חוות דעת פיג'ו 3008

  • 0.0

    צריכת דלק

  • 0.0

    ביצועים

  • 0.0

    עיצוב ונוחות

  • 0.0

    תמורה לכסף

  • 0.0

    בטיחות

  • 0.0

    אמינות

  • צריכת דלק
  • עיצוב
  • תא נוסעים
  • איכות נסיעה
  • הנדסת אנוש
  • מרווח פנים
  • ביצועים 
״ייחודי בקטגוריה״
2025פיג'ופיג'ופיג'ו 3008258990פנאי שטח0101

עיצוב ונוחות פיג'ו 3008

חזית פיג'ו 3008 החדש כוללת גריל קדמי בעיצוב מקורי ובולט אשר משתלב בפגוש הקדמי, פנסי לד צרים ופנסי תאורת יום הגולשים מטה אל הפגוש ומדמים ניבי אריה. הפרופיל עם קווי עיצוב מעל בתי הגלגלים וקימור בחלקן התחתון של הדלתות עם חגורת פלסטיק שחור עבה ועיטור כרום. מאחור הותקנו פנסים חדשים עם גרפיקה פנימית בעיצוב תלת ממדי.

תא הנוסעים בעיצוב מקורי עם הפרדה ברורה בין הנהג לנוסע הקדמי, קונסולה הפונה אל הנהג, וגלגל הגה קטן הממוקם נמוך ביחס למקובל. לוח המחוונים הדיגיטלי בגודל 12.3 אינץ' תומך בעברית וזכה לתצוגה מודרנית משופרת ביחס לדגם הפורש, אך חלקו מוסתר על ידי ההגה הנמוך והרבוע. הנדסת האנוש הלקויה טרם תוקנה ועדיין נעדרים פקדים פיזיים למערכת בקרת האקלים.

המושבים מספקים נוחות ותמיכה צידית טובות, ומאפשרים לגמוע שעות רבות של נסיעה בנוחות נטולת עייפות. כיוונון מושב הנהג נוח בזכות 8 מצבי כיוונון חשמליים בגרסת פרימיום והגה המתכוון ידנית לגובה ולעומק. שדה הראיה ברור בזכות סף חלונות בגובה ממוצע, וגג השמש הפנורמי תורם לתחושה אוורירית בתא הנוסעים.

גם המושב האחורי נוח מאוד ומציג מרווח ברכיים טוב, אך מרווח הראש עלול להיות גבולי. ניתן להסיע 3 נוסעים בוגרים בצפיפות קלה הודות למרווח כתפיים מכובד ולמדרגת תעלת הינע לא גבוהה. נוסעי המושב האחורי ייהנו גם מפתחי מיזוג ייעודיים, חלונות כהים, ושקעי טעינה.בתא הנוסעים שפע תאי אחסון, ביניהם תא ענק, מואר ומקורר מתחת למשענת היד הקדמית. תא המטען מציג סף הטענה מעט גבוה ונפח של 591 ליטרים או 1,670 ליטרים בקיפול המושב האחורי.

כיול המתלים מוצלח ונוחות הנסיעה טובה בהחלט. עם מהלך ראשוני הדוק מקנים המתלים נוחות עירונית טובה אך לא מצטיינת מול רוב המפגעים הנפוצים. במעבר על רצף גלים מחוץ לעיר מציג פיג'ו 3008 נוחות טובה אך מורגש עודף תנועה בציר הרוחב. רעשי הכביש והרוח ברמה סבירה ביחס למקובל בקטגוריה.

ביצועים פיג'ו 3008

לגרסה הנבחנת יחידת הנעה כוללת מנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים בנפח 1,598 סמ"ק עם הספק מרבי של 180 כ"ס, ותיבת 8 הילוכים אוטומטית פלנטרית. הביצועים מעולים ביחס למתחרים הישירים, והתאוצה 0-100 קמ"ש אורכת 8.0 שניות לפי נתון היצרן. העברות ההילוכים מתבצעות בצורה חלקה וריבוי יחסי ההעברה מסייעים לשמור את המנוע תמיד בתחומו היעיל.

