משתייך אמנם לסגמנט הקרוסאוברים הלוהט אך קורץ גם ללקוחות עם מודעות סביבתית הנוהגים במשפחתיות כגון טויוטה פריוס והונדה אינסייט, ויראו בו אלטרנטיבה מעניינת. קיה נירו, אם כן, הוא קרוסאובר משפחתי היבירידי במחיר תחרותי של 137,000 שקלים.

קרא עוד

קיה נירו שנים

2025202420232022202120202019201820172016

עדיין מתלבט? נשמח להעניק לך ייעוץ וליווי אישי VIP ברכישת רכב

 מלא פרטים ונחזור אליך בהקדם (שירות הליווי כרוך בתשלום)

כתבות קיה נירו

קיה נירו הייבריד במבצע - יוני 2025

10 יוני, 2025

טלקאר יבואנית קיה לישראל, יוצאת במבצע על קיה נירו הייבריד במסגרתו מוצעת לרוכשים הטבה אחת לבחירה: הנחה ממחיר המחירון, מימון של עד 100,000 ₪ ללא ריבית וללא הצמדה בפריסה ל- 36 תשלומים שווים או טרייד-אין במחיר מחירון בכפוף לתקנון החברה. המבצע תקף עד לתאריך 30 ביוני 2025.

קרא עוד

קיה נירו הייבריד 2024 מושק בישראל

04 מאי, 2024

טלקאר, יבואנית קיה לישראל, משיקה את קיה נירו הייבריד החדש 2024 המצטרף לגרסאות החשמל והפלאג-אין הייבריד אשר הושקו בתחילת השנה. נזכיר כי קיה נירו הייבריד מהדור הקודם היה אחד מהדגמים הפופולריים ביותר בישראל עד ששיווקו הופסק בשנת 2022, ויהיה מעניין לראות אם הדור החדש יצליח לשחזר את ההצלחה בשוק הנוכחי עם תחרות מצד המותגים הסינים ומחיר לא זול העומד על 178,990 ₪.

קרא עוד

מבצע קיה - יולי 2023

29 יולי, 2023

טלקאר, יבואנית קיה לישראל, יוצאת במבצע תחת הכותרת SUV DAYS במסגרתו יוצעו דגמי קיה בהנחה של 2,000 עד 15,000 ₪ ממחיר המחירון. המבצע יערך בין התאריכים 28.07.2023-04.08.2023 באתר האינטרנט ובכל אולמות התצוגה של קיה.

קרא עוד

קיה נירו החדש מושק בישראל

12 פברואר, 2023

טלקאר, יבואנית קיה, משיקה בישראל את הדור השני של קיה נירו. הדור הראשון והיוצא של קיה נירו פותח במקביל ליונדאי איוניק של יצרנית האם אך בניגוד אליה זכה למרכב SUV שימושי וזוכה כעת לדור שני בניגוד לאיוניק שירדה מפסי הייצור ללא מחליפה ישירה. מאז הושק בשנת 2016 הפך קיה נירו לפופולרי במיוחד בישראל, גם בקרב חברות הליסינג וגם בקרב לקוחות פרטיים, עם למעלה מ- 40,000 מסירות. גרסת ה- PHEV הפכה פופולרית בקרב מקבלי רכב צמוד ממקום העבודה בזכות הטבה בשווי השימוש. קיה נירו החדש ישווק בישראל במקביל לקיה נירו פלוס המבוסס על הדור היוצא ונהנה ממרכב שימושי יותר בזכות גג מוגבה.

קרא עוד

מבצע קיה לעמיתי מועדון חבר - ספטמבר 2022

10 ספטמבר, 2022

טלקאר, יבואנית קיה, יוצאת במבצע בשיתוף עם מועדון הצרכנות חבר שיתקיים בין התאריכים 09.09.2022-23.09.2022. בניגוד למבצעים קודמים, במבצע הנוכחי לא יוצעו הטבות עבור כל דגמי קיה אלא הנחה צנועה יחסית על גרסאות נבחרות של קיה ספורטאז' וקיה נירו פלוס שהושק בשבוע שעבר בישראל. בנוסף יהנו הרוכשים מהטבות אבזור ומימון בתנאים מיוחדים באמצעות בנק אוצר החייל. היבואנית מדגישה כי מלאי הרכבים מוגבל.