בכביש המפותל מגלה פיג'ו 3008 יכולת דינמית ראויה בהחלט ומציג זוויות גלגול מרוסנות ביחס לקרוסאובר משפחתי. ההגה הקטן מתגלה כפרטנר חביב בכבישים אלו ומנופי העברת ההילוכים מגלגל ההגה מאפשרים לשלוט בבלימת המנוע בנהיגה דינמית. בימי המבחן רשם פיג'ו 3008 צריכת דלק ממוצעת של 10.5 ק"מ לליטר בנסיעה אשר כללה מספר קטעים דינמיים במצב ספורט ומערכת Start&Stop פועלת.

בטיחות פיג'ו 3008

במבחני הבטיחות של ארגון Euro NCAP שנערכו בשנת 2016, זכה פיג'ו 3008 לציון מרבי של חמישה כוכבים. אבזור הבטיחות כולל בין היתר 6 כריות אוויר, בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטייה מנתיב הנסיעה, עמעום אורות אוטומטי, מערכת לניטור שטחים מתים, בלימה אוטונומית, זיהוי תמרורים, חיישני רוורס עם תצוגה דינמית, מצלמת רוורס, והתרעה על עייפות הנהג. רמת האבזור הבטיחותי בגרסת פרימיום עומדת על 7 מתוך 8 לפי דירוג משרד התחבורה הישראלי.

תמורה למחיר וסיכום פיג'ו 3008

רשימת האבזור בפיגו 3008 פרימיום כוללת בין היתר צביעה דו-גונית למרכב, גג שמש פנורמי, מראות צד מתקפלות חשמלית, פתיחה חשמלית לדלת תא המטען, חלונות אחוריים כהים, חישוקים בגודל 18 אינץ', מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 8 אינץ', תמיכה בממשק Apple CarPlay, לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ', מנופי העברת הילוכים מגלגל ההגה, כניסה והתנעה ללא מפתח, בלם חניה אלקטרוני, בקרת שיוט, בקרת אקלים דו-אזורית עם פתחי מיזוג לאחור, משטח טעינה אלחוטי, חימום למושבים הקדמיים, מושב נהג חשמלי עם זיכרונות, ריפודים משולבים עור מלאכותי ובד, אפשרות להארכת בסיס המושבים הקדמיים, ותאורת אווירה.

פיג'ו 3008 הוא רכב פנאי מעוצב ונאה. לא כל נהג יוכל להתפשר על הנדסת האנוש הלקויה, אך אם יעשה זאת יזכה באיכות נסיעה גבוהה, יחידת הנעה חזקה (בגרסה הנבחנת), ושימושיות משפחתית מעולה.

עדיין מתלבט? נשמח להעניק לך ייעוץ וליווי אישי VIP ברכישת רכב

 מלא פרטים ונחזור אליך בהקדם (שירות הליווי כרוך בתשלום)

נסיעות מבחן נוספות פיג'ו 3008

פיג'ו 3008 PHEV במבחן דרכים

12 אפריל, 2021

פיג'ו 3008 הינו שחקן ותיק ופייבוריטי בסגמנט הקרוסאוברים הגדוש מתחרים ורוכשים. לאחרונה הגיע אלינו פיג'ו 3008 לאחר מתיחת פנים אך גרסת ה- PHEV (פלאג-אין הייבריד) המעניינת משווקת במחוזותינו עם העיצוב המקורי. לגרסת הפלאג-אין הייבריד יתרונות מובנים של חיסכון בדלק לצד ביצועים חזקים, המתלווים ליתרונות נוספים כגון אבזור עשיר, אך אלו מביאים את תג המחיר למחוזות בהם נמצאים מתחרים המתפארים בסמלי פרימיום נחשקים. למבחן התייצב פיג'ו 3008 בגרסתו היקרה ביותר PHEV4 GT הכוללת יחידת כוח בהספק 300 כ"ס והנעה כפולה. מחירה עומד על 254,990 ₪.

קרא עוד

פיג'ו 3008 1.2 במבחן דרכים

23 ינואר, 2019

פיג'ו 3008 ידוע כפייבוריט בסגמנט הקרוסאוברים הגדוש מתחרים. עיצוב מסוגנן, תא נוסעים חדשני ואיכות נסיעה טובה, השיגו לאריה הצרפתי שלל כתרים ותארים ע"י מדיות רבות וטובות. כעת מציע פיג'ו 3008 גרסת בסיס חדשה עם מנוע קטן וחסכוני בנפח 1.2 ליטרים בהספק 130 כ"ס המשודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית חדשה. בתצורה זו מתכוונת פיג'ו לתת פייט לגרסאות הבסיס של המתחרים מקוריאה - קיה ספורטאז' ויונדאי טוסון.

קרא עוד

וידאו: פיג'ו 3008 דיזל במבחן דרכים - קרוסאובר אופנתי ודינמי

15 פברואר, 2017

פיג'ו ידועה כיצרנית המקפידה על עיצוב מכוניות מרשימות, אך הדור הקודם של פיג'ו 3008 לא עמד בציפיות והתוצאה הייתה רכב פנאי-שטח מבולבל שלא זכה להצלחה מסחרית. הדור החדש שהושק לאחרונה בישראל, מתבסס על פלטפורמה מודולרית חדשה עם עיצוב מיוחד, ומבשר על עידן חדש לחלוטין. הזמנו את גרסת הבסיס עם מנוע דיזל ברמת אבזור אקטיב שמחירה עומד על 144,900 ₪ או 139,900 ₪ בתקופת ההשקה, ויצאנו לבדוק האם לפיג'ו יש קלף חזק ביד.

קרא עוד

פיג'ו 3008 1.6 טורבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

21 מרץ, 2021

הדור האחרון של פיג'ו 3008 הוצג בסוף שנת 2016 והוכתר כפייבוריט בסגמנט הקרוסאוברים המשפחתיים ומהווה מנוע צמיחה משמעותי למותג הצרפתי עם למעלה מ- 700,000 מסירות ברחבי העולם. כיום פיג'ו 3008 כבר אינו מצעירי הקטגוריה ולכן זכה למתיחת פנים הכוללת עדכוני עיצוב, לוח מחוונים דיגיטלי חדש, ומערכת מולטימדיה חדשה אשר למרבה הצער לא הגיעה לישראל. למבחן שלנו התייצב פיג'ו 3008 עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.6 ליטרים ברמת אבזור פרימיום שמחירו 189,990 ₪.

קרא עוד

פיג'ו 3008 שנים

2025202420232022202120202019201820172016201520142013201220112010

פיג'ו 3008 2025

עדיין מתלבט? נשמח להעניק לך ייעוץ וליווי אישי VIP ברכישת רכב

 מלא פרטים ונחזור אליך בהקדם (שירות הליווי כרוך בתשלום)

כתבות פיג'ו 3008

פיג'ו 3008 החדש 2025 מושק בישראל

10 דצמבר, 2024

קבוצת לובינסקי, יבואנית פיג'ו לישראל, משיקה את הדור החדש והשלישי של פיג'ו 3008 המבוסס על פלטפורמה חדשה לחלוטין ומתחרה בסגמנט רכבי הפנאי המשפחתיים מול דגמים כגון יונדאי טוסון וקיה ספורטאז'. הדגם זמין לראשונה גם בגרסה חשמלית מלאה עם טווח נסיעה של 499 ק"מ, בנוסף לגרסת טורבו בנזין עם מערכת סיוע היברידית מתונה MHEV.

קרא עוד

פיג'ו 3008 החדש 2024 - כל הפרטים

11 ספטמבר, 2023

תהליך החשיפה של פיג'ו 3008 בוצע במספר שלבים, קודם תא הנוסעים, לאחר מכן העיצוב החיצוני והיום אנו מקבלים את כל הפרטים הטכניים. פיג'ו בחרה לחשוף את הדגם בחלקים כדי לקבל חשיפה רב פעמית בתקשורת לאחד הדגמים הרווחיים ביותר מבחינתה. בשלב זה מושקת הגרסה החשמלית המכונה פיג'ו E-3008 אשר תתחרה בדגמים כגון סקודה אניאק ויונדאי איוניק 5, ובהמשך יוצגו גם גרסאות בנזין ופלאג-אין הייבריד.

קרא עוד

פיג'ו 3008 החדש 2024 בתמונות ראשונות

09 ספטמבר, 2023

פיג'ו מפרסמת תמונות ראשונות ומספר נתונים טכניים אודות הדור הבא של פיג'ו 3008 לקראת החשיפה המלאה ב- 12 בספטמבר. בשלב זה אנו נחשפים לגרסה החשמלית המכונה פיג'ו E-3008 אשר תתחרה בדגמים כגון סקודה אניאק ויונדאי איוניק 5. הדגם מציג עיצוב מרשים המבוסס על שפת העיצוב העדכנית של המותג כפי שראינו בפיג'ו 408 אשר הושקה לאחרונה בישראל.