קרא עוד

קיה נירו פלוס כבר בישראל

06 ספטמבר, 2022

טלקאר, יבואנית קיה, משיקה בישראל את קיה נירו פלוס. לא מדובר בדור החדש של קיה נירו אלא בגרסה שימושית על בסיס הדור היוצא שחשפה היצרנית בחודש אפריל האחרון. במקור הוצג קיה נירו פלוס כרכב רב שימושי שיכול להתאים לנהגי מוניות או לבעלי עסקים קטנים כרכב עבודה במהלך השבוע ורכב פנאי בסופי שבוע. בישראל יוצע קיה נירו פלוס לקהל הרחב, ובמידה מסויימת ממלא את החלל שהותיר הדור היוצא של קיה נירו עד להגעת הדור החדש שמתעכב בדרך אלינו.

קרא עוד

מכוניות משפחתיות חסכוניות - סקירת גיר

11 יולי, 2022

במסגרת תהליך הענקת ציונים לרכבים אנו מתמקדים בכל פעם בקבוצת דגמים מצומצמת בעלת מאפיינים משותפים כדי לעזור לרוכשים רבים המתלבטים ומתחבטים בשאלה מי מהדגמים לרכוש. הפעם אנו עוסקים בקבוצת המכוניות המשפחתיות, ובכדי לצמצם את הדגמים המתחרים התמקדנו במשפחתיות חסכוניות, כאלה המוצעות לעיתים קרובות כרכב צמוד ממקום העבודה. באגף ההיברידי יונדאי איוניק, יונדאי אלנטרה, וטויוטה קורולה. קיה נירו פופולרי במיוחד עם יחידת הנעה היברידית נטענת ולכן בחרנו בגרסה זו. אחרונה חביבה רנו מגאן גרנד קופה לוגמת הסולר שעדיין מאמינה במנוע טורבו דיזל.

קרא עוד

נחשף קיה נירו פלוס ייעודי לשירותי הסעות

27 אפריל, 2022

במהלך מעט חריג חושפת קיה גרסה חדשה לדור היוצא של רכב הפנאי קיה נירו. מדובר בגרסה רב תכליתית אשר יכולה לשמש למטרות עסקיות או למטרת הובלת נוסעים. בשלב הראשון יוצע קיה נירו פלוס בגרסה עם הנעה חשמלית המותאמת לשימושם של נהגי מוניות בקוריאה, ובהמשך יוצע הדגם בשווקים נבחרים נוספים עבור שימושים שונים.

קרא עוד

נחשפו מפרטי קיה נירו בגרסאות PHEV ו- EV

21 פברואר, 2022

אתר קיה בשוודיה חשף את מפרטי הגרסה ההיברידית הנטענת PHEV והגרסה החשמלית EV של קיה נירו החדש. הדור החדש של רכב הפנאי נחשף לפני כחודש והציג עיצוב חיצוני רענן, אך עדיין מזכירה הצללית רכב סטיישן מוגבה יותר מאשר ג'יפון אופנתי. תא הנוסעים עבר מהפך בסגנון תא הנוסעים של קיה EV6, מציג מראה רענן ועדכני, ועושה שימוש בחומרים ממוחזרים.

קרא עוד

קיה נירו 2023-2025

2025קיהקיה

קיה נירו

  • פנאי שטח
  • 2023 עד 2025
128,400   עד  179,990
8.5101
8.5

ציון גיר

קיה נירו 2019-2025

2025קיהקיה

קיה נירו

  • פנאי שטח
  • 2022 עד 2025
116,000   עד  199,900
8101
8

ציון גיר

2022קיהקיה

קיה נירו

  • פנאי שטח
  • 2019 עד 2022
97,200   עד  139,100
8.3101
8.3

ציון גיר

קיה נירו 2016-2019

2019קיהקיה

קיה נירו

  • פנאי שטח
  • 2016 עד 2019
75,000   עד  108,400
7.9101
7.9

ציון גיר

עדיין מתלבט? נשמח להעניק לך ייעוץ וליווי אישי VIP ברכישת רכב

 מלא פרטים ונחזור אליך בהקדם (שירות הליווי כרוך בתשלום)

המתחרים של קיה נירו

2025BYDBYD

BYD אטו 3

  • פנאי שטח
  • 2022 עד 2025
171,500   עד  178,990
9.3101
9.3

ציון גיר

2025יונדאייונדאי

יונדאי קונה

  • פנאי שטח
  • 2023 עד 2025
176,400   עד  205,650
9.2101
9.2

ציון גיר

2025קיהקיה

קיה EV6

  • פנאי שטח
  • 2022 עד 2025
236,900   עד  309,900
9.2101
9.2

ציון גיר

2025קיהקיה

קיה ספורטאז'