קרא עוד

מבצע פיג'ו - אוגוסט 2023

02 אוגוסט, 2023

לובינסקי, יבואנית פיג'ו לישראל, יוצאת במבצע ומציעה הטבה אחת לבחירה: הנחה של 3,000 עד 8,000 ₪ ממחיר המחירון לעסקאות מזומן, טרייד-אין במחיר מחירון לרכב הישן (כפוף לתקנון), מימון של 120,000 ₪ בריבית קבועה של 5%, מימון של 150,000 ₪ בריבית קבועה של 4.25%, או מימון של עד 100,000 ₪ ללא ריבית וללא הצמדה. כל מסלולי המימון ניתנים לתקופה של עד 60 חודשים. רוכשי רכבים חשמליים והיברידים נטענים יקבלו בנוסף עמדת טעינה והתקנה בסיסית במתנה. המבצע תקף עד 31 באוגוסט וחל על רכבים משנת ייצור 2022 בלבד ולא כולל רכבים מסחריים.

קרא עוד

צפו בתא הנוסעים המרשים של פיג'ו 3008 החדש 2024

05 יוני, 2023

הדור הבא של רכב הפנאי פיג'ו 3008 צפוי להיחשף בספטמבר הקרוב ובנתיים מפרסמת החברה תמונות ופרטים ראשונים אודות תא הנוסעים המרשים של הדגם. תא הנוסעים של הדור הקודם הצליח להציב רף חדש בסגמנט רכבי הפנאי העממיים ונראה שהדור החדש מתכוון לעשות זאת שוב. הדור הבא מבוסס על פלטפורמת STLA Medium החדשה של הקונצרן כך שלראשונה ישווק פיג'ו 3008 גם בגרסה חשמלית מלאה ובמרכב דמוי קופה לטובת היעילות האווירודינמית שכה חשובה ברכב חשמלי.

קרא עוד

רכבי פנאי חדשים עד 170,000 ₪

21 מרץ, 2023

עד לא מזמן, עם תקציב של 170,000 ₪ יכולתם לקנות כמעט כל רכב פנאי מאובזר ואיכותי בישראל. לאחר ההתייקרות הניכרת בשוק הרכב, היום קטן משמעותית ההיצע בתקציב זה, ואם תעשו סיבוב באולמות התצוגה תגלו שתצטרכו להתפשר על גרסאות הכניסה של סיאט אטקה, סקודה קארוק, קיה ספורטאז', יונדאי טוסון, ופיג'ו 3008.

קרא עוד

הדור הבא והחשמלי של פיג'ו 3008 יוצג במהלך השנה

25 ינואר, 2023

פיג'ו מכריזה על הצגת 5 דגמים חשמליים בשנתיים הקרובות. נציין כבר עכשיו כי בהצהרה יש קאץ' קטן שכן הגרסאות החשמליות של פיג'ו 308 האצ'בק וסטיישן כבר נחשפו, וגם הגרסה החשמלית של פיג'ו 408 החדש היא לא סוד. מה כן מחדשת ההודעה הנוכחית של פיג'ו? הדורות הבאים של פיג'ו 3008 ו- 5008 יוצעו גם הם בגרסאות חשמליות עם קידומת e, פיג'ו 3008 ייחשף במחצית השניה של שנת 2023 ויהיה הדגם הראשון של קונצרן סטלנטיס שיתבסס על פלטפורמת 'סטלה מדיום' החדשה הייעודית לכלי רכב חשמליים. זמן קצר אחריו יוצג גם פיג'ו e-5008 החדש עם שבעת המושבים. פיג'ו e-3008 יוצע עם 3 יחידות הנעה חשמליות, בין היתר בתצורת מנוע כפול. טווח הנסיעה המרבי צפוי לעמוד על 700 ק"מ - נתון מכובד מאוד. בהתחשב בעובדה שפיג'ו עדכנה לאחרונה את ליין המנועים של פיג'ו 3008, ניתן להעריך כי הדור הנוכחי והחדש ימכרו במקביל לתקופה מסויימת.