  • פנאי שטח
  • 2022 עד 2025
184,990   עד  216,200
8.9101
8.9

ציון גיר

2025סקודהסקודה

סקודה אניאק

  • פנאי שטח
  • 2021 עד 2025
236,400   עד  277,900
8.9101
8.9

ציון גיר

2025ג'יליג'ילי

ג'ילי גיאומטרי C

  • פנאי שטח
  • 2023 עד 2025
169,500   עד  172,990
8.9101
8.9

ציון גיר

2025טויוטהטויוטה

טויוטה ראב 4

  • פנאי שטח
  • 2019 עד 2025
210,000   עד  276,000
8.6101
8.6

ציון גיר

2025סיאטסיאט

סיאט אטקה

  • פנאי שטח
  • 2020 עד 2025
167,900   עד  179,900
8.1101
8.1

ציון גיר

2025ניסאןניסאן

ניסאן אקס טרייל

  • פנאי שטח
  • 2023 עד 2025
209,990   עד  247,490
8101
8

ציון גיר

2025סיטרואןסיטרואן

סיטרואן C5 איירקרוס

  • פנאי שטח
  • 2022 עד 2025
186,990   עד  194,990
7.8101
7.8

ציון גיר

2025סקודהסקודה

סקודה קארוק

  • פנאי שטח
  • 2022 עד 2025
169,990   עד  199,990
7.7101
7.7

ציון גיר

2025שברולטשברולט

שברולט טרייל בלייזר

  • פנאי שטח
  • 2020 עד 2025
161,400   עד  165,400
7.6101
7.6

ציון גיר

2025שברולטשברולט

שברולט טראקס

  • פנאי שטח
  • 2023 עד 2025
149,591   עד  169,990
7.6101
7.6

ציון גיר

2025מאזדהמאזדה

מאזדה CX-5

  • פנאי שטח
  • 2022 עד 2025
180,900   עד  229,900
7.5101
7.5

ציון גיר

2025סוזוקיסוזוקי

סוזוקי S-Cross

  • פנאי שטח
  • 2022 עד 2025
159,990   עד  179,990
7.2101
7.2

ציון גיר

2025סקייוולסקייוול

סקייוול ET5

  • פנאי שטח
  • 2022 עד 2025
178,900   עד  220,900
7101
7

ציון גיר

2025צ'ריצ'רי

צ'רי FX

  • פנאי שטח
  • 2022 עד 2025
151,990   עד  168,990
6.8101
6.8

ציון גיר

2025סובארוסובארו

סובארו אאוטבק

  • פנאי שטח
  • 2021 עד 2025
239,900   עד  269,900
6.4101
6.4

ציון גיר

2025מיצובישימיצובישי

מיצובישי ASX

  • פנאי שטח
  • 2019 עד 2025
150,260   עד  151,300
6101
6

ציון גיר

2025מקסוסמקסוס

מקסוס איוניק 6

  • פנאי שטח
  • 2022 עד 2025
224,900   עד  224,900
5.7101
5.7

ציון גיר

2025מיצובישימיצובישי

מיצובישי אקליפס קרוס

  • פנאי שטח
  • 2021 עד 2025
164,400   עד  194,650
5.6101
5.6

ציון גיר

2025יונדאייונדאי

יונדאי טוסון

  • פנאי שטח
  • 2024 עד 2025
188,500   עד  248,900
2025ניסאןניסאן

ניסאן קשקאי

  • פנאי שטח
  • 2024 עד 2025
178,990   עד  199,990
2025סובארוסובארו

סובארו XV קרוסטרק

  • פנאי שטח
  • 2023 עד 2025
173,900   עד  219,900
2025סובארוסובארו

סובארו פורסטר

  • פנאי שטח
  • 2024 עד 2025
209,900   עד  254,900
2025פולקסווגןפולקסווגן

פולקסווגן טיגואן

  • פנאי שטח
  • 2024 עד 2025
228,900   עד  279,900
2025פורדפורד

פורד פוקוס

  • פנאי שטח
  • 2022 עד 2025
165,900   עד  165,900
2025פיג'ופיג'ו

פיג'ו 3008

  • פנאי שטח
  • 2024 עד 2025
186,990   עד  258,990
2025דאצ'יהדאצ'יה

דאצ'יה דאסטר

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
139,990   עד  171,990
2025טויוטהטויוטה