קרא עוד

פיג'ו חושפת מנוע טורבו בנזין חדש

05 אוקטובר, 2022

בתקופה האחרונה סיפקו לנו שלל יצרניות הרכב הצצה אל העתיד החשמלי באמצעות חשיפות גרנדיוזיות ומסיבות עיתונאים נוצצות. ההצהרה של פיג'ו הגיעה כחלק מקבוצת סטלנטיס אשר בנוסף לאתגר החשמול מתמודדת עם האתגר שבמיזוג שתי קבוצות ענק עם שלל מותגים חופפים. הפעם פיג'ו באה לדבר על עצמה והיא מתייחסת דווקא לעתיד הקרוב. החל מהשנה הבאה תציע פיג'ו את כל דגמיה עם אפשרות ליחידת הנעה מחושמלת, כלומר היברידית, היברידית נטענת או חשמלית.

קרא עוד

פיג'ו משיקה מחירון חדש ואת פיג'ו 3008 PHEV המעודכן

06 נובמבר, 2021

לובינסקי, יבואנית פיג'ו לישראל, החלה בשיווק פיג'ו 3008 PHEV לאחר מתיחת פנים בדומה לגרסאות הבנזין והדיזל אשר שיווקן לאחר מתיחת פנים החל בשנה שעברה. החזית החדשה כוללת תאורת יום ואיתות בצורת ניבים הגולשים אל עומק הפגוש הקדמי, וגריל קדמי חדש בעיצוב נאה. מאחור פנסים חדשים עם חיפוי שקוף ותאורת לד במראה תלת מימדי. תא הנוסעים שומר על עיצוב ה- i-Cockpit המקורי אך חומרי הדיפון שופרו.

קרא עוד

פיג'ו 3008 2024-2025

2025פיג'ופיג'ו

פיג'ו 3008

  • פנאי שטח
  • 2024 עד 2025
127,000   עד  258,990

פיג'ו 3008 2020-2024

2024פיג'ופיג'ו

פיג'ו 3008

  • פנאי שטח
  • 2020 עד 2024
80,200   עד  203,000
8.3101
8.3

ציון גיר

פיג'ו 3008 2016-2020

2020פיג'ופיג'ו

פיג'ו 3008

  • פנאי שטח
  • 2016 עד 2020
49,800   עד  158,100
8.7101
8.7

ציון גיר

פיג'ו 3008 2014-2016

2016פיג'ופיג'ו

פיג'ו 3008

  • פנאי שטח
  • 2014 עד 2016
23,400   עד  29,300

פיג'ו 3008 2010-2014

2014פיג'ופיג'ו

פיג'ו 3008

  • פנאי שטח
  • 2010 עד 2014
15,700   עד  24,300

עדיין מתלבט? נשמח להעניק לך ייעוץ וליווי אישי VIP ברכישת רכב

 מלא פרטים ונחזור אליך בהקדם (שירות הליווי כרוך בתשלום)

המתחרים של פיג'ו 3008

2025BYDBYD

BYD אטו 3

  • פנאי שטח
  • 2022 עד 2025
171,500   עד  178,990
9.3101
9.3

ציון גיר

2025יונדאייונדאי

יונדאי קונה

  • פנאי שטח
  • 2023 עד 2025
176,400   עד  205,650
9.2101
9.2

ציון גיר

2025קיהקיה

קיה EV6

  • פנאי שטח
  • 2022 עד 2025
236,900   עד  309,900
9.2101
9.2

ציון גיר

2025קיהקיה

קיה ספורטאז'

  • פנאי שטח
  • 2022 עד 2025
184,990   עד  216,200
8.9101
8.9

ציון גיר

2025סקודהסקודה

סקודה אניאק

  • פנאי שטח
  • 2021 עד 2025
236,400   עד  277,900
8.9101
8.9

ציון גיר

2025ג'יליג'ילי

ג'ילי גיאומטרי C

  • פנאי שטח
  • 2023 עד 2025
169,500   עד  172,990
8.9101
8.9

ציון גיר

2025טויוטהטויוטה

טויוטה ראב 4

  • פנאי שטח
  • 2019 עד 2025
210,000   עד  276,000
8.6101
8.6

ציון גיר

2025קיהקיה

קיה נירו

  • פנאי שטח
  • 2023 עד 2025
178,900   עד  179,990
8.5101
8.5

ציון גיר

2025סיאטסיאט

סיאט אטקה

  • פנאי שטח
  • 2020 עד 2025
167,900   עד  179,900
8.1101
8.1

ציון גיר

2025ניסאןניסאן

ניסאן אקס טרייל

  • פנאי שטח
  • 2023 עד 2025
209,990   עד  247,490
8101
8

ציון גיר

2025סיטרואןסיטרואן

סיטרואן C5 איירקרוס

  • פנאי שטח
  • 2022 עד 2025
186,990   עד  194,990
7.8101
7.8

ציון גיר

2025סקודהסקודה

סקודה קארוק

  • פנאי שטח
  • 2022 עד 2025
169,990   עד  199,990
7.7101
7.7

ציון גיר

2025שברולטשברולט

שברולט טרייל בלייזר

  • פנאי שטח
  • 2020 עד 2025
161,400   עד  165,400
7.6101
7.6

ציון גיר

2025שברולטשברולט

שברולט טראקס

  • פנאי שטח
  • 2023 עד 2025
149,591   עד  169,990
7.6101
7.6

ציון גיר

2025מאזדהמאזדה

מאזדה CX-5

  • פנאי שטח
  • 2022 עד 2025
180,900   עד  229,900
7.5101
7.5

ציון גיר

2025סוזוקיסוזוקי

סוזוקי S-Cross

  • פנאי שטח
  • 2022 עד 2025
159,990   עד  179,990
7.2101
7.2

ציון גיר

2025סקייוולסקייוול

סקייוול ET5

  • פנאי שטח
  • 2022 עד 2025
178,900   עד  220,900
7101
7

ציון גיר

2025צ'ריצ'רי

צ'רי FX

  • פנאי שטח
  • 2022 עד 2025
151,990   עד  168,990
6.8101
6.8

ציון גיר

2025סובארוסובארו

סובארו אאוטבק

  • פנאי שטח
  • 2021 עד 2025
239,900   עד  269,900
6.4101
6.4

ציון גיר

2025מיצובישימיצובישי

מיצובישי ASX

  • פנאי שטח
  • 2019 עד 2025
150,260   עד  151,300
6101
6

ציון גיר

2025מקסוסמקסוס

מקסוס איוניק 6

  • פנאי שטח
  • 2022 עד 2025
224,900   עד  224,900
5.7101
5.7

ציון גיר

2025מיצובישימיצובישי

מיצובישי אקליפס קרוס

  • פנאי שטח
  • 2021 עד 2025
164,400   עד  194,650
5.6101
5.6

ציון גיר

2025יונדאייונדאי

יונדאי טוסון

  • פנאי שטח
  • 2024 עד 2025
188,500   עד  248,900
2025ניסאןניסאן

ניסאן קשקאי

  • פנאי שטח
  • 2024 עד 2025
178,990   עד  199,990
2025סובארוסובארו

סובארו XV קרוסטרק

  • פנאי שטח
  • 2023 עד 2025
173,900   עד  219,900
2025סובארוסובארו

סובארו פורסטר

  • פנאי שטח
  • 2024 עד 2025
209,900   עד  254,900
2025פולקסווגןפולקסווגן

פולקסווגן טיגואן

  • פנאי שטח
  • 2024 עד 2025
228,900   עד  279,900
2025פורדפורד

פורד פוקוס

  • פנאי שטח
  • 2022 עד 2025
165,900   עד  165,900
2025דאצ'יהדאצ'יה

דאצ'יה דאסטר

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
139,990   עד  171,990
2025טויוטהטויוטה

טויוטה C-HR

  • פנאי שטח
  • 2023 עד 2025
185,000   עד  220,000
2025סקודהסקודה

סקודה קודיאק

  • פנאי שטח
  • 2024 עד 2025
229,490   עד  301,990
2025אופלאופל

אופל גרנדלנד X

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
186,990   עד  206,990
2025קופרהקופרה

קופרה אטקה

  • פנאי שטח
  • 2021 עד 2025
265,900   עד  265,900
2025קיהקיה

קיה סלטוס

  • פנאי שטח
  • 2023 עד 2025
164,900   עד  167,990
2025MGMG

MG EHS

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
166,888   עד  196,888
2025קופרהקופרה

קופרה פורמנטור

  • פנאי שטח
  • 2024 עד 2025
194,900   עד  306,900
2025יונדאייונדאי

יונדאי איוניק 5

  • פנאי שטח
  • 2024 עד 2025
214,800   עד  285,400
2025טסלהטסלה

טסלה מודל Y

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
244,000   עד  287,300
2025רנורנו