טויוטה C-HR

  • פנאי שטח
  • 2023 עד 2025
185,000   עד  220,000
2025סקודהסקודה

סקודה קודיאק

  • פנאי שטח
  • 2024 עד 2025
229,490   עד  301,990
2025אופלאופל

אופל גרנדלנד X

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
186,990   עד  206,990
2025קופרהקופרה

קופרה אטקה

  • פנאי שטח
  • 2021 עד 2025
265,900   עד  265,900
2025קיהקיה

קיה סלטוס

  • פנאי שטח
  • 2023 עד 2025
164,900   עד  167,990
2025MGMG

MG EHS

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
166,888   עד  196,888
2025קופרהקופרה

קופרה פורמנטור

  • פנאי שטח
  • 2024 עד 2025
194,900   עד  306,900
2025יונדאייונדאי

יונדאי איוניק 5

  • פנאי שטח
  • 2024 עד 2025
214,800   עד  285,400
2025טסלהטסלה

טסלה מודל Y

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
244,000   עד  287,300
2025רנורנו

רנו ארקנה

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
161,990   עד  180,990
2025טויוטהטויוטה

טויוטה קורולה קרוס

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
180,000   עד  193,000
2025צ'ריצ'רי

צ'רי טיגו 7 פרו

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
159,990   עד  186,990
2025רנורנו

רנו אוסטרל

  • פנאי שטח
  • 2023 עד 2025
180,000   עד  202,000
2025לינק אנד קולינק אנד קו

לינק אנד קו 01

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
179,900   עד  198,900
2025פורתינגפורתינג

פורתינג פריידי

  • פנאי שטח
  • 2024 עד 2025
194,990   עד  607,000
2025פולקסווגןפולקסווגן

פולקסווגן טי-רוק

  • פנאי שטח
  • 2024 עד 2025
172,900   עד  202,900
2025אקספנגאקספנג

אקספנג G6

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
204,990   עד  247,990
2025פולקסווגןפולקסווגן

פולקסווגן ID.5

  • פנאי שטח
  • 2024 עד 2025
259,900   עד  289,900
2025ג'אקוג'אקו

ג'אקו 7

  • פנאי שטח
  • 2024 עד 2025
169,900   עד  202,990
2025BYDBYD

BYD סיל U

  • פנאי שטח
  • 2024 עד 2025
191,500   עד  234,990
2025KGM (סאנגיונג)KGM (סאנגיונג)

KGM (סאנגיונג) טורס

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
169,900   עד  191,900
2025סרססרס

סרס M5

  • פנאי שטח
  • 2024 עד 2025
226,900   עד  246,900
2025ליפמוטורליפמוטור

ליפמוטור C10

  • פנאי שטח
  • 2024 עד 2025
169,900   עד  189,900
2025לינק אנד קולינק אנד קו

לינק אנד קו 02

  • פנאי שטח
  • 2024 עד 2025
169,900   עד  176,900
2025צ'אנגןצ'אנגן

צ'אנגן דיפאל S07

  • פנאי שטח
  • 2024 עד 2025
201,990   עד  201,990
2025קופרהקופרה

קופרה טווסקאן

  • פנאי שטח
  • 2024 עד 2025
242,900   עד  289,900
2025הונגצ'יהונגצ'י

הונגצ'י EHS7

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
229,900   עד  289,900
2025ג'יליג'ילי

ג'ילי EX5

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
161,990   עד  167,990
2025BYDBYD

BYD סיליון 7

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
218,990   עד  262,990
2025זיקרזיקר

זיקר 7X

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
233,990   עד  289,990
2025דאצ'יהדאצ'יה

דאצ'יה ביגסטר

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
169,990   עד  184,990
2025וויהוויה

וויה קוראג'

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
194,900   עד  209,900
2025אווטאראווטאר

אווטאר 11

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
289,900   עד  379,900
2025איוןאיון

איון Y

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
142,990   עד  142,990
2025איוןאיון

איון V

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
166,990   עד  166,990
2025איוןאיון

איון HT

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
182,990   עד  182,990
2025קיהקיה

קיה EV3

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
164,900   עד  186,900
2025BYDBYD

BYD סיליון 5

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
166,990   עד  177,990
2025צ'אנגןצ'אנגן

צ'אנגן דיפאל S05

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
149,990   עד  189,990
2025IMIM

IM 6

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
215,000   עד  296,000

תגובות

תגובות

בלחיצה על שלח אתה מסכים   לתנאי השימוש

עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.


בעלי מקצוע
השווה
נקה הכל

הוסף עד 4 רכבים להשוואה ולחץ על ׳השווה׳

השווה
נגישות
menu