רנו ארקנה

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
161,990   עד  180,990
2025טויוטהטויוטה

טויוטה קורולה קרוס

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
180,000   עד  193,000
2025צ'ריצ'רי

צ'רי טיגו 7 פרו

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
159,990   עד  186,990
2025רנורנו

רנו אוסטרל

  • פנאי שטח
  • 2023 עד 2025
180,000   עד  202,000
2025לינק אנד קולינק אנד קו

לינק אנד קו 01

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
179,900   עד  198,900
2025פורתינגפורתינג

פורתינג פריידי

  • פנאי שטח
  • 2024 עד 2025
194,990   עד  607,000
2025פולקסווגןפולקסווגן

פולקסווגן טי-רוק

  • פנאי שטח
  • 2024 עד 2025
172,900   עד  202,900
2025אקספנגאקספנג

אקספנג G6

  • פנאי שטח
  • 2024 עד 2025
201,990   עד  256,990
2025פולקסווגןפולקסווגן

פולקסווגן ID.5

  • פנאי שטח
  • 2024 עד 2025
259,900   עד  289,900
2025ג'אקוג'אקו

ג'אקו 7

  • פנאי שטח
  • 2024 עד 2025
169,900   עד  202,990
2025BYDBYD

BYD סיל U

  • פנאי שטח
  • 2024 עד 2025
191,500   עד  234,990
2025KGM (סאנגיונג)KGM (סאנגיונג)

KGM (סאנגיונג) טורס

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
169,900   עד  191,900
2025סרססרס

סרס M5

  • פנאי שטח
  • 2024 עד 2025
226,900   עד  246,900
2025ליפמוטורליפמוטור

ליפמוטור C10

  • פנאי שטח
  • 2024 עד 2025
169,900   עד  189,900
2025לינק אנד קולינק אנד קו

לינק אנד קו 02

  • פנאי שטח
  • 2024 עד 2025
169,900   עד  176,900
2025צ'אנגןצ'אנגן

צ'אנגן דיפאל S07

  • פנאי שטח
  • 2024 עד 2025
201,990   עד  201,990
2025קופרהקופרה

קופרה טווסקאן

  • פנאי שטח
  • 2024 עד 2025
242,900   עד  289,900
2025הונגצ'יהונגצ'י

הונגצ'י EHS7

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
229,900   עד  289,900
2025ג'יליג'ילי

ג'ילי EX5

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
161,990   עד  167,990
2025BYDBYD

BYD סיליון 7

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
218,990   עד  262,990
2025זיקרזיקר

זיקר 7X

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
233,990   עד  289,990
2025דאצ'יהדאצ'יה

דאצ'יה ביגסטר

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
169,990   עד  184,990
2025וויהוויה

וויה קוראג'

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
194,900   עד  209,900
2025אווטאראווטאר

אווטאר 11

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
289,900   עד  379,900
2025איוןאיון

איון Y

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
142,990   עד  142,990
2025איוןאיון

איון V

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
166,990   עד  166,990
2025איוןאיון

איון HT

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
182,990   עד  182,990
2025קיהקיה

קיה EV3

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
164,900   עד  186,900
2025BYDBYD

BYD סיליון 5

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
166,990   עד  177,990
2025צ'אנגןצ'אנגן

צ'אנגן דיפאל S05

  • פנאי שטח
  • 2025 עד 2025
149,990   עד  189,990

תגובות

1 תגובות

בלחיצה על שלח אתה מסכים   לתנאי השימוש

  • 1

    פיג'ו 30088

    • לירון אביב31/12/22

    שלום רב לאחר שקראתי את הביקורת באתר שלכם וכמובן באתרים נוספים החלטתי לרכוש את הפיג'ו 3008. מכיוון שהתקציב שלנו א מאפשר יותר מ150K זה משאיר אותי רק עם מנועים של 1.2. אתם חושבים שמנוע כזה קטן שנמצא ב i10 יהיה מספיק לסחוב רכב כזה גדול? אני נהג דיי רגוע על הכביש אבל בכל זאת אני מרגיש שאולי מנוע בגודל זה לא מספיק. דעתכם? תודה.


בעלי מקצוע
השווה
נקה הכל

הוסף עד 4 רכבים להשוואה ולחץ על ׳השווה׳

השווה
נגישות
menu